Wednesday, June 03, 2009

SAYA SANGAT-SANGAT BIZI...

First of all.... maafkan saya kalo ada kekurangan semasa berbalas email tentang order frame tu... buat sesiapa saja yg pernah email saya di akufillanie@yahoo.com dan saya tak balas..or saya janji nak balas..tp saya buat bodoh jer.... siler email saya di framekasih@yahoo.com.. spt yg semua sedia maklum akan ketua-an saya ini.. maka maafkan lah saya jika saya lupe......


tapi saya sedang cuba sedaya upaya yg terdaya (dah start nak poyo dah aku niee).. untuk reply dan utk track balik email2 u all tu... semoga rezki anda dan rezki saya bertambah lah hendak nyer... kalo tak.. harus aku masuk umah baru... tak der grill... takder langsir... free2 jek orang intai mak.. camno???


oh yer... Acih takder bersama saya buat masa ini... sbb dia sedang horay2 ngn cousin dia kat Shah Alam.. maka mak Acih pon sedang berhoray2 kat sini...huahahhahahah.. (sama naik mak ngn anak)... saya akan pastikan semasa ketiadaan anak saya... saya kembali mengaktipkan diri saya utk bersukan.. tetapi saya akan pastikan laki saya tak pengsan kebuluran di rumah... masak dulu okeh!!!! (alaaaa... pak radie pon keje byk...balik pon kol 10mlm).. so ok ler kalo aku pon balik time2 tu... beriadah kan utk kesihatan... heheheh.. (tennis lagi malam niee.... mak dah booking court - *utk makluman sesiapa yg patut tahu*).. huahahahhaha...


aku semakin gigih makan nasik pagi2 buta... ngn petang.. ngn malam..maka aku harus gigih jugak utk membakar lemak2 nasik tu yer... leh tebako ke masalahnyer?tp cubalah gi main tennis.. mmg penat giler.. lagi penat dari futsal..hihikk... eh nak citer smlm gi main tennis... cik anny lembap sket sampai.. so, aku dok dulu dlm court tu.. skali court sebelah tu ada lah baper ekor tah jantan.. dok usha2.. tp bkn usha gatal laa.. biasa2 jer.. aku dgr sorang tu sound "haa tu kwn dia tak sampai lagik..ajak ler..kita tak cukup sorang nie".. ewahhhhhhh!!... aku diam jek.. pastu kwn dia lalu bakang aku... "kak, jom arr join".. pastu aku ckp "tak pelah.. tak pandai sgt".. pastu aku dgr dorang gelak2 ckp "ehhhh..akak ni pon sama mcm kita laaa.. CENGANGA gak!!!" bongok kan?? hellooooo??!! CENGANGA tu aper? oooo okk.. aku tau.. BODOH ler tuhh... tp ok ler.. dorang tak gatal.. tp mulut jek mcm puaka sket..


semalam kol 2 pagi baru tido... (nak ngadu sket..huhuhuukkkkk..*nanges sedu-sedan yg kiut*).. pinar2 jik mata mak ni haaa check gambo2 yg korang send nak wat frame... Pak Radie kol 12 dah kroh krohhhh.. (aku paham dia penat... asik OT jer).. tp aku pon penat okeh main tennis.. heheheh... tp takper... aku berazam... aku akan usaha bersungguh2.. aku akan gigih bekerja... sebab rezki tak dtg begolek.. org yg nak senang sket.. sumer kene rajin..keje ngn ikhlas.. tabah... menggelabah... heheh.. sumer ada lah!!!

No comments: