Tuesday, July 17, 2012

SIAPA NAK SKINNY JEANS.. MURAH SAJE..

*sticky post*
*please scroll dow for new entry*


Ok jangan cerita panjang-panjang.. nanti orang tak suka.. heheh... straight to the point.. pantas, cepat, jimat masa...

Now order dah dibuka.. haritu tak menyempat-nyempat.. lom tengok lagi tetiba dah order "kak, aku nak 3 colour, hijau, merah, pink".... hahah masa tu stock belum mari adik.. now stock sudah sampai.. mari mari...

Eh tapi sebelum tu jom usha.. sekarang kan tengah In-Trend... colour blocking... hehe.. aku pon baru nak belajar-belajar bercolour block.. sebab syok plak, rasa macam ceria ;) 

Celebrity boleh.. kita tak boleh?







Nampak how to mix and match colour-colour tu? Ok sekarang boleh order... 

Skinny Jeans.. Ni eksyen jer.. hahaha.. yang kitorang bawak masuk ada 5 colours sahaja... takpe.. tu nanti aku cerita.. meh tengok aku ngan Elly pakai dulu.. hahah.. tokeh mesti rembat dulu ;)

Auwwww terus ceria muka kan.. sebab suar kaler pink ;).. Elly pakai tu Red.. Ok aku malas nak ulang-ulang.. kalau korang nak warna macam Filla.. itu Shocking Pink.. kalau nak macam Elly.. itu Red. 


Lagi satu aku nak bagitau.. Actually nama je skinny.. tapi kalau korang amik one size bigger dari actual size korang.. dia tak jadi skinny sangat pon.. actual size aku ngan Elly is 28.. tapi sebab aku nak jugak ada yang longgar sikit.. so aku ngan Elly pakai ni size 30... so kalau korang lebih selesa nak pakai yang longgar-longgar sikit ok jer.. baju labuh sikit kan.. amik one size bigger ok?  

kalau nak colour Elly pakai nie.. email aku cakap Skinny Green... paham? ok yang Elly pakai ni memang size dia.. 28.. nampak tak? baru dia jadi skinny.. so tips nya, sapa nak skinny, amik yang betul-betul size korang.. nak longgar sikit, amik one size bigger ;)

pasal menggedik bagi dia.. muahahah..


Ok now nak cerita.. 5 colour yang kitorang jual ialah:

ORANGE
GREEN
SHOCKING PINK
RED
LIGHT PINK

ORANGE, GREEN, SHOCKING PINK
(RED yang Elly pakai) sebab masa update ni RED takde kat aku.. 

LIGHT PINK.. Pink dia kira pink manissssss gitew ;)


material dia stretchable dan sangat comfortable.. kalau badan ko tergemuk sikit pon still can pakai lah.. hehehe.. 

Ok ini part yang istimewa sikit... Seluar ini ialah TRF collection ZARA. kalau kat butik ko boleh beli dengan harga RM179.. tapi yang kat kitorang ni overruns ye.. means seluar ni authentic/original.. cuma maybe ada defects yang tak obvious pon.. so factory reject.... tapi kitorang dah check, so far, semua in tip top condition... kalau korang rasa nak membazir duit pegi lah beli kat boutique.. kah kah.. tapi kalau nak murah tapi still in good quality, ok boleh email ;)

Kitorang jual RM89.90.. free postage..  

Sebelum aku lupa, nak bagitau 4 helai (ORANGE, GREEN, SHOCKING PINK and RED) sahaja yang ZARA yer... LIGHT PINK bukan.. tapi don't worry.. quality sama! material sama!! sebab tu, harga pon sama... ok sapa nak cepat ye, sebab benda tengah trend, macam goreng pisang panas.. kat opis Elly dah booked ramai.. lom kat FB dia lagi.. jadi copek sikit sebelum size korang takde.. 

Now SIZE pulak... Pilih lah ko nak size apa ye... 

SIZE 26 - Panjang 40 Inci

SIZE 28 - Panjang 40.3 Inci

SIZE 30 - Panjang 40.5 Inci

SIZE 32 - Panjang 40.3 Inci

Stretchable Skinny Jeans 


Kalau nak order sila Email :

framekasih@yahoo.com

Title : Skinny Jeans




sekian... mari kita Bercolour Blocking ;)


*Lepas ni boleh click kat sidebar under advertorial 'skinny jeans' untuk entry ni ok... 


