Thursday, August 11, 2011

Amaani in da house..

Kasih Amaani in da house yooooooo!!!!

Inilah ghopernya budak yang dah membesar bagai johan.. keja dia memanjat sofa.. pastu kaki pendek.. bila tak berjaya panjat akan menarik perhatian dengan tepekik telolong.. selagi takde orang nak tolak bontot dia bagi naik kat sofa.. dia akan menjerit terus menerus.. 

once dah berjaya panjat dia sengih.. tak sampai 2 saat dia turun balik.. dan menangis lagi nak suruh tolak.. begitulah cara dia menghiburkan diri.. Terhibur lah sangat kan??? Haku jugak merana!!

sorry gambar tak berkualiti.. sbb guna phone..




setelah dia menyedari pergerakannya ditonton dan dirakam.. dia menjadi bengang.. lalu cuba merampas phone mak nye.. apabila tidak berjaya.. sambung lagi jerit.. 

giler siot muka tak puas hati.. 




bila hati sudah puas kerana berjaya.. 





-







-







-










-













-














-















-














-









hati kembali tenang













-













-














-










bila hati tenang















-















-














-

Rasa nak pose macam Ucop Wilcha... 

Bye semua





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

17 comments:

aishah jamrek said...

hakhakhak!!! lawak! tapi comel!

Nurizzah Majif said...

:: kahkahkah!
:: gile stylo lah Amaani..
:: dah lebih kurang mcm anak buah Iza yang kembar tu aje..
:: hehe..
:: geram nengok la...

^izzah_fendi^

kema said...

COMEY.......

Hana Hamidi said...

COMEL NYER ANAK FILLA geram tengok. btw I read your blog everyday :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

amani nak buat peace mcm fila selalu buatla

yatie chomeyl said...

bye amani wilcha :p

|| a - j . E . E || said...

amaani ni memang comel la.. geram saya tengokkan.. hihi

NenekPenne said...

brutal sungguh budak kecik debab2 ni...

Anonymous said...

hahahaa..so cute amaani nihh..
sejak tgl dgn pengasuh baru makin montel yerr..

vee said...

post vdo ler..baru puas ati dgr suara budak tecik ni :D

~iRa~ said...

Comelll nye... dah tembam dah.. siap berlapis lagi dagu tu... peyut pun dh buncit.. tp tetap comelll jugak..

eda said...

rmbut amani dh panjangggggg~~~

genuine1224 said...

rambut dah panjang,badan ttp maintain bambam...heheh..pose last xmenahan.seksi habis..hahha

Susie said...

amaani sangat cumellll....badan ketul2...

Anonymous said...

im ur silent rider...comey ..comey... comey.....suka tgk amani...

Liyanaroxx said...

Fuiyoooo Amaani Wilcha in da house! tombam btol budak nih skang kak! ;)

JMR said...

kahkahkah...pose usop wilcha tu yg tak tahan tu..kahkahkah..