Tuesday, August 23, 2011

NO MORE BAD HAIR DAY...

 Ecewahwahwahwahhhhhh.. tajuk geli geli je bunyik..hehehe... lom tengok gambar lagi.. perghh lagi geli geli geliiii li li liiiiiiiiiiiiiii... 

pertama-tama.. gambar maybe takde kena mengena dengan tajuk.. tapi sebab tahap gedik adalah melampau.. so boleh lah kita jadikan gambar selingan.. dah lama tak syok sendiwi kan.. 

gambar dalam toilet hahaha.. tupon sikit nye cover shower kat belakang... bediri ngam-ngam supaya kaver segala shower gel dan lain-lain.. -dasar-

oopssiee.. cermin tu yang banyak cela yeh.. muka aiii lagi bercela-cela.. sebab tu saja tak lap cermin T_______________T

eh, sejak guna olay regenerist, Alhamdulilah kulit makin ok.. kira kalau tepek bedak sekilo.. kurang gaklah cacat cela T__________________________T (tangisan yang lebih panjang)

hoih.. kesian budak nih.. 

ok sekarang baru kita kembali kepada tajuk di atas... siapa selalu mengalami bad hair day? baik ngaku.... hahah.. pompuan babe.. konpem lah kan... untuk sesiapa yang macam aku... rasa sayang je duit nak gi salon gi stim-stim rambut.. gi wash blow bagai... buat treatment lah apa lah.. kita masih ada solution nye adik-adik..

jangan risau.... teruskan pembacaan dengan tekun.

selingan gambar really annoying lagi sekali.

shut-up



ok, rambut? ohhh siapa tanak simpan rambut panjang ala-ala rapunzel kan? tapi bila rambut dah telebih-lebih panjang... mula lah bermasalah.. time tulah dia nak kejung.. pastu hair split lagi.. berbuah lah.. eh cemana berbuah hah??? so far aku tak penah plak rambut ada buah.. ke aku tak pasan? hahah... 

bila dah panjang.. bahagian hujung rambut tu dah naik keras! tak leh beza rambut dengan penyampu... dulu masa mak muda-muda.. rambut mak lembut jerk... walaupon dah panjang paras pinggang.. takde pon nampak 'mati' hujung rambut tu.. mungkin juga faktor usia.. pastu aku ni bangsa sayang nak gi trim.. kang trim dia nampak tak natural.. mak tak soka.. tapi bila biarkan kejung plak.. dulu bila 'guna jari pon boleh'.. ok jeeee.. takde pon tesekat-sekat bila sampai angka 7.. (refer iklan) sekarang.. silap ar... guna jari, baru sampai angka 3 dah melekat tak begerak.. hahahhaa... 

selingan lagi.. muka nampak happy.. apa rahsia?




ada








meh share











aku tau ramai gills orang berambut frizzy








takyah lah tertipu dengan segala iklan shampoo yang bisa membuat rambut anda menjadi 'wah, dia buat rebonding lah, mesti anak orang kaya'

Eh hello, anak orang kaya je leh buat rebonding? kesian iklan tu.. hahah













saya akan reveal product kegemaran saya... 


















geli itu pon nak suh orang scroll down






ok takyah scroll

























ye, ini lah product kesayangan aku... SANGAT BAGUS.. wa tak tipu punye.... 

LAKME TEKNIA


dia ala-ala serum... kenapa aku suka? 

1. wangi giler.. tak tau nak cakap bau dia cemana.. kalau dia jadikan benda ni perfume, dah lama aku reject perfume2 lain.. macam bau buah-buahan pon ada.... Acih pon suka. tapi aku tak bagi dia pakai.. sebab kedekut.. hahahah..

2. tidak melekit... walaupon dia macam oil based tapi bukan macam johnson's baby oil.. itu ko nak sapu kat kulit yes, ok.. tapi kalau kat rambut.. harus buat rambut melepek-lepek.. erk? 1 pump pastu rub2 kat kedua tapak tangan, then terus lurutkan ke rambut yang macam kene letrik... 

3. ringan.. rambut ko takde lah rasa berat dan nampak basah je.. tak tak takkk.. rambut yang gerbang-gerbang tadi akan kelihatan rapi dan terurus.. dah lah wangi.. auwwww..

4. bersinar.. gitewwww... lepas pakai nie, rambut bersinar-sinar dan nampak sihat je.. x de lah kembang semangkuk ;)

5. easy to apply.. sebab dia jenis pump dan ada penutup

6. small and thin... nak sumbat dalam handbag pon takde masalah.. tapi aku tak penah bawak mana-mana pon.. tak kosa.. hahahah..



sesiapa nak try boleh lah ke SHINS... atau mana-mana kedai jual hair product kot? botol kelabu tu packaging lama... yang kuning ni baru.. harga yang lama RM72 kot? dan yang baru nie RM75.. worth buying, sebab aku selalu tak recommend kalau tak bagus.. 

itu aja nak share.. selamat mencuba..




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

12 comments:

Anonymous said...

Hi Filla,

Di mana boleh beli serum ni?

Regards,
Sally

liz said...

kak pila..sori tanye..rambut cpt beruban tak kalau pakai bnda ni? sbb kwn2 yg pakai krim rambut ada yg dh beruban..

nydia-mama akif said...

ok....penangan ur iklan...nak beli olay regeneresis tu gak la...huhu...

NenetPenne (NP) said...

hai rembat kaler biru pulak yer... :)

ok bagus2.. i hari tu pakai ginvera serum je untuk rambut ni pastu pakai apa entah lupa...tu pun tak berapa nak ok....

ok have to try and get this one pulak.....

JMR said...

wah,,jadi duta produk ni plak ek?:-)

kimmy said...

Nak jaga rambut panjang mmg susah kan. Thanks for sharing

Lenny said...

sebagai seorang manusia yg cepat terpengaruh.. maka dengan ini.. saya umumkan... ptg ni gak aku carikkk!!!!

tengkiu cik puan fillanie kerana buat laki saya geleng kepala... aku mmg tak leh.. barang2 org review best je.. mesti aku tergedik2 nak try.. pastuh kang.. satu opis nieh terpengaruh.. muahhahahahaha...

cepat g suh shins tuh bayo royalti kat ko..:P

CT@mamaLuqmanTiara said...

Filla nak order boleh?kt penang ni xtau nk cari kat ne...:-)

Filla said...

sally: i beli kat Shins Subang Parade..

liz: aik? ye ke? taklah kot...

nydia: haha sila sila.. age 30 above sesuai ;)

nenekpenne:hahah u noticed? alert..hahah... please try this one.. recommended!

jmr: duta sharing is caring nama dia..haha

kimmy: yer..kalau stok pemalas macam i, harus jadi penyapu, nasib ada produk ni ;)

lenny: rambut ko dah cantiklahhh.. tapi nak try boleh jer.. ko mesti suka..wangiiiii...

me-mrs-mum: ermm penang tak de yeh? hahah cemana nak belikan nie.. hahaha...

Shop In Glam 21 said...

kak filla! hehe saya silent reader je before :) anyway, akak pakai serum tu bape kali sehari? pakai time kluar je ke ape? huhu *adakah soalan saya ini soalan yg kurang cerdik* thanks akak :)

Filla said...

shop in glam 21: guna time nak keluar.. time rambut tengah mengerbang mcm pontianak, elok lah guna benda tu..hahaha

CT@mamaLuqmanTiara said...

thanks for the info filla...dah jumpa dah shins kat penang...:-)