Monday, July 30, 2012

TEKAK OH TEKAK...

Bulan puasa tekak memang mengada lebih kan? eh bukan bulan puasa pon memang mengada..haha..

Kalau ikutkan tekak aku ni sekarang.. aku serious sangat serious bukan main-main ye.. aku nak semua makanan di bawah ini:

CEKODOK IKAN BILIS CICAH CILI SOS

POPIAH GORENG INTI SEDAP

KARIPAP GORENG INTI KENTANG DAGING PEDAS GILA

MIHUN GORENG SIMPLE

NASI GORENG IKAN BILIS SIMPLE

PIZZA HUT (mungkin ini hari huwahahahahha)

MUSHROOM PIE

CHICKEN CURRY PIE

BUAH TEMBIKAI

TEH O SUAM

KEROPOK IKAN CICAH CILI SOS

CURRYPUFF GIANT KAT SECRET RECIPE




Sekian.. kalau Wan baca ni mampuih makan penyepak.. puasa mengalahkan budak kecik T________T








EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

9 comments:

Nuriel said...

terliur la kak tengok senrai makanan nie..hehehe

Aku said...

Humang aih nafsu ko. Mampu ke perabih semua tu? Badan kecik je ko ni, makan mengalahkan aku. Mak jeles occay!

Huda said...

wah hebat nafsu tu..hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

somdapat buka yg mana satunfila?

azievee said...

biasa arrr siang cam2 makanan dlm fikiran time buke je dapat air dua gelas dah tersendot kat kusi...hehehe

Aya Ariel said...

amboih2..ahkak diet ke? takde nasik dalam menu tu pon.. *____*

semalam cemana?? acih ok tak?

mama_mya said...

maknanye semua ni pak radie kene turutkan ni. kalau x, ngences laa baby nti.. oh ye, ngences tu air liur meleleh.. bahsa jawa.. hihi.

NUNU EERA said...

ok.. skrg da tau knp tekak akk mgidam byk2 mcm ni.. ;)

kakchik@ella said...

Meh makan cokodok bilis KC. Ohsemmm ok.