Thursday, August 25, 2011

sakit bahu...

Jom teman fillanie menceceh jom... 

aku nak mengadu ni hah... aku really need a body massage right now.. yes, now... gile tua je aku rasa tau.. bahu sakit-sakit dow.. sekali aku regang-regangkan bahu nie siap bebunyi meletup-letup gitew.. ngeri kan? adoilah... dari hari tu tebayang.. kalau dapat urut macam aku gi bandung first trip dulu.. wow best giler.. meniarap kat bilik vip gitew.. tambah rm8 je kauu.. terus dpat bilik vip.. perghh best gilos.. sebelah katil ada bath tub.. kat ujung sana ada shower... ujung sana ada bilik tukar baju.. heaven gilos.. break je dia bagi ko ice lemon tea.. gila kaya aku rasa..hahahaha... 

ingat cuti raya seminggu ni nak pegi spa lah.. tapi tatau spa mana yang ok yek? sedapnye kalau orang picit-picit bahu ni hah.. lenguh lah... tapi urut tapak kaki tak boleh.. aku geli.. rasa nak sepak jer.. hahaha.. Amaani tengah tido nie.. so aku freeeee sesangat cuma nak sembang apa tatau...

bukak puasa tadi sedap nye... sok aku publish yeh? heheh.. oklah.. ni sajer jer... pak radie dah datang ni hah.. nak buat keje katanya.. pantang tengok ai free2 tau.. caittt...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

terpatrisinarabadi said...

ha ah sakit2 bdn ni kan..asik kulu kilir je kejenyer,..ngan anak2 lagi....

pakradie nak bermanja2 lah tu....awwww

me suya said...

take care Buk Filla since raya dah dekat ni.

ayoikema said...

pak radie ajak wat kj aper buk filla..jeng jeng..hehe