Wednesday, March 16, 2011

Boipren Hensem amik gamba lauk..

poyo? ahh lantak arrrr..muahahaha..

memang lumix l5 boipren hensem yang snap ;) kira oklah kan gambar nie...

ok, sekarang anaknda Amaani tersangatlah mencabar ibunda beliau.. memanjat jer keje dia.. panjat plak.. kalau berani JALAN arrrrr *ibu cabar anak* hahah.. ngan anak pon nak carik pasal.. merayap satu rumah tu jgn citer lah.. habis dia sauk semua rambut ke habuk ke.. *grrrrrrrrr*

so semalam tengok dia ok jer main sorang.. so senyap-senyap aku tinggalkan dia kat hall.. aku gi cuci ayam sekor kat sink.. haritu beli terus sumbat dalam freezer.. sambil cuci ayam dengar gak dia ngek ngok.. pastu senyap jer. so aku biarlah.. ahkak dia takde.. so mainlah kenit tu sorang..

sekali tanpa diduga Pak Radie balik awal sikit semalam.. masuk je umah aku dengar suara garau "Ehhh.. awak nie, biarrrr jer budak tu dah masuk celah tv sana kan?"...

laaaaaaa patutlah senyap jer.. rupanya dah ada kat celah tv? mana mak tauuu.. mak bizi okeh.. bizi!!!! sebab perut lapar nak mampos semalam.. so bekobar-kobar lah masak.. aku biasalah, bila perut lapar baru semangat nak masak..

makan tak korang? ni nama dia ikan pekasam.. muahahha.. boss aku semalam ada attend majlis kat kementerian asastani tu hah.. dapat hamper produk tempatan.. ikan pekasam kan produk tempatan? dia tanak hamper tu. suh bahagi-bahagi.. so aku amik nie ;)

bila bukak jer plastik dia sebelum nak goreng tu.. perghhhhhhhhhhh.. bau macam sampah! muahahha.. makan sampah lah ni? ntah ler.. bila dah goreng tak lah busuk sangat.. kira ok lah.. makan ngan nasik panas.. perghhhh.. aku budak kampung.. mestilah pandai makan pekasam.. ingat apa? pandai makan kepsi je?

tidak dilupakan hidangan utk Amaani.. bubur nasi campur isi ikan jenahak..(ikan ihsan dari ibu mertua) muahaha.. suka giler okeh.. tak buat cair sgt lah nasi tu.. bagi pekat sikit.. (dia kan tengah galak nak mengunyah).. 

ada lebih sawi haritu.. sebelum dia jadi teratai layu di tasik madu, baik lebur je dalam kuali.. hehe.. dengan rencah takde.. takpe.. aku jer pon yang makan sayur.. pak radie mana makan... mak kan tembolok besar.. mana kunyah.. telan jer semua..

ayam belada pon tak kuasa nak buat leceh-leceh.. blend je segala bawang, serai ngan cili kering.. siap! sapa makan ni konpem cirit-birit.. sebab bibir pak radie dah mengalahkan laki Heidi Klum dah semalam.. kenal sapa laki Heidi Klum?

alahhh korang nie... takkan lah tak kenal... bibir dia seksi okeh..

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
tengok bibir dia, tu belum makan sambal buk pilla lagi tu..

cinta itu buta. setuju? eh tetiba plak.. but i adore them.. such a lovely couple!!!








EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

| Cik Hani | said...

kelasss okay boipren baru kak filla..mengancam gitu, sharp. adoiii laaa, lapa tros tgk makanan. moh kite lunch! hhihi.

mamasuri said...

filla..
aku memang takleh belah ngan bau pekasam tu..
sib baik laki aku suka..
siap mengoreng tu aku bertawakal je..
sbb rasa busuk sgt...
hehehe...
itulah..cinta itu buta...

mamamarissa said...

ye la, so sexy sampai tokojut mak...hahaha!!!

my everything said...

hahahahha lawakkkk

Atiey said...

ikan pekasam memang best wo...klh kentaki..

JuJue said...

dia kuwus sgt ke apa tuh? apsal dah mcm unta aku tgk! tu pasal lah aku taknak kuwus kuwuss sangatt.. ehem!

green apple said...

Heidi Klum : cinta tu tak pernah akan buta kalau laki tu berduit.

Aku : Cuma aku yang buta pilih laki tak berduit. Kahhhhhhhhhhh!

Filla ~ Kasihs said...

greenapple: hoooiiii, laki ko tak berduit yeh???? dapo ko dah bosa godang..ko cakap tak beduit yeh? nasiblah mak dah kawin, kalau tak ko sanggup tak haku goda laki ko..muahahahhahaha *lari masuk simut*