Wednesday, July 04, 2012

4 STORIES in 1 ENTRY

Story 1


Kali nie aku tak kuasa nak buat entry lain-lain.. kita main lambak je ok.. hehehe... 

Jeans Levi's ID Curve Skinny Boot Cut baru ai.. har har harrrr... wah ada reader yang kata ai nampak pelik ye kat entry Kak Di? nak kata haku gemok yer??? hahahah... yer aku tambah 1-2kg jer.. lek arrr.. muahahaha.. dalam hati *sentap* 

Pasal Levi's lek lek lekkkk dulu.. belum lagi nak start.. soon soon sooooonnnn... 

Di ni memang lawak.. aku ingat nak suruh dia masuk raja lawak.. dah lah tak tau pasal Entry Levi's aku.. grrrrrr... dia baca blog dia je.. dia tak baca blog orang.. kongajo tul.. ko tak caya cer ko tanya dia.. dia kenal tak blogger2 yang satu malaya kenal? dia tak kenallllll... dia kenal yang tak fofular je macam aku ngan Elly.. kuaakkakaka.. 

Oh bila cerita bab blogger pinjam duit tu.. aku cakap kat Di.. orang dok gossip kata aku ni Blogger yang dimaksudkan si Di.. tapi ada yang backing aku kata blogger tu bukan aku sebab aku buat entry penafian.. ada plak yang balas.. Kak Filla je yang kata tu bukan dia.. tapi Kak Di tak sokong pon penafian dia?.. hahahahah... memang kelakau tahap gaban.. tercabar Anzalni ngan Lopa tau u olls.. 

Sempena kekecohan yang tak berapa nak kecoh tu.. aku dan Di buat pose comolot paling seksi seksa untuk semua.. we olls tak de masalah.. saling memaafkan tapi tanak salam and tanak amik gambar sesama (kes Lopa and Anzalni) 

yang bajet jelita kat belakang tu Elly.  apa? tak kenal Elly? silalah berkenalan kerana tak lama lagi kami akan tampil dengan projek MEGA.. kelas kau Jah. kahkahkahahahhaaaaaaa... 


Story 2

Pergi berjalan-jalan di kelab putrajaya.. food kat sini so-so sahaja. tapi pemandangan cun lah.. dan ditiup angin sepoi-sepoi dari tepi tasek kipas angin besar gedabak kat tepi meja.. 

Budak ni memang kecoh gila ko tau tak.. asal bawak gi mana pon.. mulut dia kenot tahan ok.. kat mamak pon sama.. dari jauh jerit "UNCLE" meh sini jap.. ko ingat uncle kau? suka-suka meh sini jap.. tangan dia memang pantas.. janji boleh buat hal kat meja makan.. 

sekarang dah pandai dahhh.. nak pegang camera.. time dia pegang jangan gatal2 nak tolong pegang tali ke apa.. kang dia amukan kang... 

Kasih Aleeya.. dah besar nie, senang mak kau nak urus ;)

ni Ani yang snap.. 

ni pon Ani snap

terror kan Ani? tapi dari berpuluh lah yang nampak siku aku.. yang nampak kipas atas siling.. hahahah.. 

kicap je yang lebih.. tah apa2 tah.. 

Pak Radie punye pon.. kicap lebih.. diorang ni mmg gila kicap ke apa?

Acih's.. fish and chips standard lah kan.. ok la.. 

nasib ada gamba apak kau sekeping.. kalau tak sentap AhPak.



Story 3

Sila lihat muka keterujaan Ani.. hihi.. taklehblah.  kemain domok lagi dagu pon takde sekarang.. hahahah.. 

