Friday, July 27, 2012

BERSEDEKAH.

Saya terima Email dari Nur Amira baru-baru ini.. benda yang baik kita share ok.. 


"Salam kak filla.sy salah sorang follower tegar blog akak..ececeh..;D..saya NUR AMIRA BINTI RAHIMMUDIN mewakili WAQAF PENDIDIKAN ANAK YATIM DAN MISKIN DI MALAYSIA. saya nak minta tolong akak boleh?sy nak minta tlg akak sebarkan tentang waqaf untuk anak2 yatim n miskin d seluruh malaysia ni since blog akak di kategorikan sbg blog yg ada namanya tersendiri. saya mohon jasa baik akak.semoga kita sama2 mendapat keberkatan di bulan yang mulia ni. Segala maklumat telah saya lampirkan sekali dan sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 

012-3260301 / 013-3263961 
atau alamat email rasmi saya 

Semoga dengan mewaqafkan tanah untuk anak2 ini, menambahkan lagi amal jariah kita untuk bekalan di akhirat nanti. InsyaAllah."

 
itu contoh borang dia.. tapi sila berurusan terus dengan wakilnya Nur Amira.. maybe korang boleh call sendiri dan email.. 



2 comments:

Norasiah Nasir said...

Bagus Filla,

InsyaAllah sedikit sumbangan...

Cahaya Puteri said...

alhamdulillah..thanks kak filla..(wakil peyatim)..bolehla lawati blog sy untuk tahu lebih lanjut tentang peyatim..