Tuesday, November 04, 2008

I'm 29...

yesza i'm 29.. that is just a number ait?..haha... well for me.. age is not something yg privacy sgt pon.. gi tau jeklah umo dah baper kan? wat per nak malu.. sebenarnya tatau nak update yg mana dulu..heheh..coz ada byk sgt pics pegi Cameron Highlands lagi... tp rasanya mcm nak update yg betul2 harijadik sayer kan?...heheh..
semalam actually dah dtg keje.. dah gi bekfast sumer.. Pak Radie kebetulan x nak gi keje sbb dia penat driving dari Cameron sampai umah..hhehehe.. (aku ni dgn harapan si Radie ni nk wat surprise ker tak gi keje...hopefully aku balik umah lunch time ado ler aper2 kan?)... tp aku lagik kenal laki aku kan... mmg tidakkk lerrr jawapannyer!!!... so aku pon decided to take leave yesterday... balik jer umah..mamat ni tgh tebaring tgk DVD.. bley?.. puas ler aku pujuk nak ajak kuar sbb it's my birthday kan? last2 aku pon tejebak layan tgk DVD.. lepas citer Thailand tu.. layan lak 'Blood Diamond'.. hampeh!!! last2 dekat kul 1 tghari baru kuarrr....
so destination nyer ialah Sri Hartamas kat2 jer ngn opis Pak Radie..heheh.. aku suker spec shop kat situ..sbb very up-to-date... pastu mcm baik ngn tukang jual tu kan..hehehe.... last year pon beli shades EA tu kat kedai ni... this year... aku nak grab another one..huahahha.. sowii aku mmg giler shades.. ampunnnn!!.. kan dah ckp nak bli yg ala2 Jolie pakai... Jen Aniston pakai.. tp idak ado!!! me bekenan sgt Marc Jacobs itew.. tetapi... frame nyer sgt plastic!! so konpem org kater i beli kat pasar malam.. heloooooo?!.. tidak suker okeh!.. pastu setelah dibodek2 oleh tukang jual yg baik hati tu... aku pasrah gak amik itu prada... walopon agak mahal dari Marc Jacobs tu.. mak tak kisah.. sbb janji hati mak puas!.. huahhaha..kalo tak kang.. sendiri yg tak tido malam kan?.. ini ler birthday present dari diri sendiri + duit Pak Radie sket... huahahha.. (sama jek mcm last year) Pak Radie tolong top-up.. so consider hadiah tu dari dia.. Perhal??? tp ok ler..sbb b'day present Pak Radie pon i bli yg murah jek.. hahahahah... (aku kan kedekut)..heheheh..
ini kotaknyer...
yesza..ini ler yg aku bekenan tu... biler balik umah tgk balik... alamak..mcm mata lalat lak.. masa kat kedai tu okey jer? tp x per..mak tetap bekenan juger...heheh.. aku sgt cewet..aku x suker yg tepi tu hover2 DIOR lahh.. gucci bagai.. sebatu lagik dah nampak..very the mak datin type okeh.. mak kan muder lagik?.. tp kalo amik yg simple plastic sgt dah org kata mak bli kat PS plak.. tp x per.. yg ini mmg mak suker... pas dah suker2 ati tu terus jek gi Plaza Damas.. yer ker nama dia gitu? aku ni kan suker main hentam jek..hahah.. lapar giler.. nampak jer The Coast (yer ker nama dia gitu?) haha.. terus masuk... order lah menatang ni aper tah nama dier...
this was mine... Trio Dip kalo x silap arrr...

yang ini Pak Radie nyer... eii tgk jer aku dah muak giler... hahahah gambo ni sgt sesuai utk promote tempat nie kan? punyer lah beriya2 makan..sampai kuar urat kat dahi..aiyoh...ko x penah makan burger ker pa?lepas dah prasan bujang kejap... gi plak amik anak kat nursery.. terus bawak gi alamanda.. adoi.. sgt ler selekeh anak aku ngn baju basahan jek.. bwk acih.. dia sgt teruja..tekinja2 mcm org jakun.. adoiiii anak sapa nieh... pastu gi sushi king.. yer acih suker sgt telo ikan nieh.. eh ok ker budak kecik makan telo ikan x masak nie? risau ler plaks aku!

