Wednesday, November 12, 2008

can i get these?

ni yg rasa nak meroyan.. tetiba rasa mcm mengidam nak kan menatang2 dari MAC ni... kalo x dpt satu pon.. nak sumer boley ker?.. uhuhuu.. Pak Radie confirm nyampah ler nieh... aritu baru beli eyeshadow brush (ala2 berus lukisan yg kecik tu) pon dia dah hangen.. leh jadik punco pegaduhan..heheheh.. siap leh sound beli jek kat stationaries tu.. murah jer.. hahahah.. hellooo??!! ko hingat muker mak ni stok ketas lukisan jer ker?.. mana bleyyyyy... hihihi...
Eye Shadow compact INTRIGUING SCARLET :6 WARM EYES (Holiday - Passions of Red)... aku nak sebab aku dah ada 2 cases of eye shadow nie.. casing sgt comel... casing merah ni lom ader!! gipon colour ni lom ada..hehheheh.. nak nak nakkkk jugak....
FASCINATING RUBY: 3 PLUM LIPS (Holiday - Passions of Red) akan plum kah bibirku?? heheh.. mcm best jek kan.. casing dia comel... nak try nak tryyy nak tryyyyy jugak!!
Skincare - Fix+ An aqua-spritz of vitamin and minerals, infused with a calm-the-skin blend of green tea, chamomile, cucumber, topped off with the fresh, natural, energizing scent of Sugi. Adds radiance, finishes makeup. Spray it on. Skin drinks it up! haaa tgk tu... skin drinks it up okeh!!! selamer ni muker aku mmg asik haussss jerk... takkan kiter jek nak minum... skin pon nak air gak.... x der lah muker aku makeup yer2 pagi2.. pastu biler dah petang mcm hantu raya!
Jadi kesimpulan nyer patut ke atau tak patut beli semua menatang nieh? atau beli satu jer? atau jgn beli langsung (pastu malam2 x leh tido ar?)..
*utk En. Anon a.k.a laki saya... siler jgn nyampuk or leave your comments... (kang aku jentik kang)

9 comments:

Farah_W said...

Yess!!! patut beli babe! mmg nice color2 dia n casing tu...estee lauder pun ada buat christmas poromotion for their make up...but i think u r more into M.A.C rite?

Lenny said...

ko la nieh.. dari td aku dok terpk nak beli tauuu..

skang kene pk camner nak so called pujuk laki aku belanja menda2 nieh... hehhehe..

MamaIcha said...

i like the colours...natural kan...nie yg wat i pun teringin sama nie...hahaha

Anonymous said...

En. Anon a.k.a Laki Filla.. yer ker?? mcm bkan jer.. i En. Anon a.k.a silent reader.. huhuhuhuhu..

Anonymous said...

hehehe..lawak la radie ni...baca 3 msg dia yg entry perfume tu pn tau dh tu dia...

azdra-azdra said...

bagus bagus bagus ko ngidam benda macam nih.. aku gelak bangang biler baca tang berus lukisan tuh.. i can imagine camner pak radie cakap.. hehehheh aku suka jer.. tetiba aku sokong dia suh ko beli berus lukisan kat popular.. hahahha se baru rm1.50 hahahahahhah

jgn marah aku yer.. bukan aku cakap..en anon yg cakap.. hahahahahahhah

ntah aa fil. aku nak sokong pun aku tak reti. sbb aku tak pakai benda2 alah nih.. aku hanya tepek bedak sojuk sajork.. hehhehe dan klu ala2 aku nak pakai eye shadow bagai..aku tenyeh jer buah delima utk dijadikan all round up..eye shadow..blusher ngan lipstick sekali arung...hehehhe sure ko nak sekeh aku kan fil?? hahahhahaha

aku make up2 nih tak reti.. ko reti aa..sbb ko PA..PA kena pandai semua alah nih.. aku budak akaun.. mana reti.. drpd aku beli make up..baik aku beli handbag dan kasut.. hehehehhehehehhe tak pun.. beli catridge gameboy baru.. hahahahahha kang aku online ym..ko sekeh la aku.. aku tak kisah.. hehehehhe

En Anon, klu silent reader..mana leh leave comment.. hehehhe

Anonymous said...

alaaa..pki avon pon bole aper..avon pon ader kaler camtu gak kan...!!jimat skit duit u..hehehe...

Sham Ummi Echa said...

ko mmg patut beli la... heheh ni syaiton dtg meracun fikiran ko.. sbb bila aku tgk aku pon trsuker la plak... hishh... ni yg buat laki aku hangin ni kang.. tp biar la kan.. kang kalo buruk dia gak yg bising..tul x filla...

Anonymous said...

yer yer yer..btul2...aku setuju dan sokong kalo ko nak beli...
kalo dakk ko akan tak leh tido malam cam aku yg nak bag LV tuh.. huahuahauhaua...aku dah check bag LV tu..murahhh jer... dekat2 3K. huahauhauahuahuahauahuhauhaau.. tambah lagi 3 bulan aku tak leh tido!!

eyeshadow tu cunz...beli lah! tapi aku kalo MAC ni tak brp reti sgt.. kalo SKII & Clinique.. memang kompom aku rembat! beli beli.. tak cukup duit... pak radie kan ada! kemana tumpah nya duit kalo bukan kat bini!! kan kan kan..