Friday, September 28, 2012

FITAM...

Keadaan rumah 2 hari sebelum angkat barang masuk lori..malam ni lori datang.. nak angkut semua yang besar-besar.. 


Abaikan Acih yang meniarap tengok tv.. dan abaikan Ani penyokong Kedah hijau kuning.. hahah... gila nak fitam aku tengok umah mcm nie.. kemain ligat Ani memunggah.. orang punggah barang dia pon sama! pastu mana dia jumpa pil ciketek on... dia makan selamba.. 

*thumbs up anak*





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

19 comments:

ceritera-chinta said...

owhhh ani rasa nk gigit pp gebu kamu....
eh kak filla tak perasan pulak acih meniarap dekt depan tv ingatkan barang2 yang bersepah2 tu heheheh

cikji said...

alamak kak, larat ker nak kemas dgn keadaan peknen camtuh? *pitam jugaklah*

Mas Sabri said...

ala....normal la org nk pindah..dh mcm kena ribut taufan..tkper..masuk rmh baru bela elok2 okey..btw..i dh beli mjlh EH!..x sia2 i vote u tau...

Mas Sabri said...

ala....normal la org nk pindah..dh mcm kena ribut taufan..tkper..masuk rmh baru bela elok2 okey..btw..i dh beli mjlh EH!..x sia2 i vote u tau...

WILAYAH C.T.M said...

pls tepek pic makcik ani tu hari2 banyak2 sket.geram gila kot..hihihi

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tak lama lagi ila macam nie
ila pindah hujung tahun nie
nak pindah cecepat.
sangap bayar dua rumah hihi

Riena Haiqal said...

hahahahaha. nak fitam sama la.. berseleraknya.. Ani suka la tu kan..

Mas Sabri said...

filla...sy dh beli EH!..wah..gojesnyr filla dlm tu...sy siap upload dlm instag tau...

genuine1224 said...

adat la nak pindah umah. nnt nak kemas kat umah abru 1 hal lagi.. huiii.. letihh

Izzan Yong Rosdin said...

hehe... jgn nanti ani tak boleh yakyak sudah...

rina mazlan said...

Hahah acih ingat pil tu coklet ke? Gerenti berak2... Ala takpe filla, nak pindah mmg wajib kita pitam sedar balik pastu pitam balik. Nanti dah settle semua, legaaaa... :P

Farr said...

wah... 'kemas'nye rumah.. ;p

Lynda Che Lah said...

owh..sy pun boleh pitam :)

Pinkish Mumma said...

sis...beli katner erk kotak tu??

Chooyaya! said...

penat oi pindah umah. dah la tengah mengandung. aku dulu yg masa pindah mmg takder barang dalam rumah pon dah penat. ni lg la mmg dah ada barang. mau nanges. ko tu jgn nak angkat berat2 or penat2 sangat. aku marah.

Nurul Kader said...

Penat nak mengemas, memunggah brg2 tp nikmat duduk rumah sendiri tu..priceless! Take care kak filla!

manja209 said...

besnye nak pindah umah baru
hehehe...lawak ani ni..kang xleh yak ssh lak mak kn..:)
ani comey,geram nengok dia

Filla ~ Kasihs said...

pinkish mama: kotak tu kumpul dah lama.. Wan collect kan kat office lama Wan kalau sesekali dia gi sana ;)

sharifah rosidah said...

Ala kesian nya mak buyung nak pindah penat tuuuuu, aunty dah pernah pindah masa mengandung anak kedua masyaallah tercungap cungap masa mengemas ya lah masa tu perut dah 7 bulan, seksa bukan main.

Jaga jaga sikit dengan ubat ubatan sebab takut juga kalau si Ani termakan maklumlah takut memudarat kan dia nanti, bahayaaaa tu Filla.