Friday, September 28, 2012

FEATURED IN EH! MAGAZINE

*Ehem* dah dapatkan senaskah majalah EH! ke belum? kalau belum sila lah dapatkan di kedai runcit berhampiran... tak rugi sebab magazine ni tebal nak mam.. baru RM7... Coverpage Anzalna, pastu ada Scha.. pastu belakang sikit dari page Scha ada Fillanie.. kahkahkah.. memang tak kelaka nak gelak kahkahkah.. tapi sukati la nak gelak gak.. 

Masuk magazine EH! sempena rezeki menjadi juara Levi's Curve ID Blogger Award. Rezeki berpihak kepada saya daripada 10 orang blogger lain yang sangatlah ternama di persada blogging Malaysia.. Ewah, ko saja je nak gempak kan.. hahaha.. seriously, aku memang tak sangka langsung akan menang sebab aku sedar diri... dah lah yang lain anak dara... ko dah beranak dua.. siap mengandung plak no.3.. hahaha.. blogger lain dah lama masuk suratkhabar, magazine, tv bagai.. hihi... 

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada Majalah EH! dan juga Levi's yang telah menganjurkan pertandingan seumpama ini... cemana aku boleh terjebak, sila jangan tanya.. yang penting aku tak apply pon.. aku kan pemalu -________________-"

Jutaan terima kasih buat readers saya, teman-teman yang tak jemu memberi sokongan hingga saya berpeluang untuk menjadi juara.. memandangkan tempoh mengundi adalah sangat lama.. first round bih kurang 2 weeks.. utk final pon 2 weeks.. tapi korang tak pernah jemu-jemu undi Fillanie.. sampai aku pon dah lupa undi masih berjalan masa tu.. Sesungguhnya ini lah kenangan manis tak terkata sepanjang berblog.. sebab ini kerjasama antara saya dan readers (kamu semua)... kita tak kenal.. tapi sokongan dari semua buat saya terharu.. saya pandang benda ni dari sudut paling positif.. semasa saya memerlukan, readers semua sangat prihatin mengundi saya tanpa jemu.. dan semasa saya kehilangan adik saya Mohd Shafiq yang telah kembali ke rahmatullah pada bulan lepas.. readers saya tak pernah jemu beri sokongan kepada saya.. bukan saja kepada saya, tetapi keluarga saya.. Sesungguhnya saya sangat terharu dan dari komen dan nasihat saya mendapat sedikit semangat dan mampu untuk bangkit dan lebih redha.. 

Ya, begitulah Blog ini memberi 1001 erti dalam kehidupan saya... Saya dan readers umpama teman baik, saya ikhlas menulis di sini dan saya juga mengharapkan anda semua ikhlas menerima penulisan saya.  Ok sorry dah tersasar cerita ;)

Acih tanya "Mama, kenapa kening dia bijik-bijik?" ntah lah nak, ko gi tanya Anzalna sendiri ;) tu tak penting anak.. yang penting mak kau ni ada dalam magazine.. kuakakakkaka.. gila belagak ngan anak.. kesian anak dapat mak yang poyo. 

Nah ko baca ni anakku.. KUASA WANITA... patut nye letak KUASA RIMAU BETINA.. baru anak paham sikit bahawa itu mak dia.. khihihih... muka kat gambar di atas tak leh blah.. macam "Ko pehal? nak gaduh? meh sini" *sinsing lengan* 

Ramai pulak yang kagum melihat kaki aku panjang dalam gambar nie.. haha.. siap yang kata mcm extension kong ajo.. hahahaha... yang kata mcm bangau pon ada.. hahaha.. aku pon kagum kejap.. cemana leh jadi panjang... Jeans Levi's yang aku pakai nie jenis bootcut.. maybe bootcut memang boleh bagi nampak kaki pendek jadi panjang.. sila lah beli.. Baju tu pon Levi's jugak ;) sponsor gitew.. dan boleh bawak balik.. hahahah... suka aku ;) 

Muka dah lah selepong tepong gomak.. pastu dah macam letak rambut pelasu.. hadoih lah.. Acih siap tanya "kenapa mata mama sepet sangat?" 
"ntah lah nak".. *jelingtajam* 
Oh ye, masa photoshoot nie aku pregnant anak ketiga.. eh macam korang tak tau plak... hehe.. masa ni bulan puasa ok.. masa ni dah 3bulan++ kot.. puaslah diorang tarik-tarik baju tu tak nak nampak seperti perempuan buncit.. hahahhaaaaa... 

