Monday, July 02, 2012

TOP 5

Maaf. lama tak update blog.. almaklum saya kursus kat melaka 3 hari.. balik dari kursus ada banyak benda nak kene settle.. 

Hujung bulan/ Awal bulan memang waktu-waktu yang menyesakkan dada :( 

Mungkin kena curi masa dan mood untuk entry-entry akan datang.. tapi saya gagahkan diri type sikit hari nie sebab nak ucapkan ribuan terima kasih buat pengundi-pengundi tegar Filla yang sanggup susah payah siang malam (hover gila) vote untuk Filla.. dan kerana usaha gigih kalian, saya telah melayakkan diri untuk ke pusingan seterusnya!!! saya kini dah masuk TOP 5 untuk Eh! Levi's ID Curve Blogger Awards.. dan dari TOP 5 bakal bersaing lagi untuk mendapatkan title juara.. ewah kemain tinggi impian kau kan.. 

Ye tanpa sokongan padu anda, walaupon kena register bagai leceh boleh tahan, tapi korang tetap tak lupa vote filla.. So kita tunggu apa yang korang kene buat seterusnya.. ngeh ngeh ngeh.. still kena vote lah kan ;) 

Ok sampai disini sahaja buat masa nie.. 

Terima Kasih daun Keladi
Tunggu signal dari saya
Vote lah lagi ;) 

Hahaha.. dari dulu, pantun memang FAIL nak mam. 





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

12 comments:

s.z.a_s.z.a said...

kak filla... nak menang voucher :)
hehehehehe~

♥fie yasmin♥ said...

goodluck kak filla

Unknown said...

hehe..gud luck :)

Anonymous said...

insyaAllah akan sentiasa sokong..

Aya Ariel said...

hehhe..tahniah yehh...

tak sia2 ai vote uols..
alhamdulillah..hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Ok nti ila vote yeee

C!kpuanmuda® said...

kalau ko tak update blog ni, aku tak nak vote. boleh blah! muahahahah

sharifah rosidah said...

Patut lah aunty har2 singgah tak ada entry baru rupanya awak pergi berkursus.

Tahniah sebab dah masuk top 5.

Mally said...

Wil vote again....

(>*<)Peace!!!

Mally
follow me back...hehe

Mally said...

Tahniah kak filla...
wil vote again 4u....

Anne said...

Tahniah kak fila, aritu saya nampak akak kat MAC sale nak tegur segan... Moga akak akan berjaya... Gud luck....

et said...

tahniah...tak sesia eden vote filla..huhuhu
moga menang nanti..