Monday, June 01, 2009

dinner with Acih...

kan aku kata entry ni tonggang tebalik sket... actually dinner nie ari jumaat malam...eh ke khamis malam??? dah tuo dah..luper dah...nak gi vs taipan terus..tp acih tak moh..dia TETAP alamanda di hatiku..nak buek camno?.. ikutkan jeklah.. gi ler grab suar tido acih sket kat reject shop... abis dah senteng2 mcm banjir dah suar2 tido dier...
acih dah siap2 nak kuar gi alamanda... lagi kecoh nak bawak barney..hishhhhh...

acih mmg boleh harap... but sometimes jer yer... bukan selalu!!!!eh gambo ni bkn aku pendek okeh... pak radie yg hover2 tinggi perhal?ok acih nak jadik drebar train eh?..siler..siler.....ni sayer punyer... sizzling b/p steak... ok ler... pedas sket.. asap dier tak hengat.... ngn mendidih2.. nasib ler tak merecik kat baju mak..yang ni pak radienyer..salu konpius..nak yg beso..rib eye ker sirloin?? cam sama jek..tapi dalam byk2..mushroom soup ni gak yg sedap gilers..heheh... byk nyer mushroom dier..acih bz nak wrap dia nyer barney ni... x paham aku!..lantak ler..janji tak kaco mak dier nk makan..yer aku suker jagung.. aku kan tong sampah... haa kan.. now u see..now u don't arrr kan kan kan... baju harus tutup2 sket... telangap jerr..hihi..harap maap rambut aku yer... panas okeh..sbb dok kat kepala train tuh... konon nak privacy arr... tak der aircond sgt situ.. so panas... semata2 nak bagi acih 'bawak' train tu.. tu yg kene gak dok situ...

cheeky acih.. bwk acih nie kadang untung gak..dia mkn fries jek ngn mushroom soup.. tak yah sibuk2 nak order menatang lain... so acih mengucapkan selamat makan malam utk sumer (tetiba jek..pehal? dah tak der modal arr tuh) heheheh...

6 comments:

Lyaa Suriany said...

sdp nye mushroom soup tuh...........nyum2......

mannira said...

acih..tak suka mkn ekk..tp badan dia maintain chubby,,ni mesti bekalan yg lama masih ada..tak lama nanti mesti dia keding gak mcm mak pak dia..kan???

Lenny said...

hehehe.. aku suka acihhh... comel sangattt... pandai pose.. pose pon cumel2 jek.. gewam!

alamak.. aku dah lama tak makan VS... sodapnyer kelihatannn...

tapi mak verangan nak diet.. camno??

Norly a.k.a MamaLeana said...

acih sungguh comel..
cane filla ajo acih posing2 ek...
zahra sungguh hampeh bab posing2 neh...

Unknown said...

tetiba je aku jadik lapo..tgk entry nih!

Mama Awisy said...

victoria station kan..saya suker