Ko ingat senang ke nak pose macam tu? bepeluh ok.. dah lah dia suh duduk kat sipi-sipi kerusi je.. dengan kasut kemain tinggi.. tu kasut sendiri okay.. boleh pakai 8 minit je.. pastu simpan dalam store.. cemana Pak Radie tak hangin? hahaha... photographer tu siap "Ok look here, smile... i wanna see your teeth.. goooood".. bukan 3 kali... lapanplohkali... tensi guwe..  

Abadikan sekali gambar di belakang tabir.. tu untuk kecilkan pores.. ye lettew..



omg.. tak suke.. nampak macam Michael Jackson wth. 

Ok cover lah perot saya.. hahaha.. 




Ok puas hati? muka dah macam pons siam.. kakkahkah.. terima kasih menghina diri sendiri T______T

Ok ni dah buang sikit make up.. better kot.. 

Semoga terhibur ye semua.. i love you ollsssssssssssssssssssssss... auwwwww ko kenapa nyah?





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

53 comments:

Anonymous said...

Congrats!! Proud of you...

Jen Jen Areff said...

congrats.... suka baca ur blog.. senyum sendiri jugak dgr coleteh u... suka ngan ani embam tu.. geram..
take care

PutriesNoora said...

tahniah kak!!cantik okeyyyy=)

Anonymous said...

omg.. akak nmpk gojesss ok.. kaki pnjg persis model tu.. ahaaa.. anyway congrats sbb menang contest Levi's tu kak.. suka sgt baca blog akak sbb akak ni sempoi :D

Irfa said...

fuyoooooooooooooo masuk majalah
nampak gaya byk majalah kena beli bulan octover ni
majalah Dara ada honeykoyuki
majalah pa&ma ada ceera
majalah eh,ada filla ;)

Ummi Wardina said...

wah!menang ekkkk...tahniahhhh.....tak sia i vote u....;):):):)

my everything said...

cantikk.. bestnyee semua orang pakat masuk majalah cayalah..

aizeepesona said...

tahniah filla !

Unknown said...

congrats kak filla! :) kaki stok model betol..pasni dok atas runway jer laaa..

**pak radie sile ijinkan..hahaha..

Anonymous said...

terbaekkkkk.....suka suka suka

Kniedaz said...

Alolo..cantik la..mana ada macam pons siam??? Gorgeous la..agak2 Acih kat sekolah ada tak gosip2 ngan member dia pasal Fila masuk mag? hehe

mc laa said...

sy memang peminat tegar akak .. stri yg akak citer dlm belog selalu sy update ngan kwn sy jugakk .. mmg tetiap ari tggu list belog akak nk bce stri akak yg humble gile dan selambe sgt sgt .. keep up akak ! insyallah one day teringin nak jumpa peluk cium akak .. muahahh

Anonymous said...

tahniah akak.. tak sia-sia undi =)
btw, nice la akak pakai jeans tu.. mang nak rembat selai...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tertunggu jugak result.. tahniah fila.. tumpang suka sbb ila pun undi hari2 .. rasanya takde skip hihi

Anonymous said...

nadeya said...

congrats akak............

love u 3,4 5 :)

IdaShazana said...

Congrats ... nk beli levis la esok

IdaShazana said...

Congrats ... nk beli levis la esok

Anonymous said...

Thank sis kerna x jemu menulis dgn ikhlas dr hati..tu yg rasa dekat je ngn sis n famly..sy pun x jemu betenggek kt sini..

tahniah gak menang..sis dpt hadiah apa lg?citerla nnt yer..

Sue,bukitraja,klang

amaniammar said...

Chumel....cm ghertis gitew...
Tahniah!!!!...
Mata mama klu snyum mmg sepet klu bsau jd rimau...
Huhuhu...

Sepet said...

