Thursday, August 11, 2011

BUKA PUASA DAY-10

Bergigihlah korang menatap entry buka puasa ni ye.. hahahah.. aku pon tengah bergigih mengupdate makanan-makanan berbuka dah masuk hari kesploh..

Aku tak daya ok.. semalam keluar office 4.31pm.. masuk kereta, start engine.. pastu ko duduk diam-diam situ.. jalan macam siput... ko bayangkan dari parking nak keluar ke gate besar depan tu.. adalah kurang dari 1km kot.. satu jam..... ye adik-adik, u heard me right... 1 JAM... aku dah meroyan-royan dah nie... nasib Pak Radie on je bila suggest makan kat luar.. hihihi.... 

Kami bukan kat London ke mana ke ye... Ni kat Pizza Hut jer..muahahahah.. aku serious tak paham kenapa semua Pizza Hut aircond dia sejuk stok membunuh? ada sesaper manager Pizza leh tolong jawab? aku nak makan pon teketaq-ketaq... tapi sebab dah tau.. so awal-awal dah prepare berlongsleeve berjacket bagai ;)

Adik ngan Kakak

Jom tikam fillanie beramai-ramai.. muahahaha... 



Muka pon letih Acih nie.. sian dia.. 


Paksa Papa lukis..Amboi rampingnya pinggang..


Ok sekarang sila bergigih tengok makanan untuk 2 orang tua makan... dan 2 budak kecik makan.. 
salahkan ku jangan salahkanku  <------------ (Ajai dgn Nurul)
Pak Radie ko lah nie.. dia kan 'membela'.. order tak agak-agak... macam kan 6 orang makan.. tapi aku ok jer.. muahahah.. kan tamak... hidup mesti tamak baru orang sayang.. 

sekarang ni suke order yang nie.. apa? pepperoni yeh? yang nipis tu.. sedapnye.. tak muak.. Acih dulu tak pandai makan pizza.. tapi sejak makan pizza yang ni.. dia ok.. yang tebal-tebal dia tak suka.. yang ni regular..

ini alasan Apak dia, Amaani nak makan.. yeh??? 

2 pieces Deli wing..untuk mak bapak.. 

Spaghetti Meatball untuk mak dia.. 

garlic bread untuk anak-anak.. (katanya)

Island Supreme untk Bapaknya.. eii tolonglah.. balik-balik order nie.. tekak aku kureng lah.. aper mende makan pizza rasa ikan????? pleaselah.. kalau Ikan Masak Asam Pedas ke.. ok lah kan??? 

Pizza Hut ni bukan apa.. Acih ngan Amaani memang suke gila.. lagipon Amaani suka semua.. mushroom soup dia suka, garlic bread ke.. apa bread ke.. semua dia telan.. ni pesen sekarang.. pegang makanan mesti dua tangan.. walaupon sebelah tu tak masuk mulut.. janji pegang.. ko tak bagi ko tengok dia meroyan cemana.. kalau duduk kat babychair.. mesti nak duduk kat arm rest tu.. bontot ko dah lah lebar dulang.. ko nak duduk kat tempat halus-halus mcm tu.. kang jatuh kang... 

Habis ok.. HABIS!!! masa memula orang tu hantar makanan aku malu-malu dah.. yelah mak apak macam tiang.. eh aku tak.. apak dia je.. tapi nafsu macam jin.. 

tapi bila tengok makanan habis.. ok lah, tak membazir.. tapi ko taktau.. aku paksa ko.. ko paksa aku.. suruh jugak habiskan.. nak muntah aku! hahahaha..

hahah.. bangga ok. makan habis tuuuuu..


yang tak habis pon ini jelah.. alamak kalau ko letak depan aku sekarang.. boleh lemah lutut aku ni tau.. 


Announcement:-

Sapa nak beli voucher Admiral Cove Port Dickson.. 1 nite dengan harga RM175 sahaja..dia tak dapat pegi, tapi dah terbeli tiket ni masa MATTA fair itu hari... so sesapa rasa nak bercuti sila contact:-

nursakinahsoleh@gmail.com
013-9284340



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

14 comments:

terpatrisinarabadi said...

kiut amani makan & pegang roti tu

ayoikema said...

dah lame x mkn piza.....sedap nyer..dak amani mkn mcm anak aku mkn..hehehe....kalo meroyan isk nages aku...

Unknown said...

woiihh roti tu aku nyer fav! kalau aku, itu yg habiskan dulu.
dahhhh terus goyah iman aku tgk roti nih!

ak yuyunz said...
This comment has been removed by the author.
Mama Naaila said...

dahhh..aku meroyan nk mkn pizza pulak. smlam aku teringin nk mkn kicap. memang ailebiyuuu lah kak pillaaa.

rozie rahman said...

mmg pun kak, kat parcel D ni parking dah kronik..mencik!

JMR said...

pizza!!! opss...skang ni baru jam 1.21pm..dem...

genuine1224 said...

syok tgk amaani....nomeyyyy

bee2312 said...

comelnya tgk amani makan..bulat mata..

Filla said...

ikatankasihku: dia jolok je masuk tekak.. pastu tecekik...panik mak!!

kema: hahah..slera tgk budak makan kan?

jujue: dah ko amik jer kat blog aku..byk lebih tu..

ak yuyunz: september kot? cer tanye owner tu..

hani alani:hahahah.. seronok buat orang meroyan!!

ummiaqeef: tauuuu ponnn

JMR: dah buka ke? muahahahah.. kawal napsu yer...

genuine:olololooo

bee2312: tak tengok lagi dia makan kopok belinjau.. muahahhaha.. tekulat2 ok..

NenetPenne (NP) said...

dominos lagi best..tapi tu stok tapau tu....

Aya Ariel said...

nih lebih banyak kisah mak apak yg bebuka puasa dr anak umo nam taun tu..hahah..
sedapnye pizza..warrghhh

aishah jamrek said...

ala, comelnya amaaniiiiii!

vee said...

hang bg si kenit tu nkn kopok malinja tu ker???? HAHAHAHAHA mesti tomei muka amani terkulat2 mam kopok tu... :D