Friday, November 28, 2008

Lunch @ The Coast...

The coast mana.... siler lah teka.. rahaaasiaa.... heheh..motip? x der..aku kan every friday ada weekly meeting ngn budak2 nieh.. pastu ada tambahan ahli plak..tp mak ttp President.. siap ada PA okeh.. PA saya nama dia Ila... dia keje kat TM net.... position dier... (eh tetiba plak bukak profile dier...oopsss).. kuahakakakakka..

Kali nie kami jumpa-jumpaan mcm biasa... ahli tetap meeting nie ialah Moon, lagi Mai .. tp tadik Anny nie pon join.. heheheh... sonok ler kan dpt makan... sumer mmg suker plak makan.. aper lagi.. jom kita layan gambo...

-mai-moon-ila-

-Anny & Mai-


ek eleeeeh... sajer jer dengki tau.. org lom ready lagik..baru nak ejas rambut..heheh..go
REDAH GLABAH gooo!! hahah..anny konpem ko hangin ngn kepoyoon aku kan?hhehe

okiesss... smile...gambo aku bersama PA aku... (huahahahahha)

uihhhh disimbah cahaya keimanan muker kita kan...putih berseri2... amin... huahah...

*dah ler tu.. dah abis dah gambo..(ada lagi sebenarnya tp gambo aku tu saje jer Anny dengki..dah mcm org minyak ok yg tu...aku pon takot tgk muker sendiri...).. syarat nak upload gambo di blog... kene pilih gambo2 diri sendiri yg lawa2 jer.. org lain muker senget ker..buruk ker... x per..itu x per!!! heheheh

*pastu korang luper ker aper topic meeting sepatutnyer? kan nak bincang biler date sesuai nak amik coti nak gi bangsar cabut kening???? heeeiii aku geram tul ar..biler jumpa jek.. jadik citer lain.... menciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... pastu kata aku x der kening ar? ada okeh!!!! cuma kening ila panjang2.... huahahahahhahah... meh aku gunting sket nak?

2 comments:

Miss Moon said...

hahahhah woooo panas woooo tepi tepi periuk panas nehhhhh

nko nih mmg la balik opis ja cargas upload . aku peloh pon lom kering neh bukak bukak dah ada entry kiter melepaks . Sangat produktif la nko neh .

apa kes dedua nak amik gambo time tew la nak adjust rambuh ...mmg gelabah betol . Besok selamat berjaya yer

Go Go Go ale ale ale
Go Go Go Rehdah gelabahhhhhhhhhh

wah siap ada lagu tema . Nih 1st time aku jumpa Anny . Yang best nyer sebab NKO KENA KUTUK KAW KAW
ooo nko kan filla kalau nko ngan kita org nko la kepala ek ..tapi bila cin Anny ada terus nko cam baik je ek sebab nye nko kena kutuks manjang

penat rahang aku gelak . Korang mmg best hokey .

nanti nko suh PA nko tew sms lagi tarikh utk dating kay .

ila de cute said...

filla, ko ni memang la takde kerja lain...aku ni baru je sampai opis, ko dha siap upload berita terbaru....sunggu cekap, cargas, bagus.... tunggu aku jd ceo, aku lantik ko jd PA urusan peribadi merangkap tukang update blog...hahahhha

best kan borak2... lepak2... tp ko tetap takut ngan kak mok, cepat2 nak balik...hampeh tul...

aku setuju dgn moon ckp, bila anny ada, asyik ko je kena kutuk kan...ko pun terus ala2 baik gitu...

besok good luck... chaiyokkkk