Friday, November 21, 2008

Remember Me???

just finished reading this book last week.. so dah x baper nak fresh dah nak citer..heheh.. tp tolonggglah pegi kedai n beli buku nie..sbb sgt lah best citer dia!!!! highly recommended okeh.. aku rasa lagi best dari P.S. I LOVE U... yang aku penah citer dulu tuh... citer tu heavy sket... tp citer nie sgt besttttt... nak aku citer sket?
citer dia mcm nie... ada sorang poms ni nama dia Lexi... dia ada bestfriends pompuan.. so dorang ni close arrr... berempat jek selalu.. pompuan nie kijer biasa2 jer.. pastu ada satu hari.. dia accident... pastu dia sedar2 jer dia dah kat hospital... sebenarnya Lexi nie dah hilang ingatan.. tp yg pelik dia lupa yg 3 tahun jer.. start 2004-2007.. so dia ingat dia sedar tu thn 2004.. padahal 2007.. dia coma 5 hari jer.. heheheh.. so dia luper apa yg dah jadik selama 3 tahun sebelum dia accident tu.. rupanya dia dah kawin ngn millionaire gitus.. kaya giler.. dia accident tu pon masa drive BMW dia.. ngn handbag LV lagi..hehehhe.. muker pon dah cantik..gigi dah cantik..kuku cantik..rupanya dia dah jadik manager kat company dia.. so susah ler minah nie nak recall sumer tuh..
dgn kwn2 dia pon dah tak kawan sbb biler dia dah naik pangkat rupanya dia jadik boss-from-hell.. heheheh.. laki dia handsome giler... tp menggelabah jer mcm bagus..syg kat dier..tp idup penuh peraturan lerr.. bley tak dia bagi invoice kat bini dia sbb terpecahkan vase kat umah?.. hahahah.. citer ni mmg kelaka bahasa dia..aku suker!! pastukan si Lexi ni x leh imagine lah cemana dia ML ngn laki dia.. laki dia jenis kaya yg skema dan berprotokol giler babs! BUSANNN.. okeh.. Lexi ni dah start ala2 rimas ar.. siap buat manual suh si Lexi ni study balik..cemana cara dia makan slama nie.. aper blh mkn.. kene diet..kene gi gym.. kene dress-up mcm nie..mcm tu.. ada sekali biler dia try nak ML ngn laki dia.. kelaka giler.. laki dia leh tanyer 'can i touch your ..... now?'.. erkk?.. hahahhaa... pastu tanyer lagi...'can i touch ur ... '... Bodoh giler.. nak touch tu touch jeklah.. perlu ker nak tanyer2... hahahhaha.. last2 x jadik ML.. heheh.. rupanya Lexi ada scandal ngn architect laki dia nama Jon.. tp sumer tu dia dah tak ingat....
penat plak aku nk citer... tp pegilah beli buku nie.. aku tegelak2 masa baca buku nie.. sgt kelakar... sgt natural... sgt best....

6 comments:

mazzuana said...

filla, i'm reading it now...huhuh tak bazir beli buku ni sebab memang best ek??? Nway...i'm ur silent reader..suka tgk ur doter..so cute..

Unknown said...

ko per hal..citer lah sampai abeh.. kan dah sep duit aku takyah g beli!
tapi kan, ko ckp dia pakai bag LV kan..masa eksiden tu.. ermm ada dak dia tulih dlm bag LV tu..ada wallet apa? zippy wallet LV ke? ke...zippy wallet murah yg cam mak nyer nih..auuww... ekkk ahh ekkk ah..

nak terberak plak!

Miss Moon said...

rajin nko membaca pilla . Aku skrg tak sempat dah nak baca ...baca paper pun tak sempat nasib la ada e browse....

layarilah
http://ebrowse.bluehyppo.com

anda leh membaca paper secara maya . hahahhah aku promo nih akakkakak

Sham Ummi Echa said...

rajinnya ko mmbaca..aku sokhabar pon x brp smpt nk baca... tp biler ko citer...cam bes jer aku nk beli..

Anonymous said...

hahaha
buk filla
remember mmg syok!
tp sy x abes lagi baca..
debar2 nak taw ending dia...

Unknown said...

Filla...wati pun dah baca citer nih.