Sunday, September 30, 2012

MY NEW HOUSE

update via iphone... dah siap sikit2... hall comel je ;) tak sabar nk hias2 lagi... ni pak radie tlg kemas.. aku kemas atas, turun bawah tgk hall dah transform...

alaaa ada selipar Ani plak haha

29 comments:

yana lyana said...

cantik!

Huda said...

Cantik!!

IdaShazana said...

kami menanti gambar lain yek

Nurizzah Majif said...

Wahhh...beshnya kak..nnt fokus sket tang folding door ek kak..hihi

Nad @ MamaZN said...

Kemas and yet nmpk elegan
Sblm disepahkan oleh anak2 la..:)

Anonymous said...

X sabar nk tgk umah filla nie.

che'pi said...

wah.... akak... tingin nak ade rumah jua... tp belum mampu da.. :)

kelipkelipchumel said...

tu br tgk sikit.nice.kompem melets la ni nt ek.

MamaTiaMia said...

Congrats:) cantik and class:);)

Miss Moon said...

tetiba.kalau aku sampai umah baru nko camna hahhahahha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nie yg ika pun tak sbr nk pindh umh

Sufi Al-Arshadiy said...

Tu dia...sticker tv x cabut lg tu..hihi...cant wait for next pic...hihi

Riena Haiqal said...

cantik la.. pandai juga Pak Radie mengemas ye.. boleh tahan.. (^_^)

pinky_liscious said...

nice ;)

betty fir'z said...

tv baruuuu..eheh..asal tak mount tv kak?

sakinah said...

akk,naktgok kitchen kabinet bley..=)

rina mazlan said...

Confirm ke ani tak usik magazine kat atas meja tu? :P

genuine1224 said...

alah.. sket je ke?

Ain said...

Tak sabar nak tgk keseluruhan rumah pulakkk..mst sangat cantikkkk

Anonymous said...

cantiknyeeee...likeeeee 1000x...ihik...

Ayoi Kema said...

taniah sbb dh pindah umah...hehe.. pandai pak radie hias yer..

Mira Adzlia said...

cantik..cantik :)

qasqas said...

auww tv baru lah..hehehe...tak tanggal lg pelekat2 di tv itu...dan suka aksesori tambahan iaitu selipar dibwh kerusi itu..hehehehe...:)

mrs kayrul said...

cantik..pandai betul pak radie deco....risau tengok magazine tersusun cantik, kang dapat kat ani punah plak...hehehe

sharifah rosidah said...

Awak tak payah buat, biar kan je pak radie yang hiaskan dia kan pakar, aunty percaya kalau dah rumah sendiri nanti mesti dia buat cantik cantik.

Anonymous said...

yeayy..akhirnya..pindah jua..selamat berkemas...harap2 filla n family akan happy duduk rumah sendiri..

psstt, jgn lupa nak tgk bila semua dah kemas...kalau tak pnc la. :)

irmafittaputri said...

ala teaser je ke..nak lagik ...nak lagik

Iela Fazielah said...

nice...ko konsep ape ni filla... kasi update byk sikit ea... xpuas tgk nih..:D

eyndayusoff said...

Cantik! Gaya tersendiri :-)