Thursday, June 25, 2009

Makan2 yg dibelanja oleh saya..

giler statement 'dibelanja oleh saya'.. huahahha...semalam saya telah gigih mengajak Atok Braim ngn Wan Acih gi Alamanda... (siap kol suh dtg umah and jgn luper bawak buah durian yg gebu2 tu)... huahahah.. mcm biasa ler.. mak aku yg sibuk gilers tu.. terus mendengus2.. (anak punyer pasal mengidam..harusler dia kene dtg gak).. lepas menyental durian 5 ulas.. (yg gemok2 okeh.. biji nipis gitu).. maka bersiap2 ler kami nak gi Alamanda... *sambil sendawa bau durian*..heheheh..
Sajer jer berhajat nak blanjer Hero-Hero Remaja (remaja ker?) sempene hari bapak2 nieh... tp lebih kepada aku nak menghabiskan coupon yg 'buy one get one free' tu... heheheheh..

heeee.. Acih nie mmg hover kan? dah ler tegolek jatuh petang tu.. abis tesagat betis dier dari lutut sampai ke bawah.. tu lahhhhh.. melawan lagik cakap mak koo.... kan dahh!! lepas park kete balik dari nursery semalam.. Acih menjerit2 sbb aku tak blikan aper2 adiah ker.. kopok ker.. arghhhhh.. biasaaaaaa plak mcm tu?!.. so aku sound.. 'jgn mengader.. dah turun jom balik'.. waaahh.. minah ni sket nyer sentap.. melawan ni mengentak2 kaki dlm kete.. aku terus turun bukak bonet.. sbb nak amik barang.. tau2 gedebuk anak aku dah jatuh telentang kat jln... bley??? rupanyer dia hangin.. dia bukak pintu kete sambil mengentak2.. terus gedebuk....huahahhaha... aper lagik.. keluar ler pantun dua kerat... "Haaa.. tgk? tuhan pon marah kalo melawan mama.. kan dah kene...".. hehehe.. Di ikuti dengan hilai ketawa eh..silap.. tangisan histeria Acih.. hahahha.. Acih ni kan lemah gemalai.. mana penah jatuh.. luka sket.. sakit dier mcm kene baham plak kaki tu... huahhaha.. minah auta.... biasa ler... tomyam patey ker aper tah nama dier.. sedap!! ni ikan kerapu garing 3 rasa..not bad.. sedap juger..heheh.. leh jadik issue lak mulut ikan tu tenganga mcm tu... aku di pihak yg suker kan kesenian.. biar jer mulut ikan tu mcm tu..jgn dikerat2 okeh... pak radie dipihak tak suker mulut ikan.. kalo dikerat mulut dier... buruk ler jadiknyer.. cacat ler!! kalo dah tak suker..saper suh makan mulut ikan tu.. jgn ler mkn!!! (bagi laluan nak gadoh laki-bini jap)...

EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
PLEASE REFER OUR PORTFOLIO AT THE SIDEBAR
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

MamaIcha said...

best kan chakri :D

tu la acih...kan dah kena tulah mama...hehehe

Unknown said...

aku tak kisah mulut buka ke tutup ke...yang penting semuanya selamat masuk dalam perot aku dengan jayanya.

wehh tomyam itewww sangatttt sangattt mengiurrrkan..

genny da bomb said...

sedap ke tmpt tu??kat mana ehh kat alamanda tu??cam tak penah terserempak plak..

Mimy Hamid said...

kira ko buka pose la ni..ok gak weh makanan dia..jauhla plak nk g alamanda

Mrs.Nury said...

siannya acih jatuh...tula tknak dgr ckp mama heheee.Kat alamanda ada chakri ke???Sebelah mana filla...harus pegi terjah ni.Tgk ittew tomyam sgt terliur laaa best2 perut dah lapar ni bf blum :)