Wednesday, November 05, 2008

Kuchi2 Hota Hey @ CH...

hehehe... nie edisi getiks2 plak... jgn marah yer... biler dah check-in.. me and Pak Radie gi usha2 keliling Equatorial nie.. sbb biasalah kan.. rombongan cik kiah yg lain tu nak tegolek arrr. baring arr.. tgk tv arr.. aper kerlas? gi vacation dok dlm apartment sajer.. oh tidakkkk... kami tinggalkan Acih kejap... Pak Radie bawak ler stand sbb kami nak begambo kan kan?.. jom muntah reramai..heheheh...
ni lepas ejas2 make-up sket kan.. tgk bibir i tuuu.. kan glossy gamaknyer.. mau tidak! aku nyer lipgelle tuh.. melimpah keluar sbb pressure kan.. (2nd case)..dulu kat genting..hangin tul aku!!! aku pon tenyeh lebey sket kan.. huhu..sygnyerrrr...
nak gi amik gambo kat depan sket tu...
gambo ni pandai menipu kan? nampak kewl kan?.. padahal nak ejas montot lagi.. pas pasang timer.. Pak Radie belari2 nak panjat bagai.. biler snap.. nampak tenang gitew.. huahah...

getikss jer.. kalo pasal posing2 serah jek kat buk filla n pak radie.. konpem jadik...heheh

perhatian yer... aku bukan pendek... tp Pak Radie yg galah.. sekian harap maklum!
heheh.. ni pon leh tahan poyo.. dah pakat ngn Pak Radie.. buat2 tgk scenery kat sini..pastu tgn masuk poket belakang.. pastu puas aku meraba nak carik poket pak radie x jumper!! hahaha.. kan ko dah kene raba...hehehe...
auwww.. aku ker tuh? gelis okeh amik gambo gini.. hahahah... tp layaaaannn jer...
adoiiii.. wat per celah2 pokok.. arghh... rambut jer panjang... tulunnnnnn!!!
sesi regangan badan...
nak join yoga ngan fillanie?
ok next.. regangkan leher...
ok now... siler pose.. lalat pon inggap kat pala aku!! cesss...
Kita berlari dan teruskan bernyanyi....Kita buka lebar pelukan mentari....Bila ku terjatuh nanti, kau siap mengangkat aku lebih tinggi....Seperti pedih yang telah kita bagi.....Layaknya luka yang telah terobati......Bila kita jatuh nanti... kita siap tuk melompat lebih tinggi..............
ayah kesayangan hamba....
mcm A.Galak kan ayah saya nieh..hahahha.. tp dia tetap hover melawa... hihihikkk.. Atok jgn marah okkkkk..heheheh...
my mom ngn menantu dier.. heheheh.. kira wife abg aku.. so kakak ipar aku lah? tp sgt muda giler dari aku..cemana ek?.. abg aku ler nieh.. kawin ngn org muda giler.. pastu aku yg nampak tua ar?..heheh.. merepeks plak!

*lepas nie entry usha cactus ngan ladang teh plak yer cik kiah..heheheh

10 comments:

Leesa Liisa said...

syoknyeeee cuti2 malaysia gini!!!!! bila la yek aku nak pegi ni!!

beb, kita nak link url u leh??

Filla said...

alicia:yer boleh boley.. siler2 link kan yer!

Mai Okinokiyo said...

ni entry ko nak jadik model ek?kekeke..tpi best la tgk hehe aku dulu pegi time tu skali nasya nak tumbuh gigi.nak melekap jek..nak breastfeed jek..tension haku hahah tpi time dia ok, ok jek..

lagi2 cpt upload...

MamaIcha said...

x de guling2 ker filla...hahaha...

cute & sweet semua pics tue...x muntah pun...:)

A m m i said...

bestnye pak radie ko sporting nak amik gamba..
kalau si kay tu..balik2 muka sepesen je dia buat hohoh..tension mak ni

Siti Fatimah said...

wahhh posing2 sakan nampak!!! so romantic gitue... all the pictures so nice :)) buat aku teringin je nak pi maklumlahhh lama giler tak pi sana berthn kot yer.. hehehe...

-butterfly- said...

:: hehe
:: meriah giler la holiday kak filla..
:: jelesh2 ni..
:: :P
:: tp tetap cool lah!!
:: respect la sebab aksi romantik menjadi..
:: hehe

^i|z|z|a|h_n|H|K|m^

ila de cute said...

auwww romantik nya buk filla n pak radie...i likeeee leee... cun le gambo ko tu... harus le aku ajak poek wat gambo cam tu nanti ek...

...$weE+ 666... said...

romantik gilos korang lately ek... jeles sey! huhuhu... *wink*

Fahidayati Ramli said...

cikpuansri filla... awat tak sejuk ke hang kat sana? aku dah lama tak p sana... adalah dlm 10 tahun kot... ke suhu kat sana dh meningkat...?