Thursday, November 20, 2008

complete the story...

godek2..tetiba nampak pics ni sumer... so what is in your mind? aper sebenarnya yg dah terjadi kat sini? kalo korang pandai siler lah teka kejadian nie... kenapa jadik mcm nie... hahahah... ok biar aku yg sambung citer nie... tadi malas nak story so upload gambo jek...
citer nyer gini.. ni kan masa tgh bz ngn gazebo ngok nie.. roofnyer tu kene lah di touch-up ngn cat kaler yg sama ngn roof.. so indon2 yg ktorang bayo tu ktrang dah tak amik..sbb takkan ktorang nak bayo just nak touch-up sket jer.. gi pon kan dah ada pekerja indon a.k.a. Pak Radie..hahahahah... (member bebulus okeh!!)
dia dah bebulu tu biarkan jerlah kan.. dia bebulu sbb dia x pasal2 kene involve ngn prob bini dia.. bihtu? indon tu x moh buat.. takkan aku lak nak panjat bumbung tu mengecat?.. gi pon makk bayo laki mak okeh.. nothing is free!
pas Pak Radie dah panjat mengecat bumbung tu di tengahari yg panas terik giler.. aku lak gi lepak kat gazebo lagi satu tu.. ngn ditiup2 angin mata ngantuks giler babs! pastu lekkk jer amik bag buat bantal.. pastu tido.. kalo korang jadik Pak Radie... dok atas bumbung panas2 tu.. bini dok tido.. korang marah ke? konpem lah TIDAK kan?!! hahahah.. tp yg buat Pak Radie panas ati.. biler dia teriak2 dari bumbung tu panggil aku... aku x dengor.. pastu siap tido bedengko.. KROHHH KROHHHH KROHHHH... hahahah.. pastu aku dengo.... 'HOIII'.. teperanjat mak..heheh.. skali kene 'HOIII' daaaa... Pak Radie sudah hangin.. pastu Anny pon sampai.. aku dok lepak ngn Anny.. Pak Radie suh tolong amik aper tah dlm kete.. aku gi amik.. pastu aku 'ter'baling lak kunci kete kat lantai.. bekecai lak alarm tu.. hangin ler Pak Radie..hehehheheh..
tu yg muker Pak Radie mcm ntah aper2 tah.. lek arrr bro!.. nasib aku ni kan jenis penyabo.. org tak layan pon aku 'tekejar2' jugak.. tegediks2 gitu.. dah biasa dah situation aku di 'ignore' pak radie nie.. tp once aku dah hangin sbb dia dok ignore jek... mak akan jadik histeria ler plak kan.. hidup ni mcm tu arr.. baru adil aman dan damai.. kalo kita baik sgt nanti org pijak.. biler dah puas baik..sekali2 kita garang plak.. baru org yg kununnyer 'garang' tadi tu akan tehegeh2 kejar kita plak..heheh.. nanti ler yer.. kalo2 ada kes/kejadian Pak Radie lak tekejar2 aku..aku mintak paparazzi amikkan gambo time tu..hehehe... (takkan adooo dooo)..heheheh..
so itulah citernyer... sian aku kan? tekejar2 laki.. heiiii mcm bagus jek pak radie nie.. nyampah!

pompuan nie plak adalah paparazzi of the day.. ko tau kan naper radie buat aku mcm tu..patut ker tak? huhuuu...

9 comments:

...$weE+ 666... said...

wahhh ada karangan bergambar plak kali nih... kreatip btol ko nih poms!!!~ i likeee...

meh aku nak try complete the story... ada hadiah ke tak ni? at least bagi lah hadiah, BMW sebijik ke, takleh? kalau takde BMW, belanja makan kat A&W ke... pun takleh??!!! ahaksss!!!~

pepagi ni takde idea plak tetiba... nanti ptg aku masuk balik k... *wink*

Aryana & Adrienna said...

sila speed blog i amik award ...jgn malu2 wat cam umah sdiri .....

Azie Rad said...

ko ni..suka buat suspand je....cepat citer...

Anonymous said...

Nie rasenya psl gazebo tu kn...tp nya..x reti nk wat citer..cpt citer..lg satu..mana gambo latest acih..windu wei...

ila de cute said...

hahahhahhah....lawak siot gambo radie pakai topi mcm tu... hehheeh... filla, ko ni memnag tak patut la, ada ke patut ko tido ms pak radie dok jadi buruh paksa ko...cehhh kalau aku pun hangin... hehehheh

azdra-azdra said...

hehehhee..ko mmg..aaaaaa

hahahahahahahhaha klu aku jadi radie..aku pun hangin..hahahahahhaha i can imagine that...tp dlm kes aku..aku yg alert! giler jet pejuang aku nih.. sentiasa bersedia! hiyahhhhhhhh!!! wachaaaaaaa!!!!
hahahahahhaha

yang, screwdriver! aku bagi!
yang, wrench! aku bagi!
yang, screw 10mm! aku bagi!
yang, drill! aku bagi!
yang, sealer! aku bagi!

yer..itu adalah aku..takder sempat aku nak tidur kroh kroh kroh mcm ko.. harus kena paku dengan nail gun.. mati aku..lubang2..hahahah takper senang nak pilih yng mana satu nak masuk..hehehehehhe

leks bro..hahahhaha ngoks tul.. takper radie..dah nasib badan..kang dia jugak yg ko rindu biler ko gi dubai kang.. harharharharhar

-butterfly- said...

:: adoi!!
:: sabar je la..
:: nampak bebenor kebengangangan yg diyunjuk oleh Pak Radie itu..
:: hehe
:: xpe..
:: pape pun..
:: akak kan wife die yang tercintan!
:: ahaksss!!
:: kak..
:: kwn akak yg jadi apparazi tu dah kahwin ke belum?
:: ari tu dah try baju kan?

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

Filla said...

sweeti+666: mana ko ilang nie?A&W ok..BMW x mampu..hahah.
aryana &Adrienna:tq..dah kebas dah award tuh..hehhe
azie&arif:zie,aku x leh letak link ko naper ah?
ejea:dah buh dah gambo dier.
ila:kalo ko hangin yer..hehe..
azdra2:tiada bezanyer laki ko dan laki ku..tp ada beza ko ngn aku..hahahah..
butterfly:anny d paparazzi tu lom kawen..hehe..

Anonymous said...

GLABAH...GAMBAR AKU TGH HANGIN TU NMPK MCM AKU MARAH SGT JER..PADAHAL CITER NYER TIN CAT TU TUMPAH..TU YG AKU KELAM KABUT TUH..PNDAI JER BINI AKU NI BT CITER..NMPK MCM AKU TGH MARAH JERR...SIOT BETOLL..KULIT AKU ITAM SMPI SKANG NIH....SAPER NK TANGGUNG DIA SEDAP JER TIDO NGN 'MEMBER' DIA TUH..DTG KEJAP PASTU BALIK....ADUSSSSSSS,........NASIB BAIK SIAP SUMER..DA XDE LG URUSAN GAZEBO2 NI SUMER....AKU GAK YG TERBAIKKKKKK.......NK CLAIM VICTORIA STATION X DPT LG NIH....