Wednesday, August 10, 2011

KEREPEK KEREPEK KEREPEK...

*sticky post for 24 hours*
*please scroll down for new entry*


Kalau ko tanya aku lah kan... kerepek itu adalah makanan kudap-kudapan WAJIB bagi aku sempena hari raya... dari dulu memang macam tu.. sebab kuih raya tu feel dia lain.. excited masa bulan puasa je.. tenungggg je biskut raya.. geram sebab tak dapat nak makan time puasa..hahah.. bila hari raya.. tak lalu lah plak... sebab sana sini pegi open house semua hidang biskut raya...

Kalau aku pegi umah orang time raya... memang aku carik kerepek... sebab bila makan kerepek ko macam leka je.... tak muak! aku suka kerepek ubi yang rasa kari or bbq.. pergh sedap! kalau takde kerepek, aku carik kuih gunting.. hahahaha... 

korang cemana? kita sama taste ke tak? 

So ni baru 9 hari puasa... sempat lagi kalau ko nak order kerepek... aku dah kata, sekarang zaman IT... leceh ko nak gi memborong kerepek kat tempat-tempat lain.. melainkan kat opis ko ada akak-akak jual kerepek, so senang lah sikit kan? tapi kalau akak-akak opis tak de jual mana nak beli? nak kena drive.. alamak malas dowww... nak mengangkut satu hal.. dah lah pack besa-besa gedabak... zaman dah canggih.. apa ada hal? beli online lah babe!!! ko ingat baju je leh beli online? 

mari mari mari

sapa nak beli kerepek meh pilih ni hah... ahkak tolong jualkan.. ko pilih je dik... kalau ko rasa ko tak mampu nak makan, ko buat macam aku... aku selalu beli kerepek, utk bagi kat mak mentua, kat mak sendiri dan kat diri sendiri.. hahahaha... 

lagipon ni peluang korang nak buat duit untuk hari raya.. beli banyak-banyak pastu jual kat kengkawan opis.. ok apa untuk sepeket dalam RM2.. tanak???? tak yah panas-panas meniaga kat pasar ramadhan ;)









Harga kerepek lebih murah dari yang asal.  Jika berminat untuk berniaga pada kawan-kawan atau di office, sepeket boleh untung lebih kurang RM1-RM2.50 (price mark-up sendiri)


Tempahan kerepek hanya terhad di Lembah Klang.  Charge penghantaran akan dikenakan sebanyak RM5.


(Semua penghantaran by hand)


Tempahan bermula sekarang hingga 23 Ogos 2011. 24-29 Ogos 2011, delivery kerepek.


Sila email atau contact tuan punya kerepek


hazlina_othman@yahoo.com


LINA - 016-3925173


*Bayaran hanya akan diambil apabila kerepek di hantar (tempah dulu) 


ok adik-adik, selebihnya aku serahkan kat korang lah untuk memilih dan membeli.. aku pon terjebak jugak nie.. tengah nak pilih kerepek mana yang best ;)


2 comments:

Aya Ariel said...

alamak..lambat..sebelom on pc tadi..tgk opis boy jual kerepek jugak..terus order ngan beliau..ngeh ngeh ngeh..sorrriiii

mamamya said...

alamak sedapnye kerepek pisang tuuuu.. faveretttttttttttt. :(