Monday, July 16, 2012

takde apa...

Assalamualaikum..

Huii lama sangat tak update blog secara normal kan? aku rasa macam aku dah tak normal dah.. bukan sebab ketandusan idea ke apa..tapi macam lepas satu, satu hal... tetiba nak jual seluar lah.. pastu kan advertorial pulak.. kalau tolak, maksudnya tolak rezeki pulak.. nak kata tamak, aku tak de lah tamak semua aku buat.. aku harap korang pon paham lah ngan keadaan ahkak sekarang ye.

Dahlah sindrom malas amik gambar sekarang ni.. Ani pulak time nak snap time tulah menjerit-jerit nak camera.. dia yang sibuk nak snap.. eh tensi tau.. dengan puasa dah nak dekat ni.. kerja aku melambak-lambak.. InsyaAllah raya nanti ada family trip lagi ;) balik dari family trip nanti.. aku ada projek lain menyusul pulak.. pitam PM kalau dengar tahap kesibukan ai tau.. muahahaha... 

Ani dah besar ni lagi lah.. hero gila.. menjawab je keja dia.. kalau datang angin meroyan dia.. habis.. semua tak kena.. tetiba jerit "Nak Milkkkkkkkkkkkkk".. ko buat bagi kat dia.. meroyan-royan tak nak.. siap tepis-tepis.. wth? pastu dah ko tak nak kan.. aku letak la atas kepala katil.. wahhhhhhh dia nampak je aku letak atas kepala katil tu.. dia punye menjerit-jerit... "Jangannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn laaaaaaaaaaaaaa"... ok kelam kabut amik balik hulur kat dia.. dia tepis lagi.. letak kat tepi kiri.. dia tepis.. tak bagi letak situ.. letak belah kanan.. tepis lagi.. last-last aku tonyoh dalam mulut dia... waaaaaaaaaaaaa.. bejejeh2 air mata, air liur semua keluar ngan susu sekali.. silap haribulan muntah tebelahak sebab melalak kuat sangat... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. god help. 

Tetiba teringat haritu makan kat The Loaf.. mak sedapnya mushroom pie ke apa tu? sedap sangat.. aku makan ngan tangan macam makan nasik.. hahahha... siap ada sayur-sayur dalam tu.. huwaaa i want i want.. 

tengok blog masak-masak sedapnyaaa.. tapi sendiri malas masak.. camne? Eh mengantuk gila.. aku tido kejap yeh.. bai.. 













EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

ena said...

huhu.......baru nak klimaks baca entry ni tetiba dah habis nak tido pulak...........ingatkan suh scroll bwh lg rupanya xde dh.........anti klimaks betul la kak filla ni......gigih scroll ke bwh tau.......

Aya Ariel said...

hahaha..kesian ahkak ni tau..

ani byk meragam..tanda2 nak jadik kak ngah kah?? tettttttt

mama_mya said...

laaaaa.. samala ngan anak sy. 1y 8m. tetibe je "susu laaaaaaaaaaaaaaaaaa.". dah penat2 haku buat, nk bg kt dia, tiba2 jerit lg. " nanaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk'. what???? gerammmmm je. ingatkan anak sy sorang je buat perangai camtu. rupenye ani pun wat ek.. huhu. adoi.. sabor jela. T_______T.

Unknown said...

heiii tdo.. tak g opis ke? ila cuti..amana demam

Mooniqueen said...

Tulah kan sis... Pelik dengan kerenah n ragam anak ni... Arini ok esok meroyan pulak... Tak faham betul... Huhu...

JMR said...

tido kjp? ni dh bangun ke lum ni kak?:-p

fifie said...

Sehari tak jenguk blog sis Filla tak lengkap hidup. Entri memang boleh buat pecah perut. Haha :D