Thursday, March 17, 2011

Auwwww.. heppy sesangat....

semalam gi Alamanda.. *haiii* kat reader yang cakap nampak mak tu.. ngeh ngeh ngeh..

sajer jer gi sana.. sebab cakap kat Pak Radie nak beli socks untuk Amaani.. nak carik socks yang nak kata nipis tak nipis nak kata tebal tak tebal..sebab socks amaani semua mcm tebal sikit.. *tamak haloba* semua tu halasan semata..

sebelum gi Mothercare.. singgah Primavera dulu.. sebab tengok ada SALE.. fomfuan biasalah ;)

Pak Radie tinggalkan aku kat situ.. dia gi Al-ikhsan.. niat nak cari kasut keje sebab kasut keje takde.. yes TAKDE.. hahahah.. alasan kukuh sebab habis dah kasut keje aku dalam stor tu susun kat rak kasut tu.. Pak Radie hempap-hempap jer dengan kasut dia.. so kasut aku semua dah jadi buruk.. ngeh ngeh ngeh.. pastu bila simpan 2,3 pasang kasut kat dalam kereta (kat bahagian kaki) dia bebel lagi.. erghhh.. letihh.. dia tatau masa aku bujang dulu.. satu kotak kasut dalam kereta.. takde sapa nak marah pon! *sob sob sob*

ok diam.. stop membebel dalam blog..

nilah kasut bau kedai hah.. taklah lawa pon.. simple jerk.. yang penting selesa sedap dipakai.. dan harga pon taklah oh-mak-kau sangat...

murah jek, tak sampai rm100 pon

tataplah tumit bekerak itu.. hahah siap watermark kat tumit.. ngeh ngeh..

caption x de

socks utk amaani.. RM44 before less.. ada 5 pairs... kiut kan?

disebabkan rasa happy yang melampaui batasan..

fillanie terus tersenyum riang

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*














dah macam pondan jelita dah T_T

*muka i pucat so kaver line sket*





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

23 comments:

Mama Naaila said...

kahkahkahhh...kak filla ni btol laaa, sakit perot tgk bibir. hihi.

Sue Sakarnor said...

hadoyai kak filla..even tak kenal akak tp hari2 tunggu je post kak filla nih...

Aya Ariel said...

waaa...
gila kau beli sock anak dah cecah RM44?
mental aku kejap..
nak beli capal kat aku yg rege nye xsampai lima ploh hengget pon aku pk dua tiga kali..
kaya ko kak..
elok ler sedekah kat aku..
kitekan sesame muslim..hakhak..

Cik Bambam said...

hahahahahhaha... ade2 jek lar kak dilla nie! hahahahhaha

Terjah jom!: Batu loncatan dalam ber-blogging

Shinnaz Ahmad Rasid said...

dah beli lipstick merah lew tu!! hahahha. ;p

ibu iman said...

heheheh...saya klu terserempak ngan akak kat taska jek... nak tegur malu.... huhuhu...

Cikrosecute said...

Salam..Amboi! beli sock untuk amani mahalnya..rm 44.00..kalu my hasband mesti tak kasi beli tu...habis2 murah rm2.90..kat Giant...he..he...

DiyanaRosdi said...

kahkahkah,.. anak,menantu,bini dan emak sape lah ni kan???

aizeepesona said...

hai filla..untuk pertama kalinya saya letak comment saya kat sini.i'm one of ur follower agak dah lama gak..(silent reader).

saya suka cara awak update blog..rajin update cerita baru & ada ciri2 kelakar cam saya jugak..hehe.

selamat berkenalan.kalau sudi jengoklah blog saya.http://aizeepesona.blogspot.com

Filla said...

cik hani: tegoda tak?

sue sakarnor: ;) tq

aya ariel: rm39 je after less.. dpt 5 pasang..murah lah tu.. sepasang tak sampai rm8..hehe

bambam: ngeh ngeh

shinnaz: lom lagi :(

ibu iman: yeh? alamak malu.. selekeh jek mak kasihs..

ieza: cer try..alah membeli menang memakai.. acih punye socks mothercare still elok, amaani leh pakai lagi ;)

diyanarosdi: akufillanie..hikhik

auwcak said...

ahahhaha tergolak den tengok bibirmu yang merah menyala tuhh

Anonymous said...

suka la blog ni, sbb minat kat amani. rajin2 la letak gambar amani yg tiut miut tu :D. nak tanya, kat mana beli baju2 amani, especially seluar yg amani selalu pakai tu, mcm legging. suka la tgk. amani ada kaler hitam kan seluar tu. kalau sudi, share info ye, thankss :D

aku.mamalia.wanita said...

eh, cun la kasut akak tuh.. terpengaruh plak..! bab-bab menghabiskan duit mmg cepat terpengaruh ye tak..? hehehehe..lawak la pic

Iela Fazielah said...

tekejut tgk bibir tu..haha... cantik kasut.. i pun dah terkenen gak..

me suya said...

ahaha.. akak ni macam2 idea la.. Suka tul suya baca entry ni. Sempoi la kak

irmaputri said...

Umag ai...merah nye lipstik...terkejut pak radie memalam JUmaat bi kak oii...

Ain said...

Hehehe.. Klakor2.. Walau citernya hanya nak g belo stokin Amani. tapi lawak dia sampai leh terkekeh depan notebook..

Atiey said...

kahhkah kak fila ni kelakar la..

Nurul Shaheedah said...

hahahahahaha. comel bibir akak. hihihihi

Miss Moon said...

ngok la nko pilla ...mimpi ngeri aku tgk pondan tew hahahhahahahhahahahahha

dorin said...

Horror nye tgk muka kak filla..
After less bp hage stokin tu kak? mcm cute je..tp anak sy boy..hehe

A m m i said...

hahahahah..sesuai gamba ni ko buat jadi gamba untuk ujibakat Miss Aaauwwww2011

ijan said...

kikikiki...lawaks lah filla ni.

itu kasut banyak tantekssss...nak cari jugak..hahahaha..(mode : dengki)

akak, cun giler pic last tuh...keh3x