Thursday, November 06, 2008

Cactus & Teh kat Cameron...

malas tul nak citer.. haha.. tp citer pendek2kan jerlah yer... petang tu gak kami rombongan cik kiah nie... pegi membeli cactus sket... my sil kirim cactus comel.. (sbagai balasan aku kirim adidas sample sale)..yeayyyyy dgr citer aku dpt tights adidas.. hooorayyy... ok sambung citer... kami pon pegilah tgk cactus...
comel sgt kan? dah ler murah giler rm10 sajer.. buy 5 and get 1 free... kan senang kalo dia tulis rm10 utk 6 ketul cactus... adeiiii..putar alam tul...
sampai naik pening aku tatau nak amik mana satu... pas dah naik pening... aku naik gatal2 plak kat leher.. rasanyer kene duri/hama cactus kot..mencik tau.. my skin kan sensitip!! this budak kecik was busy choosing her cactus jugak.. Pak Radie bought few cactus jugak... and one cute cactus for Acih.. papa pesan... cactus ni for Acih.. so acih, u've to take good care of your cactus ok!! kene mandikan dier... ada paham?dah penat dok tgk cactus.. ini budak lepak makan icekim lagik beshh...heheh
gambo ini me yg snap.. sbb sumer dah elok2 dok bederet mcm tu kan? jgn risau... cina kat sebelah ayah tu tak masuk pon dalam ini gambo..hahah.. risau sgt!
pastu masuk lak kat celah2 ladang teh tua nie kan.. nasib bawak stand.. paling menjadi bahan kutukan dah tentu lah ayah aku... hahah.. tgk topi dier cukuplah kan kan... heheheh.. bangga tuh.. another family photome and sil
anak sapa laaaa nie..
hahahahah cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk pokok teh tuh... dok lepak minum teh.. tak sedap giloss... sedap lagik teh o ais kedai mamak!! mahal nak mati..oh myyy... Acih, what are u tryin to do?????? (maap anak mak x sengaja)
bayang kan tempat sejuk pon acih leh peluh2.. sabo jeklah..
*budak kerek*malas mandi*asal mandi nangis mcm kene pukul*loya buruk*manja*asik dia nak menang*suka gaduh ngn mama*suka ayat 'kasih mintak maaf mama...sorryyy mama' (tapi sambil concentrate tgk tv leh nangis2 mintak maap... ikhlas ker??? auta lebey seyyyyy)motip? heheh... background ijauuuuuuu.... sejuk mata...us

heheh... comel ker yang kat bawah tu??? huahahah... x laratt i okeh!! hahahah..

happy nyerrrr kasih...

*pasnie entry birthday surprise @ cameron highlands...hehehe...

4 comments:

-butterfly- said...

:: wahh!!
:: meriahnye Iza rase..
:: sampai Iza pun dpt feel ni kak filla..
:: hehe
:: besh betul lah jadi kak filla ni..
:: happy jerk!!
:: bagus betul..
:: hope kebahagiaan kak filla terus berkekalan..
:: aminn!!!
:: :)
:: pegi la holiday lagi kak..
:: biar Iza jd reader's yang setia bc blog akak..
:: hehe
:: :P


^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

Miss Moon said...

wah aku suka tgk gambo gambo semer sangat cantek hokey ...

aku nak tergelak nampak gambo radie atas bukit tew aku nampak tangan dia je yg panjang dow akakkakakak

filla nko minum teh kat sitew mmg mahal nko ...../baik nko minum kat kedai runcit kat atas tew 1 cup rm 1 ajo ..sangat sedap ...makcik sutan siap kata tew teh ganja ...hooooooo statment bergegar hokey ...

cepat la up lagi . Aku suka la tgk gambo2 nko semer sangat cantekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

busyuksayang said...

filla, all the pics mmg cantik2...but seriously, pics acih & with her papa paling cantik...i like her face masa tue...sgt happy...:)

Lily Satrina ® said...

► kehijauan

► bapa filla pakai cowboy hat..hihihiih..segak!

► family bonding time..have fun acih & co