Sunday, August 07, 2011

Update Ahad

wah tetiba online hari ahad.. tegezut gak nie..hehehe... aku kat Enstek nie.. ada keje sikit so kene on lappy.. lepas dia siap keje terus gedik-gedik bukak blog ;)

gambar tak de ye.. eh ada, tapi tak buat watermark bagai... so postpone lah dulu.. petang ni aku akan ke Nilai.. so orang-orang Nilai jumpa di sana.. auwwww bajet artis..hahahah... pegi sana sebab nak cari kain baju kurung pagi raya utk Acih and Amaani... sian dorang.. mak ngan apak dia dah ada dah baju raya..anak-anak plak yang takde.. ko tau-tau jelah Acih kan makcik cerewet... dia kena tengok kain apa.. warna apa..bunga cemana... so petang ni nak gi sana lah...

Pastu ingat nak gi JJ Seremban... leh lah gi Jakel Seremban skali..heheh.. eh ok lah Amaani nangis.. tata..



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

♥ Elin ♥ said...

ha klu nak g jakel seremban beli kain sila tgk betul2 tukang gunting kain tuh ukur betul2 atau tidak.sebb 3 pasang baju sy beli x cukup 1m!!! ;)

Aya Ariel said...

eehhh..tu jer??

JMR said...

EH EH BUK FILLA UPDATE LER...