Tuesday, June 09, 2009

BILE FILLANIE BERSHOPPING..

yer.. bahawasanyer... hari ini... adalah hariiiiiii (baca dlm nada bersajak okeh....)... untuk akuuu...... mempamerkannn.... hasil2.... rembatan akuuuu... (dah dah dah...sile baca dlm keadaan normal)


yer kali ini saya tanpa segan silu akan mempamerkan barangan yg telah saya beli untuk tatapan sumer.... anda boleh aja mengecop saya sebagai berlagak... atau aper saja... hihi... niat saya nak upload gambar ini sbb saya ni jarang shopping..kalo shopping pon.. saya akan make sure saya beli yg ala2 mcm best..tapi harga kene murah2.. hihihi....


saya happy sbb saya tak guna duit saya utk beli nie... Pak Radie pon kalo bagi..bukan nak bagi banyak2... sebab dia tau... aku ni bijak membeli... dia bagi sikit pon macam2 barang yg aku leh dapat..(nyesal tnjuk kat dia aku ni bijak membeli...)...
awal2 aku nk pesan yer... aku nak tnjuk gladiator sandals itu.. jgn nak gatal2 hina2 jari2 kaki aku okeh!!!!

ollloooo looo loooooo...comel kan blakang dier? heheh..material adalah PLASTIK..hehehe.. so mak rasa x der masalah kalo ko gi becuti nak berenang2 kat laut ker..nak berenang kat swimming pool pon boleh..jangan bukak sandals nie masa ko swimming.. konpem ramai tgk gladiator sandals nie.. auwww... hah..mari mari mariiii.. tgk rapat2... tgk tumit i... lembut jek....makan lah EPO utk mendapatkan tumit yg lembut dan tak merekah... juga tidak menyebabkan tumit anda tersangkut2 pada selimut time anda tido.... huahahahhah (kan okinokiyo kannnnnnnnn)..huahahah.. yang paling penting ialah... gladiator sandals plastik ini boleh dibeli di TOPSHOP berhampiran... dengan harga RM56 (if i'm not mistaken) sbb i ada card discount.. so i beli rm50 jer.... *muke cebik2 belagak*.... sebab tu ler aku share gambar ni kat korang.. nak suh korang gi borong gak.. yerlah aku kan ada share ngan TOPSHOP.. sbb tu promote.. (baiknyer akuuuu).. oh yer tgk tali yg nak lock tu.. cute kan.. jenis ketap jer mcm tu... auww i like... ada 3 colours.. hijau tekejut a.k.a. hijau pucuk pisang... transparent (jari and kuku buruk mcm aku..siler jgn berangan).. dan black.. ada size juger.. dia guna size S,M,L sajer kalo tak silap... aku tatau kalo mende ni dah lama giler naik basi dah ada kat topshop tu.. hahah..sbb aku kan jarang gi shopping..huhuhuuuuu...
pastu aku beli shawl yg comel nie kat ZARA... harga tolong pegi check sendiri... mak malas nak jadik korang nyer pengulas....
hah.. aper lagi? pegi lah beli.. nak tumit selembut sutera??? time promotion ni ler gi rembat..kalo tak.. sebotol dah berapa hengget dek non.. oh yer.. kalo next time u all beli.. sile tgk berapa mg yer.. kalo 1000mg ni.. makan ler 2x sehari.. kalo 500mg (murah sket) sile makan 3x sehari.. saper yg rasa dah tua mcm mak nie.. baik ler korang makan... nanti orang ingat aku ni nenek acih plak.. nak buat aper? nak penampo mulut orang?..

tetiba last sunday rasa mcm nak makan TELO jek... *haiiiippp*.. (mcm tak kene jek aku ckp haippppp kan? mcm comel sgt utk aku nie).. huahahahah... telo ikan yer adik2.... telo ika salmon ini ler feberet Acih.... tp kene awas gak budak ni.. dia main hambik jer menatang mangkuk2 yg dok putar2 kat situ.. ewahhh... (dia tatau mak apak dier dok tgk mangkuk ikut kaler... yg kaler merah kalo tak perlu sile abaikan yer.. plate merah rm8 kot)huauauuauau.... kalo nak amek..amek plate light blue... light pink... tu baru rm3.. rm4 jer.. huahahhahah...

budak baju kuning ni tukang kutip menatang yg pusing2 tu... dia dah ushaaaa dah tu.. bahayaaa...

suasana di sushi king.. aik? tetiba ada tgn Acih kat situ... hihihihi...