27 comments:

cikeyrah said...

sangat sedey T.T . sesuai untuk peha kecik sahaja, sbb sy jenis drumstick besar, sakit keturunan peha besau . . tensionn tgk seluar tue sgt cntek tapi x dapat memiliki uwaaaaaaa..

mamasuri said...

byk ke ko jual ni filla?even aku rasa tak muat tp aku nak jugak..dah ler tgh bln..byr gaji leh?hehehe

leen said...

sis i've already sent u an email.nk skinny jeans ni.

Anonymous said...

akhirnye up gak skinny jeans ni.. walaupon ai tader size, tapi suka je tgk org memakai skinny jeans colour block ni. siyes filla mmg nampak lebih ceria. ;)

Nina said...

Kite nk shock pink, Hijau dan Orem boleh, Kalo Levi's kite pakai 26 Kalo brand ni same ke?

Filla said...

Nina: if levi's u pakai 26, so yang ni pon sama 26 is your size, boleh email kalau nak ;)

korang, stock takkan di restock.. so kalau habis.. kira habis.. huwaaa.. better cepat kalau agak2 size korang tu standard macam size orang lain jgk..

Anonymous said...

sis..lalo xtbesar leh tukar x???

AYuNG said...

kak...kaki haku nih besar balok..hehe, xsesuai kot....

LINA EVERLYNN said...

DAH ORDER...

Laalaa said...

Sis, kalau levis saiz 27 & Padini saiz 26, skinny jeans nk ambik saiz apa?

I ambik dekat Opis U boleh tak? i kerja kat Kastam.

C!kpuanmuda® said...

komen yang sama cam yang aku bagi kat elly. kenapa takde 27?? kenapa!!! huwaaaaaaaaaaaa

Filla said...

kalau terbesar or terkecil..boleh tukar.. tapi korang bare the postage cost.. berani? muahah.. so kena tau ukuran seluar masing2..

cpm: aku rasa ko size 28 ok.. 26 kang ko tak leh napas pulak.. hahaha..

i tak buat COD.. sebab stock bukan di tangan saya.. saya amik order.. nanti ada makhluk halus tolong pos.. kuakaka...

Laalaa: kalau jeans biasa size 27.. boleh try skinny ni size 26 coz skinny ni stretch..

Anonymous said...

agak2 bila bleh dpt???

Azrine Aziz said...

alahaii cantikk sukerrnya saya..nak beli sangat tapi x cuba takut senteng pulak nanti..almaklumlah sy ni tinggi stok2 model gitu hehehee ...tapi serius sy 175cm kalau kain labuh pun selalu mesti dlm 42 inch..takpe balik kang ukur balik labuh jeans yg pakai sekarang.. :)

mummy alisha said...

kak filaa... cantik la shocking pink tu... tak tido malam dibuatnya...

shuweet said...

sedey nyer..takde size aku yang besor nih

Anonymous said...

kak filla..sy nak....!!! kaler hijau tu available tak?

Diana Ishak said...

eh, bukan patutnya aku ada sekali ke time ni? apesal aku boleh takde??? apesal?? apesal??????

Filla said...

green apple: ko memang.. tapi ko dapat mms gambar aku pon cukup buat tak tido malam kan? kan? haha

ok sapa order and buat payment today, besok seluar anda akan dipos..

sapa nak boleh email. pitam aku nak jawab sini nak jawab sana..

Anonymous said...

sis cmne nk order??

Anonymous said...

pe no acc akk?
cane nk bayo ni?

Batrisyiamommy said...

Alamak jamban besaq la.. Kempunan nak beli

jasmine said...

sis,

i pkai uk 8..size ape nk order?

FMT said...

skinny nya kaki kak elly

Nadhania said...

kaler black tade ke?? T_T

Anonymous said...

wahhh kak pilla dah jadi saudagar kain..huhuhu..confirm size sy xde(size 36) gemoks...sy kne kuwus dlu br bleh beli *tu pon klu akak jual lg* +____+ ZARA sme dgn nama anak sy la plak...hehehe...jealous ni xdpt boli...

Emma said...

Ala..nak beli jugak. Tapi kan..sedeh la, pregnant haa..camno nak pakai:( *jelesss*