Oh haritu sebelum aku gi course tu.. ada dapat parcel from teman dari twitter @watieshaharin.. dia bagi Ani sepasang baju kurung ;)

anak sapa lah nie.. rambut sebelah ok sebelah dah senget ;)

kira raya nanti muat lah nie.. thank you ye auntie ;)


Story 4

Sebelum pegi course tu pon ada dapat email from my reader.. dia nak ajak pegi MAC sales area MidValley sana..dia ajak aku n dia suruh aku ajak sorang lagi kawan.. so aku ajak Anny sebab Anny ada area situ..dia kata murah gila 70-80% gitew.. aku tak de budget pon nak membeli belah.. al maklumlah kan.. ai is very the sengkek.. kang nak guna duit shopping kek melako lagi... eye shadow yang ada pon tak berpakai.. tapi compact powder dah nak habis.. lagipon orang pompuan kannnnnn.... mana penah cukup.. beli dua-tiga ketul pon jadiklah ;)

ni lah Reen.. dia make up artist.. so aku menempek je kat dia..kang kejap kang aku jerit "Reen.. ni untuk apa? ok ke.. mana lagi ok, ni ke ni?".. hahahha.. thank you Reen ajak akak ;)

Murah gila tak gila lah kan.. RM60 for both eyeshadow tu.. ada 8 colours baru RM60????? murah nak mam ok.. apa lagi.. terus rembat ;) boleh share lah sapa nak dapat lah sorang RM30.. tapi sorry.. ai is very the tamak.. no sharing ;) 

4 colours nie RM35.. glitter sikit lah.. so pakai sikit je dah cukup.. 

dengan aku amik compact powder satu.. ada 20% discount.. cuma aku tak amik lipstick lah.. sebab tak leh tengok colour apa... tanak lah main gamble je.. tapi macam lipstick ngan lipgloss tu murah lah.. ada yang rm80 dapat 4 batang.. ada yang RM50 dapat campur-campur barang dalam tu..  

selepas ni mari kita semua tampil lebih jelita dari yang lain.. *uhukhukhuk bluwek muntah*







EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

16 comments:

azdra-azdra said...

hah? hah?

2 airsedow rm60? satu set rm30? hah? hah? hah?

Tertekan sudah.. dah la kaler sebijik.. ai is keciwa..

tipah tipah.. tipah..

(T_T)

Nor'aen said...

CHECK THIS OUT!!

http://shesaj.blogspot.com/2012/07/my-mrright.html

Anonymous said...

kak filaaaaa..klo rasa nk jual eyeshadow tu gtau tau..leh jgk buat hantaran..sobs2 bajet lari katekan..kui3

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ok part makeup tue suka

eLL said...

gambar story 1 (gambar 1st) tu dekat IOI mall puchong ke?

Filla said...

haa.. eyeshadow tu akak dah guna dua-dua..hahaha...

yup kat ioi puchong.

azdra: ko apa kes?

strawberi said...

giler ah murah

azdra-azdra said...

aku kalau kes kes nih.. kes kebankrapan jer aku tahu nih.. hehehehehehe

Aya Ariel said...

oke..kat entry 1 tu nampak plak kak D lain macam..errr...jgn bilang dia oke..lalala..

bahagia giler muka ani dapat basikal..sonok laa tu..dah mcm budak beso gayanyaaa

Anonymous said...

buka ani naik beskal mmg xleh blah.. cute nk mams ok... gewam

Unknown said...

wahhh best la...

Unknown said...

kak filla..that day nmpak akak kt m.a.c sale..tapi nk tegur tkut je..muke akak cm tgh garang..i ade snyum2 gak kat akak..hehe..;p

Filla said...

haliqdiaz: laaa napanye tak tegur.. memang saja buat muka garang.. hahah.. takla.. mmg muka cenggitu dalam hati agar-agar ;)

mannira said...

filla konfiden je anzalni n lofa..hehehe..anzalna la..hehehe

Anonymous said...

Lembsss la si mannira ni... Die sesaje la letak anzalni.. Apa daaaaa... Lopa

My Love.. said...

biler ni kak? asal xtau? huhuhu...