Monday, July 23, 2012

Pukul 4.30 pagi...

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut Ramadhan buat semua umat Islam tidak kira dimana anda berada ;) 

Bila puasa, jangan lupa bersahur ye... Bersahur tu penting, kalau tak nak makan pun tak pe.. minum je sikit niat sekali ok? 

Ini sahur hari pertama kami 3 beranak ;)

amboih kemain lawa jam... jam ni b'day present masa becinta ngan Pak Radie.. ko ada boipren bagi jam dinding besa gedabak? sweet kan laki mak T_________________T

gigih tak gigih lah.. atas ni saya punye.. telur mata dengan nasi.. buh kicap..

Pak Radie nak makan ngan roti.. telur dia kena tebalikkan sikit.. 

Untuk Acih dia nak telur dadar.. gitewwwwwwwwwww... ingat senang? ada 3 jenis telur yang macam-macam ok... gigih ai masak kul 4.00 pagi u ollssss... pastu buat teh o suam.. sedap je masuk perot ;)

ni nasi goreng masa sahur umah Wan Enstek.. semenggah lah sikit hahahaha.. nak wat cemana.. i kan femalas.


Korang sahur apa? meh lah share gambar sikit.. cuci-cuci mata yuk.. 




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

13 comments:

Siti Fatimah said...

Selamat Berpuasa buat Filla Sekeluarga :)

ratna said...

Kami sahur mkn saki baki berbuka smlmnya..hehehe..

Aya Ariel said...

gigih bangun tetengah malam tapi goreng telo yeh..hakhak..kelaka laa korang ni..ani punye mane??? tak sahur jugak ke kenit tu..hehe

Riri Yoorin said...

itu memang menu sedap n membuka seleras sesapa pon

Wawa said...

simple je sahur...esok sahur nk wat cenggini gak la...senang pun senang...

Sue said...

sahur dgn shake herbalife je.... alhamdulillah kenyang sampaii berbuka! huhuhu

Mooniqueen said...

Aduiii simple je sahur MQ.. Segan nak share...

mamasuri said...

kte perhangat lauk berbuka jer...hehehe

NUNU EERA said...

slmat bpuasa kak.. JMR pun ade jgk ckp nk shur tlur mata n nasi je.. senang nak jga laki i ni.. huhu..

Cik Cyida said...

kelakar cara kak filla bercerita pasal jam tu.. fuyoo, jam dinding kot..

selalu org bg jam tangan, nie pak radie bg jam dinding, osem.. :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

slmt buka posa fila.umh ila siap disember nie.meh kita tgok sapa msuk umh dulu kiki.. tp ila tak renovate bagai rm ciput.. yg penting dapur kena cun kiki

amaniammar said...

Salam ramadhan

sis..sweet sgt walau bersahuran telur tp bervariasi ok pe...

sy sahur laki mask sendiri tu pun pnaskan jew...
beli siap lauk pauk nasi dah msak sblum tido..
bgn tahu panaskan..
cam sy sahur cma 250ml jus pati lemon + 2biji kurma/nugget jew..mood diet..hihi..

tahniah pada acih ats kesungguhan utk berpuasa..rata kwn ank darjah 1 dah di ajar puase..ani cm biase le bungkang tido lg ye...huhuhu

smg ramadhan tahun ni acih pose cukup sebulan yer

sharifah rosidah said...

Nasi dengan telor memang all time favourite, tak kira anak dara ke, mak dara ke semua suka dan senang nak buat kan.