Friday, November 07, 2008

Sayur-sayuran di Cameron..

untuk mengubat gundah-gulana di hati fillanie... meh mak update sket lagi sakibaki gambo kat Cameron.. perasaan ni x leh dilayan-layan sgt.. kang aku meracau2 plak kan.. hihihi... (sedih!!)..uwaaa..jap selingan nangis dulu sket..hahaha..
Acih dah siap sedia nak gi pasar sayooooo...

mcm biasa..aktiviti dia memanaskan badan dulu..heheh...

haha asik lompat jer dier nieh..

gambo kami sumer...

mama ngn Acih pose...
me and my mom..
yo!! peace... siap ajo mak aku buat peace..heheh
aik? mak aku jerk buat peace? ini sudah lebeyy..heheh
acih ala2 sweet cium2 bunga konon...lakonan semata2!!
mata dia sudah rabak... hahahah.. sbb pasni x sampai 1/2 jam dia tido dlm itu stroller..heheh..
maka berpusu2 ler rombongan cik kiah nak gi carik sayo..hahah...
ada ati nak ala2 cik siti nurhaliza ler tuh.. auww.. aku x suker sgt stoberi..tp sajer gatal..hehe
sayo mmg aku suker.... kalo ikut tamak haloba mmg aku bli sumer..tp aku mmg jenis rajin buang dlm tong sampah gak akhirnyer..hehehe...
ni dah nak balik... lepak dulu...
babai Cameron... nanti ada umo panjang dtg lagik.... malas nak borak lebih...x der mood...huuuuuuuuuuhuuuhhhhh....

4 comments:

Anonymous said...

hehe..aku first sekali drop a comment..lama aku tgk jenguk ko pomps..ko pun sombong gak ngan aku..cess..takper aku maapkan ko..amboi pomps, mak ko pun stylo cam ko gak, ngan beg besar gitu..hehe..tu adik ko ker, sungguh sama rupa ngan ko..acih seperti biasa lah amat2 comei dn suka sangat beraksi..hihi..seronok beli sayur kat situ pomps segar bugar, byk khasiat ko dpt, mesti lg byk energy ko nk meroyan ngan xtvt ko..hehe..anyway, aku nk komen psl radie nk pi dubai..dh buat decision ker..pomps..kaya ko kalu radie gi situ..hehe..mmg lah sunyi kan tanpa die..lama lak tu..kenapa ko tak ikut die sekali pomps? its a lifetime opportunity, dh dekat dh ngan UK laks tu..6 hours, ko leh dtg UK jalan2 jumpa aku..eh ko ada emel ker, YM ker, leh aku borak banyak sikit ngan ko nie..eh mana zizie? lama lak minah tu mendiamkan diri, die teruk alah ker?

Lily Satrina ® said...

〰❤ sayur-sayuran di cameron..buah-buahan tak ada? hihihihih

〰❤ hi acih..sejuk tak cameron? aunty last pg cameron masa school trip darjah 5..whoaaa..12years ago..

〰❤ sejuk mata memandang..hijau dgn merah..strawberry tak suka, filla? samalah..saya suka manggis..hahhaha..

〰❤ selamat hari minggu acih.jangan nakal-nakal..tau?
Lily says : peace (tiru granny acih)

Anonymous said...

suka tgk pic yg wat peace tu...ermmm psl radie nk pi Dubai tu..kita ni kalau radie jd pegi we face e same situation la...my hubby pn keje kt Dubai, co. Malaysia..blh blk 2 times a year..cuti 2 weeks..and dia pegi early april 08...so raya ari tu dia blk 2 weeks..tp still rase x cukup...memang ada pro & cons filla..tp yg byk nye cons la..apa yg kita imagine n plan x sama dgn apa yg real kt sane..tu yg my hubby ckp..byk susah dr senang,kalau ikt dia..next year nk blk terus, xtahan dh nk stay,..anyway good luck to radie..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam Fila
lar rupaanya hang dah ada Blog ke
puaslah aku round kat FP hang tu;-)
Aku minta Link kan ko punyer ni erk