tgk tuh ngn suar pendek katok dier.. comot giler... mkn tolo ikan...

so sweettttt kan kan? papa yg amik kan video acih nyanyi ala2 serak2 basah nieh..heheh.. mama tatau pon!! pastu kan kankan... aku tgh mandi.. pastu kuar dari bilik air tgk aper umah ni gelap gelita... ingat budak 2 branak ni tgk tv kat dpn.. so me pon jenguk ler kat hall tu.. tgk2 dorang tgh tnggu aku ngn cake lebih kat cameron arituh.. siap candle.. waaaa terharu mak! ngn bekemban aku pon belari2 comel ke kek tu kan..hahahah.. pastu Acih nyanyi happy bday to you mama... pastu dia ler yg blow kan.. rupanya Pak Radie beli candle yg trick tu.. tiup2 dia nyala balik.. ceh!!! x dpt aku nak upload itu video kat sini sbb mak sgt sexy ngn towel sajer..hahahahha... neway... thank you to Pak Radie and my Acih bucuk sbb make me smile!!

To all yg wish fillanie happy birthday tu.. thank you very very much!!! u guys make me smile!!!! thank you....

11 comments:

Mama HH said...

ler.. pesal laa xupload aksi berkemban ngan towel tu.. tu laa yg aku tunggu nk tgk wahai filla...

Anyway.. Happy besday... hehehe.. best ek dgr anak nyanyi lagu besday utk mak dia...

Miss Moon said...

o so sweet la acih nyanyi ....so sweet siap ada sora background kat blakang tew ...auw pak radie ..tetiba jadik romantis ngan cara nyer hahahahh . Nko tew berlari ngan towel ...kang ada la yg dapat "adiah" lain tew akakakka

Happy besday pilla....cantek spec nko

Farah_W said...

happy birthday sis! u look extremely georgoues in ur new shade....

Anonymous said...

epi besday filla..wah umo 29 tak mcm 29 pun..cam mude jek lagi..hehe..neway enjoy reading ur blog n also fp..bahasa gila2 saye mmg suke baca..cepat le hapdet gmbo cremen highland tu hihi..

Anonymous said...

dh komen br dgr video acih..wohooo..serak btol sore dia ek..leh ganti ella nih..tp takpe..suara serak kalo nangis jadik tak kuat hehe..kiut le acih nih nyanyi hehe..

azdra-azdra said...

hehehe..mmg sweet ok anak ko nyanyi.. yg paling mahal epi beyey to you..hehehhehe

hhahahah..ko dpt hadiah sambil berkemban..maksudnya malam tuh ko kena bagi "hadiah" tak??? hahahahhaha

mcm goggle jet pejuang pun ada shade ko nih.. takper..janji ko happy.. hahahahh pak radie mcm en zaki gaks.. suka top up duit..lepas tuh berlagak..mcm dia yg bg hadiah tuh kat aku... hahahahhahahhaha

tp aku mcm ko gaks.. aku bg hadiah murah jer.. sehelai t shirt sudah hahahahahha..yerlah mana nak bandingkan yang dia dapat "hadiah" tetiap malam kan... *tetttttt* saper nak jawab tuh??

epi 29th bday filla..tp aku dah ym ko awal2 lagi kan?? so brp banyak wishh daaa..lu pikir la sendiriiii... hahahahhaha

manisz said...

so kiut anak ko.. mesti ko terharu sgt!! so sweet anak ko..

-butterfly- said...

:: wahhh!!
:: bahagianye..
:: siap acih nyanyikan untu akak lagi..
:: bahagia nye hidup..
:: :)
:: btw..
:: happy belated 29besday kak filla..
:: :)
:: wish happy always k..
:: kak..
:: nak email leh?
:: :P

^i|z|z|A|h_n|h|k|m^

-butterfly- said...

:: hehe
:: besh kan candle trick tu..
:: iza pun pernah kena..
:: sabar je la..
:: :p

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

MamaIcha said...

so sweet filla...u've such a cute doter & hubby...once again, happy birthday...muahsss

ila de cute said...

happy birthday filla... lawa le spec ko tu..aku teringin gak pki yang cam tu tapi kan bile aku pki je cam tak cun je aku rasa.. bila ko pki cun and stylo plak aku nengok...