Thursday, March 31, 2011

sapa termiss tgk i kat tv, boleh tengok sekarang..

sementara takde apa nak story tu, meh aku sebar-sebarkan berita...giler publisiti murahan T_T

sapa yang dah lama follow blog nie tau lah riak bin takbur nye tuan tanah bila citer pasal x-rel nie..huahaha.. kenangan nak buat cemana kan? sapa yang tak tau aku masuk tv dulu leh lah baca dulu entry-entry bawah ni hah.. baru ko tau aku citer pasal apa ;)

x-rel (part1&2)

x-rel (final)

bila dah habis baca... boleh lah tengok tv plak ;).. nak tengok aku tak? giler poyo dalam tu... masa tu ko leh tengok aku nie jenis kelam kelibut.. blur... asik nak cepat..oh korang leh tengok jugak kawan aku Anny.. sebab dia team-mate aku :) hahahah... tak tengok pon takper.. *maluuuuuuuuuuuuuuuuuuu* dulu orang komplen tak dapat tengok sebab on air waktu keje.. sekarang korang leh tengok dah ;) tapi tu citer baper taun lepas laaaa.. dah basi T_T

Setiap hari Rabu
Channel 180 astro
10.00 malam

aku pon tau dari kengkawan.. aku malas nak tengok..hahahah... semalam team lain.. next week pon sambungan dari team lain tu.. aku rasa, aku nyer, lagi 2 weeks kot...

dah sekian saje..




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

Mama Naaila said...

wiwittt...daku mahu tengok! hihi.

Aya Ariel said...

kkkeeeeeccccooooohhhhhh...betui minah nih..
miahahahaha

nadia.yusof said...

ari tu pernah tgk x-rel ni.. masa tu episod pak radie.. tapi xtgk abes la sebab nak keluar..

Cikrosecute said...

I..angkat tangan..,tak tahu pulak masuk Tv...Wah...glamour gitu..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nanti buat entry bila dah kuar tv ye..nak tengok time fila jela..yg lain malas nak tgok..tak kenal.

fariza said...

series...time tgk x-rel ni dulu...langsung x kenal aku.filla.nie ...kiteorg tergelak2 tgk gelagat uols masa kena mkn makanan jepon (x silap lar!!!!) n time tu aku.filla.nie cam pendiam cikit dr kawan g sorang tu....hehee....so bila 1st time dpt jumpa blog aku.filla.nie...terus pikir...ehh...ni minah yg masuk x-rel tu???? :)
~o..pak radie pon ader masok x-rel jugak ker???alar...x perasan....tapi bley tgk kat astro!!