Sunday, June 07, 2009

AKTIVITI MEMBIZIKAN DIRI....

saya ada byk kijer giler babas ari sabtu aritu...jadik..kite akan menyaksikan entry bergambar dgn mcm2 cerita yer adik2... kita mulakan dengan Bismilah dulu.... baru kita mulakan dengan first aktiviti yerr...
aktiviti 1
amik gambo bersama frame utk deliver hari tu gak.. sbb ramai plak yg tanye..beso mana? korang ni pon.. dah aku bagi detail baper kali baper cm.. korang tatau gak yer? ok takper... dah aku ckp size bih kurang A3 size... korang konpius lagik kan... tak per..takper... aku ni sabo orangnyer... meh aku bagi gambo skali nieh..
sebenarnyer korang sajer nak aku jadik model kan? (ce ce cehhh..salahkan org plak..sendiri yg gatal nak pose) sorry pada my customer bernama eda..sbb saya siarkan kat blog ni gambo anaknyer yg comel tu.. tp sbb x der contoh lain.. saya guna contoh ni dulu yer eda yer.. so sayang2ku..leh bayangkan ker beso mana frame tuh?? kalo tak leh gak..meh sini jmpa aku..leh aku hempuk sket ngn frame ni...

Aktiviti 2

sebelum aktiviti diteruskan.. kita buh gambo selingan yer.. ini yg saya masak hari jumaat arituh.. carrot belambak2 sbb syg nak buang.. dari campak dlm tong sampah baik campak dlm kuali..muntah carrot la pastu kan..

ngn ikan belada kegemaranku selalu...iyer lauk bodo jer..tak yah masuk blog patutnyer.. tp sajer jer suka2.. makan ngn nasik panas2 buh kicap manis... fuhhhhhh.. mak jalan jerk!!! pastu lari gi tgk umah dulu.. wahh leh tahan laju gak progress... dah nak pasang roof dah.. sukernyer dlm hatiiii... tgk tul2.. tu bukan fillanie yer.. tu Pak Radie..
umah aku belah kanan tu.. yg kiri tu baru nak naik.. walopon umah baru aku ni kecik..tp apa yg buat aku suker jalan dpn umah aku tu gap dia 50kaki... sok Acih kawin.. beso kemah aku leh pasang.. huahahah...anak baru nak masuk 4 taun dah kepoh nak kawinkan..heheh ni ala2 cover album..menggelabah giler... eh tp ok aper.. yg ok tu background dier yer.. bukan org dier... haa moon... ko nak location shooting? contact mak..hihih... aku hover tak per... orang lain tak yah ye..hehehe ok .. pas tgk uma... straight gi Ampang Point jumpa customer.. hehe.. deliver frame kat eda and terus jumpa Wannie nie... ada gak ler gambo kenangan walopon ala2 gambo ni blur2 gitus..heheh.. pastu terus lepak ampang jumpa Acih.. seminggu tak jumpa.. terus angkut dier gi KLCC..heheh.. dpt ler dia plastercine... mama acih pon sempat ler merembat sket2..rasa mcm nak uppppp jek gambo.. ok ker?.. sbb rembatan tu buat saya happpppppyyy gilers.. tu yg rasa nak up.. nanti ler kita pikir yer...

*Oh yer... teka-teki monyet (entry bawah) dan hadiah yg bakal menanti masih 'on' lagik yer... masih belum ditutup...siler lah jawab..

8 comments:

mamawannie said...

wah..wah... pilla.. seronoknyer mak nengok muka mak ada setempek kat blog nie... rasa femes kejap.. boleh la kasi jeles bebudak yg layan blog u ni pilla oiii.... muahahah (ketawa setan jap)

boleh tanya tak...? frame kayu kat dinding tu unik giler.. mesti tak beli kat M'sia ni kan... pastu letak lampu neon tu plak.. walalalaa... klasiknyer.. ni kat umah ke kat mana..?

Unknown said...

ko tolong cepat sket ngan jawapan monyet tu leh tak yang? mak dah tak sabar2 ni..!!

monyet betul...

Sham Ummi Echa said...

aku nk order yg batang2 kayu kt bakang ko tu boley???

pHat sUe said...

weh, ni cam kat sk jer neh. umah baru ker...waaaa congrats!!

tinggalan mak ttg news ni.

akhirnyer ade jiran akuuuu ... hehehe

Filla said...

mamawannie: heheh.. femes yer?..bagus2... bli ukiran tu kat PS jek.. pastu pak radie betukang wat jadik gitu.. kat umah i ler tu.
jujue: sabaaaarrrr monyett!!!
sham Ummi Echa:ko nak kayu tu blh..bank-in rm2K.. aku wat baekk punyer..
phat sue: lom bejiran lagik k.. tu umah putrajaya lerrr...

eda said...

tq very2 much filla....suker sgttttt....tp blom sempat nk ketuk dinding lagik... :)

ada lagik nk order nih...hihihi...

pHat sUe said...

eh ni bkn entry pix batu-bata ke? aku ni bace lain, komen pat lain kekeke :P

Filla said...

phatsue: yer yer yer... aku yg blur.. ko komen psl umah baru..aku ingat umah lama... hahahah!!! ko ngn aku kadang sama jer part 'blur'..