Thursday, July 19, 2012

Ani dan Skinny Jeans.

Lama tak tengok Ani kan?

Hehehe.. Ani saya dah besar ;) ni dengan kakak Adib.. anak kawan saya.. gambo pon cilok dari FB mak dia.. hehehe... 

Ani sekarang ni dah susah sikit nak snap gambo dia.. sebab dia eksyen.. hahaha...  

Entry ni ada dua tiga benda nak pesan..

1. TOLONG TOLONG TOLONG jangan bank-in duit skinny jeans.. please email dulu tanya stok.. bila aku cakap ada baru bank in.. sebab apa.. sebab korang email cakap nak seluar tu 16hb.. tetiba senyap.. tetiba selepas dua hari korang bank-in.. padahal stok dah habis dah pon... sebelum bank-in please reconfirm dulu ngan aku.. ada lagi ke takde.. sebab nanti tak pasal aku kena refund duit korang pulak yer.. tqvm.

*ok stock dah habis buat masa nie.. ada sikit lagi.. tapi aku serious tak larat..hahah.. nanti lah bagi aku ngan elly rest seminggu.. kalau ada baper helai lagi tak terjual baru aku datang balik sini.. kuakakakka               


Ok lah.. tataplah gambar Amaani buat sementara waktu ;)




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

nalsweet said...

ingatkan ani pakai skinny jeans
+_____+ saya rindu ani!!

mummy alisha said...

kak filla... bila nak restock... nak book colour shocking pink...

Aya Ariel said...

cehh..ingatkan budak tu pakai skinny jeans..wakakaka..

aku melopong jer tgk jeans ni..semalam siap mimpi2 lagih aku pakai skinny jeans..nyampah tauuuu

Halimaton Hanafee said...

tulah.Kalau ada skinny jeans utk baby bru nak beli..ekeke

mamasuri said...

filla..nnti korang restock lah ngam2 hari gaji...heheheh

Mimie said...

mcm mana nak order ye

Mooniqueen said...

Tak sabar nak tunggu Jean tu,,l yeahhhhh...

peanut said...

hahha..aku pun ingt si Ani tu pakai skinny jeans... mesti mampat jean tu...eee...comei sungguh~

UMIE said...
This comment has been removed by the author.
UMIE said...

salam.. 2 kali hantar email .. tapi langsung tak dibalas.. sedihhhh..:(

mrs kayrul said...

mati-mati ingatkan ani yang jadi model skinny jeans tue

Filla said...

salam UMIE.. ye ke? saya dah reply semua email.. maksudnya saya tak dapat email dari umie kot..

UMIE said...

Filla... baru je baca email dari filla.. bukan salah filla pun.. filla dah anta kul 10.40 tadi.. saya tak buka dulu.. terus komen kat sini sbab tgok dah abis stok seluar tu..
tak pelah.. tak de rezeki..
cuma kesian kat anak dara saya.. dah siap cari baju nak pakai gan seluar tu..
klu ada restock.. bagitau lah ye..

A.R said...

tesalah komen plak.
komen lagi skali.
omeynye aniiiii >.<

Anonymous said...

citer laaa pasal ani lagi... rindu sgt kat dia......!!