aku mcm dah lama nak try menatang nie.. tp mcm tgk dari jauh jer.. geli2 gak tekak aku nengok.. tp x pedulikk.. nak gak tryyy...

yer tu poyo2 tgh try rasa.. tp giler arr.. sedap ghopernyer!!! *yeay..aku tak lah kampung sgt*..hahahha.. sedap gilers okey.. pasni leh try apply Fear Factor plak..hihi...

sambil saya menikmati 'menatang yg geli2 sedap' tu.. Acih gurau2 senda ngn papa dier.. bagus Acih.. len kali cocok kuat sket lagik.. tu slow sgt tu...

yer.. saya sudah tidak perlu bertekak ngn Pak Radie yg malu sungguh kalo saya mintak tolong snap gambo saya... (MENCIIIIII).. nasib anak saya lebih memahami jiwa nurani saya... thank u acih sbb tolong snap gambo mama nie.. (heheh.. Acih siap jerit2.. mama pandang laaa sini).. hellooooooooo... mama ko sajer nak wat aksi2 candid!! ko ni acih.. tolong paham bahawa candid itu adalah gambar yg terbaik..... oh ye.. lupe nak belagak..saya rasa sgt konpiden dgn shawl baru dan baju baru dan sandals baru ;)



p/s: buat customer yg order frames... kepada yg masih belum membuat pembayaran 50%.. sile berbuat demikian... kerana saya hanya akan memproses frame anda setelah menerima bayaran 50%... yg order 1 frame sile bank-in total amount.. dan PLEASE send me your copy of transaction tu.. (melainkan anda nak sajer sedekah kat saya) dan sila tinggalkan hp number!!!! kadang email tu fail to send.. so saya pening nak communicate cemana...



13 comments:

Softtouch [Hanim] said...

Cun ooo sandal tu. Pandai acih snap pic yer..Mcm sy jugak kalu nk suruh asben snap kan pic smpai ada gaduh2 gitu. Sy new reader awk. Jatuh hati ngan Acih. N awk sangat kelakarlah.

Mimy Hamid said...

smart gladiator sandal ko filla..topshop gitu..leh jadi duta topshop babe..aku nk ikut style ko pki shawl zara..sori copy cat..meowwww

A m m i said...

tak melecet ke weih?

cantik tp aku ni kalo nak bli sandal ke hapa kene yg bersesuaian ngan kaki aku yg berjendul tu..jangan ingat kepala je ada jendul...

susah arrr aku nak cari kasut..
tp aku redha..(tetiba terinsaf disitu)

Mrs.Nury said...

lawa sandal ko filla...hehehe sesuai ngan ko yg selim melim klau aku pkai bertambh ketotla gayanya.Buk filla aku blum jumpa cd kawin aku....tungguuuuu

Filla said...

softtouch:yer mesti begaduh baru mesre... silalah jadik reader..heheh..
mimy hamid:yer siler pegi beli skang..
sheila:melecet? tak plak..sakit manja2 jer sket..aku memula mmg pakai aper sumer sakit sket la..pastu ok..
mrs. nury:haa cpt sket yang yer..

MamaIcha said...

filla, cantik sandal tue...satu color jer ker??? igt nak beli crocs, tp topshop pun cam ok kan??? :D

C!kpuanmuda® said...

ohh.. nampak bergaya dengan shawl itu... mak suka nyahhhh! *tapi tak berani nak try*

Filla said...

busyuksayang: cpt gi bli..kaya kan lagi topshop..hahah
cpm:boleh ajer.. nak takut aper..multi purpose kalo guna shawl..leh wat simut..leh wat selendang (emergency)..heheh

Sham Ummi Echa said...

cntik ar gladiators ko tu.. aku penah gak nk bli...tp kaki aku ni kn debab tp comel..payah nau nk cr size..tp cun ar bakang dia..lain dr yg lain..

wanie said...

cantik la sandal tu

MY HEART said...

Cik Fila,

Sandal tu beli katner?? Cam comey je tengok...

Kit Pryde said...

ooo dh try makan anak sotong tu ye...

sedap kan.. me and kengkawan siap budak prepare sushi kat alamanda tu kenal. tgk muka kitorg je dia buat terus 4 pinggan utk kitorg makan.

kehkehkeh.tak ingat menda lain dh. nak makan menda tuuuu je.

pHat sUe said...

lawak dohhhhh aku bace entry neh. tegelak aku :)). tang ko nak pose candid2 tuh hehe.

baru aku tau ari ni rupenye * selain daripada ape yg aku tau * epo nih ade gune nye jgk tuk tumit neh.

oh ic.