Wahhh...tak sia2 saya undi... Artis terus...lepas ni jumpa nak minta sign..tak kire. Tapi rambut adalah terbaik, hahahahaha! Kenapa dia tak bagi kerli kerli sikit, baru wanita sikitkan... huhu!

Eza Faezah said...

sist... post dari tepi tu dh mcm zakiah anas... anyway jeles tgk ibu ank masuk 3 still ramping... *wink*

A.R said...

serious kaki nampak panjang gile O.o

mummy_ayu said...

wah..khelas ko..congrats dear!

JMR said...

patot gmbr yg last skali tu pon kena masuk Eh! skali..

.::: Princess MOMOY :::. said...

haha...lawak lah dear ni
terhibur momoy baca
EH ! best

magazine wajib ada tiap2 bulan
tahniah sis
dapat baju + jeans sekali
bahagia tu

Riena Haiqal said...

tahniah dan tahniah Filla... Filla memang layak la jadi juara... membuktikn bahawa golongan ibu yang dah beranak pun boleh jadi juara.. (^_^)
dah macam barbie doll pun ada.. comel

Mas Sabri said...

Ai dh beli magezine tu..kelas ko fillanie..satu majalah ngan scha n anzalna..korang ado?

Mrs.Fairus said...

fadila ke namanye..

Congrats Filla, serius cantik memang xnampak cam mak org pun..jeles i :)
disebabkan u nti i beli EH..

Mel said...

Congrats sis! i know u can win :) Masih cantik seperti anak dara.

DiArY FaRaH JoE said...

Tahniah kak filla..:-)
Akak neutral beauty... X makeup pun nmpk gojes..

izan said...

tahniah k.filla :)

Unknown said...

mantopp....ibu anak 2 yg khelass...

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

Tahniah kak! Mcm model antarabangsa dah haaaa....serius lawa je nmpk kaki panjang bila pose gitu... Ala akak mmg tinggi jgk pun....

Shasha Mohamed said...

Wah! Congratulations Filla, sebab dapat masuk mag.
Seronoknya....
Semoga maju jaya dalam bidang yang diceburi ;)

kelipkelipchumel said...

auwwww..hot pregnant lady.tahniah sis u got it. :D

aNNa IrwaRNiTa said...

gojes...i like...i antara your readers akak...:)

Noorshella Jaapar said...

tahniah kak

genuine1224 said...

tahniah! nampak kaku plak akak dlm gambar tu.. heheh.. btul la kaki nampak panjang. nak bli gak ah.. hehehe

Didyana said...

wow..congrate kak..makin glamer..siyes cantik masa makeup tuh..hihi..sy smpai termimpi2 akak nih ha sbb suka sgt baca blog akak..bley? haha..

qaseh zara said...

nak tahuuu....apa produk dia gunakan utk kecikkan pore tu?huhuhu

qaseh zara said...

nak tahuuu....apa produk dia gunakan utk kecikkan pore tu?huhuhu

lovely said...

taniah filla..

sharifah rosidah said...

Tahniah Filla, tak rugi aunty mengundi awak.

NUNU EERA said...

mmg kaki panjang pn kak.. bdn slim plk tu.. ni yg jeles ni..

mummy alisha said...

kak filla... da jadi artis la.. nak sign boley?..

Anonymous said...

waahhh..tahniah kak filla...untong2 pasni jadi duta Levi's..muahahahaha

nona hidayah said...

hahahaha..kak filla!!! nak bgtau nie, tapi jangan kecik hati..betula la gambo masa mekap tu macam pons siam. haha. kak filla lg cantik bl tanggal mekap..baru nmpk jelita :)

Iela Fazielah said...

tahniah filla.... untng tu...dpt jeans n bj free...n serius mmg nampak kaki panjang

Diana Ishak said...

apesal dia bagi ko pakai rambut pelesu? bukan ke rambut ko pun dah straight? dorang jeles tu..

-icha03- said...

cantek nyeeeee

aynadys said...

wah cantiknye kak filla!!!
u deserve it kak sbb akak mmg layak akak ikhlas dlm berblog..ase cm kwn je bile bace blog akak..doakn yg terbaik utk akak n family..amin~

aynadys said...
This comment has been removed by the author.
bini edy said...

akak pindah paragon 202 ek..