Monday, August 22, 2011

BERBUKA PUASA BERSAMA BLOGGERS HANGAT..

 Auwww hangat... yelah dorang yang hangat.. aku hangit.... ngeh ngeh ngeh... ko tak tau kisah nak bukak puasa nie. seram sejuk aku nak cakap kat Pak Radie.. tapi dia ok jer sebenarnya.. lagi-lagi bila ai kata ai sponsor.. senyap terus.. muahaha... 

ramai tak ramai sangat lah.. 2 table jer.. bih kurang 20 orang termasuk pasangan.. heheh....tempat ialah di De Palma Shah Alam.. oh-mak-kau dia punye ramai.. ya ampun... dah besar tu.. dia siap bukak bilik-bilik plak lagi.. ktorang dok dalam bilik lah nie.. nak gi amik air.. nunnnnnn kat dalam dewan besar tu.. patut nye ko bukak lah lebih sikit kaunter air.... takkan kat situ je satu.. gila nak menapak beratur panjang giler.. meriah lah jugak... macam pegi orang kawin.. siap ada stage.. ada penyanyi JayJay tu.. tapi aku tak larat nak bangun.. hahahaha.. dapat dengar suara pon jadiklah..hehehe.. 

bersama Di yang anggun lagi menawan... Eh, Di, ko nampak muda lah.. ko pakai produk apa eh? hahahah

bersama Ceera dan baby Keisha.. comey.. selang 3-4 hari je umur ngan Amaani... yang penting dari 10 bulan kot dah bejalan... adoilah Amaani.. ko biler lah nak bejalan.. haku semput nak mendukung... ni first time jumpa.. lawa nye Ceera ni live.. tepegun kejap.. hahahakkkk...

ni gi merantau kat meja sebelah... Yani baju hijau dan Eila tudung biru... nice meeting u ;)

bersama Anna yang tinggi lampai..

dan lagi.. 

pemandangan di bahagian luar bilik ktorang... kat pintu sana tu masuk ke dalam dewan besar yang ada JJ menyanyi tu.. 

ada kueyteow goreng, kambing golek, nasi ayam, murtabak, roti john, lauk pauk kampung (ikut negeri) - tapi sedihhh.. dia tak refill pon!!!!! ada ABC ais besar penumbuk... kuih muih.. dan macam-macam lagi... 

ni meja ktorang... dua ketul... 

tu Viruspadu a.k.a Jemah... alahai Jemah.. ni first time jumpa.. patut lah Moon kata Jemah ni lemah lembut.. soft spoken.. lembuttttt sangat... macam malu-malu.. cam tak pecaya okeh Jemah buat bungee jumping tu.. hahahah.... tengok muka Jemah, haku asik tebayang dia terjun jek..hahahah... korang kene jumpa Jemah, sebab orang nya putih melepak dan cantik.. tak tipu, bukan bodek.. memang dia cantik.. 

ni haper nie weh.. aku lom ready lah... 

ok ni dah ready... 

ni pon.. eh gambar kita nanti mesti semua sama kan? sebab camera belambak depan tu.. hahah posing senyum tgk camera sini.. pastu camera sana.. hahahah.. 

oh tambahan.. Anim sampai lambat.. yang tudung hitam nombor 2 dari kanan.. eh senang, sebelah aku yang tudung hitam..heheh... 

ahahah comel 3 orang kat depan tu tepaksa bengkok kaki supaya nampak pendek.... Di, ko tido ke? 

3 dara pingitan yang duduk nie.. eh silap..hehehe.. aku ingat baju aku ngan Elly sama.. eh ko jangan.. aku balik salin baju kang! hahaha.. ha ni lah dia muka-muka yang balik lambat.. laki signal kipas anak dengan kertas stok laju-laju.. kejap kipas anak..kejap kipas dia.. pastu telan airliur.. hahahah siol jer... laki aku lah tu.. dia macam taktau.. aku kalau dah beborak.. hahahahah... 

pengalaman ngeri Pak Radie kat sini ialah.. dia tenampak bangla ke india ke tak dapat dipastikan.. tapi yang pasti.. masa berbuka.. dia amik nasi penuh macam gunung pinggan dia.. pastu mentekedarah mcm haper.. pastu laki aku lalu kat situ.. lek jer dia muntah.. boleh tak?????? penuh balik pinggan tu.. OMGGGGGGG... laki aku cakap rasa nak tampa je.. buruk lantak betul.. pastu menyusahkan orang.. sudahnya, laki aku memang tak makan haper pon.. harap dia makan yongtowfoo ke apa je sikit masa memula bebuka tu.. pastu dia tolong amik kan aku makanan jer.. patut lah aku tengok dia macam tak makan pon.. ingat dah kenyang.. 

setelah itu kami pon pulang ke pangkal jalan... seronok dapat jumpa dan sembang dan makan-makan... lagi seronok bila esoknya hari ahad aku boleh bangun lambat.. yabedahbeduh!!!!!! 







EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

viruspadu said...

Seronok jumpa korang semua.

1st time kot, saya join berbuka puasa blogger, ke bukan 1st time? hahaha tak igt dah.

awak pun apa kurangnya, cantikkkkkkkkk :) (dan nampak muda ehem ehem)

Aya Ariel said...

muahahahah..
seporting pak radie nih

Anna Banana said...

hoihhhhla tinggi melangit nya diriku! tak tahan ambik gambar bertonggeng bertiga masa gamba reramai tu. haha sedap je 3 orang menonggeng, anak memasing tersorok habis. hehe. nasebla kalu mak blogger kan :D

salam gigit paha si amaani. pandai mengacah orang dak kecik ni, should do this more often, for the sake of jumpa and sembang. seronok :)

Mama Naaila said...

kakk..baju cotton on yeh??? hehe kalau silap hampun mahap dipinta. ;p

JMR said...

owh..blogger2 hakak-hakak sumer nih..

setuju, tu mmg kisah ngeri pak radie, terpkir gk sblm ni, macamana kalau terserempak ngn org ngh muntah masa buffer bbuka puasa????

OMG!

kimmy said...

wahh..hapenning..:)

Aleen Afifi said...

kita dah penah jumpa jugak VP tuh....adik dia si ceera blom penah lg..


mmg VP tuh lembut gilak...dia ckp gn asben dia pon sore nk xnk je kua...


ohhh..padanlah asben dia syg gilak kat dia...bkn mcm kita, kita nih mcm singa sikit...ekekekek...

jija said...

uhhh scary plak bace kisah pak radie tgk m.n.t.h tuh....coii btl lah kan....~P