Friday, July 20, 2012

OWNER EVERLYNN SKINCARE...

 Hari ni saya nak kenalkan korang dengan seorang ibu cantik jelita.. don't play-play ok.. badan langsing.. tapi dah ada anak.. yang best.. anak twins pulak tu.. huwaaaaaaaaaaaaaa tips please?


Mesti ada yang kenal siapa Lyna? Saya kenal Lyna pon melalui alam maya sahaja... tapi saya memang dah lama follow blog Lyna.. cuma tetiba haritu blog dia macam tak update.. now dah active balik.. saya suka tengok Lyna sebab dia cantik (eh terLes) plak.. kahakakakkahhhh.. 

pastu saya suka tengok dia tinggi lampai.. terus saya rasa saya kemetot.. padahal memang ponnnn.. dah lah kemetot, tembam pulak.. nasib pak radie ok jer.. eh ok ke? haritu suka-suka cakap saya ni tempayan.. sungguh tempayan mulut ko kan... *tak suke*

Apa lagi saya suka pasal Lyna.. oh saya ni ada perangai sikit.. suka tengok blog orang cantik-cantik.. heheh.. pastu suka tengok orang suka fashion-fashion.. kira macam fashionistah lah gitew.. hahah.. teringat time Lyna gi Bandung haritu.. lawaaa je dengan white shirt dia.. dengan seluar khakis dia.. memang idol arr.. hihihi...

pastu suka sangat tengok twins Lyna ni.. dua-dua boys!  sebab tu Lyna ni kurus kot? kejar anak-anak siang malam.. hahah *nampak nauuu ayat dengki* yelah.. aku kejar sorang je.. sebab tu susah sikit nak langsing..kuakakaka... 

Tapi itu semua kagum sikit-sikit je.. yang buat aku adore Lyna ialah semangat yang dia ada ;)

Pernah dengar Produk EVERLYNN? Kalau tak tau apa tu EVERLYNN... itulah produk yang dibawa khas oleh anda oleh Lyna.. Aku memang respect wanita-wanita berjaya nie.. antaranya Lyna.. Sebab aku follow blog Lyna dari dulu-dulu.. dulu Lyna jual skincare turun-temurun.. now dah ada jenama sendiri u olls.. dah berkembang satu Malaysia nie termasuk Brunei sekali ;)

Lyna now menetap di Kelantan.. So orang Kelate sesiapa nak try PRODUK KECANTIKAN EVERLYNN boleh datang sendiri ke kedai Lyna di EVERLYNN SALES BEAUTY CENTRE (Pusat Jualan Produk Kecantikan) berhadapan MYDIN MALL Kubang Kerian Kelantan, Tingkat Atas 7Eleven atau boleh contact mana-mana wakil jualan EVERLYNN di seluruh Malaysia based on online/offline.

Ko tengok kulit Lyna tu.. halusss macam telur baru kena kupas.. *pitam*

Kalau nak kenal siapa Lyna jom visit BLOG LYNA

Kat Blog Lyna ada banyak cerita pasal PRODUK EVERLYNN.. tapi aku rasa paling senang nak paham ko boleh tengok kat FB EVERLYNN ni dan terus like ok? harga pon reasonable dan diyakini sebab dah dapat berdaftar with KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.. 


Siapa ada skin problem boleh try ok? mana lah tau Produk Everlynn boleh membantu dapatkan kulit muka halus macam tuan dia ;)




10 comments:

me suya said...

owh boleh try ni

SURIA AMANDA said...

kalau x salah blog dia dulu tajuk lain kan..ye..dia memang wanita berkejaya...mula kecik2 and now dah ada product sendiri..

Mooniqueen said...

Aah tau pasal produk ni dr blog Lyna jugaklah...

mamasuri said...

oh menarik ni..nak g tgk blog dia dulu..hehehe

kelipkelipchumel said...

wah.glemer lyna.kat luar pn dia mmg cantik.1st jumpa dia time gi kursus kesetiausahaan..eh.panjang benau lak rasa eja.dia jgk penggemar tudung fareeda.mmg gojes lah.

liza aziz said...

sy pun pakai produk ni. mmg best. :)

Suhana Shuib said...

ok..Su pon nak jenggah blog Lyna gak lah..nak kuruskan badan nti raya nak posing sakan2..hakhak

cik chinta said...

yep.folow blog dia dr dlu.die mmg cntik.

M u s h y m u s h said...

yeay! Semoga EVERLYNN terus success! Lina adalah pengedar tunggal utk Malaysian Market to be exact. :) Sesiapa nak try EVERLYNN boleh call 014-7375672-ifa/musrifashahlan.blogspot.com. hiks!

fifie said...

Oh k.lina nie owner everlynn ke. Ingat kan dia nie reseller je. Hebat betul semangat sis Lina nie