Monday, November 17, 2008

see me on TV..

walopon title agak menggelabah sket kan?.. tp mmg aku nak buat announcement kat reader2 aku... kalo2 nak tau the real me and my partner Anny... sila lah tgk RTM 1.. every tuesday and wednesday... pukul 4.05 petang.... BLEY??? time keje.. so aku sendiri pon susah ler nak nengok muker aku sendiri kan kan kan?.. tp kalo korang nak tgk ler aper yg aku dok bz dari dulu tu kan? cemana aku leh kurus.... cemana aku leh jadik ilang sabar sbb citer XREL ni kan..
Kalo ada gak org tatau aper tu XREL... sila tgk previous entry aku pasal XREL nie... FYI besok 18hb November turn Pak Radie and partner dia kuar tv... and team yg menang tu lawan kami masa final....

tu sajer announcement dari fillanie utk u all.. (not feeling well... demam kura2)..huhu...

11 comments:

Lenny said...

weihhh..

4.05 ptg??? camner aku nak nengok weihhhh... giler la RTM kan.. dah ler buat weekdays.. tak puas ati tul aku.. suh pak radie record pastuh burn kasik kitorang tgk... takpon.. upload kat youtube! ahhahaha..

poyo tak poyo mak??

Momoe said...

aler, nk tgk tv kat opis kena sorok sorok plak...

TV1
http://um.com.my/streaming/v1/modules.php?name=Video_Stream&page=watch&id=1

kat utube ada tak?

Unknown said...

yayanggg... ko yanggg...koyang.. ehh musti zz marah aku guna nama manjer dia. hahaha..
ko nih title cam jadik model iklan m.a.g ker apa. tapi kul 4 yer?? ko rasa kalo aku lepak kat opis ni bukak tv..tengok ada tak nak kena maki ngan boss aku?
jadik aku rasa...ada lah lebih afdal kalo ko bakaaarrr itu cd kat aku...
ermmm...tua aku tunggu cd ko kan!

yang yang..mak ada blog baru. dah tak koser nak layan blog kat friendster. ko takyah susah payah ajar aku lg carik dashboard la..apa la.aku dah pandai skang ok!

http://jujue-lopez.blogspot.com

Unknown said...

apsal aku nyer m.a.c tu...jadik m.a.g... hahahaha... mahap yer..mak taip tutup mata!!

MamaIcha said...

wah! awal lg tue...so, inilah rancangan yg u menang hari tue ya??? nak sgt tgk tp kenapa time diriku sibuk bekerja (padahal melelapkan mata di dpn pc)...hahaha!!!

and u know filla, i perasan ur hubby's pics ada dlm photo awal in fb...:)

Anonymous said...

EH ADA KER???..DA CARI XDE PON..MUKA I NIH....

...$weE+ 666... said...

wahhhhhhhhhh akhirnya!!! dapat gak ko kuar tv ek poms... tapi hawat lerrr waktu tayangan tu sangatlah tidak memberangsangkan??? haku keje pun balik kul 4.45pm, cemana nak meredah lautan jammed sgala bagaiii, sempat ke tak nak nengok keayuan wajahmu di kaca tv... auwww!!!!~

weh rindu ko poms! rindu gilos!!!
ko tak rindu aku ek??? huhuhu...

MamaIcha said...

ada pak radhi...u try check awal's pics yg uploaded by org lain...;)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Tahniah Filla.....
bestnya masuk TB (huhuhu):-)

ila de cute said...

ala apsal 4pm plak? cemana aku nak nengok? aku nak sgt nengok...takpe akan ku usaha kan jugak...

NuRuL 'AiN said...

wah masuk tv ooo..best nye!!