Monday, November 24, 2008

still busy saturday...

masih lagik busy saturday..tp wat kat entry lain..sbb baru jek curi gambo2 ni kan..heheh.. tima acih kat ayah ieky yerr sbb aku x mintak permission pon..main rembat jerk gambo nie..haha.. dasat sungguh lens mu itew... mcm nak snap gambo international nyer football match gamaknyer..tak pon mcm nak snap racing F1 jer..heheheh...
lepas service kete kami terus salin baju.. mak dah x der baju..so pakai ler baju lama nie.. (baru aku sedar baju kurung/kebaya vogue nak gi owang kawin x der!!!).. harus kene gi carik..tungguler kalo ada budget....kalo x der..sila pakai jerk baju2 lama yer...hehehe..
selamat pengantin baru buat Usop & Linda... (kwn Pak Radie yg lelaki tuh)
tgk kasih... peluh tak hengat... kuyup anak aku... heheheh.. kami sumer..mana anak aku?mama ieky and me... (x sabo nak tnggu k.nana nie deliver baby dierrr)
nie Pak Radie snapkan.. mana aku?.. suker tgk Acih & Ieky..teman tp mesra..hehe.. asik pegang tangan jer..auwwwww.... nak jadik penantin ker?

Pak Radie ngn kengkawan sekolah dier...

lepas gi owang kawin balik umah...aku membuta...Pak Radie dok layan Acih..heheh.. pastu malam aku ngn Pak Radie gi melepak sampai kul 2.30 pagi..hehehe...

3 comments:

-butterfly- said...

:: walla!!
:: dah tak nampak pengantin dah kak filla..
:: ingat kak filla yg jd pengangtin td..
:: huhu
:: :p

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

Miss Moon said...

lawa nye pengantin pompuan tew ....sweet je aku tgk .

happy2gether said...

Filla, best cuti sekolah kan? musim org kawin, yg paling best aku pon cuti...yihaaa yabedabedabedu...ko xde baju vogue2 ke org kawin ke?byk collection baju kurung/kebaya ko cantik2...tapi xper fillanie, ko pakai apa pon vogue gitu, spek mata stylo camtu, slim ....mmg hot mama lah...baju tu kira faktor tambahan jerks...ehhehe