Friday, June 19, 2009

Jom blind date jom.....

Announcement.....

Dengan rasminyer saya mengumumkan nama-nama yang akan berblind date bertemu dengan saya pada hari Sabtu 20hb Jun 2009.. bertempat di Ampang Point dpn Mc Donald..pada pukul 2.00 petang....

Kepada customer saya yg dah janji nak jumpa saya utk collect frame mereka...tapi saya tak letak nama dia kat sini...sila call saya.... (mebi saya makan semut lagi)..harap maaf...

1.Akma
2.Sue (Senior ARGS)
3.Dorisya
4.Ms. Raiza
5.Munirah dari OU - pls reconfirm nak amik saturday ke sunday?
6.Engku Intan -jadi ker?
7. Shida

*sile inform saya kalau nama anda tiada dlm senarai utk collect frame 20hb ni...
*21hb Jun saya akan berada di Subang Parade dari kul 1.00-3.00 petang.. kalo saper rasa nak collect.. sile bagitau!!


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
PLEASE REFER OUR PORTFOLIO AT THE SIDEBAR
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

Mimy Hamid said...

klu aku dtg sana tp x order frame ..jumpa ko say hi blh kan??hihiih

Filla said...

mimy hamid:huhahah..boleh..bole..blanjer aku big mac satu!!

MamaIcha said...

wah!!!!!! byknya dates dia :D

Aryana & Adrienna said...

mangkuk hayun kan ...dr aritu duk panggil aku sue ...tlg lah ....sue tu ala2 cam baik2 jer...aku HANA....call me HANA.......HELP HELP .....

Filla said...

busyuksayang: hahah.. yer time berdating ler nih..
SUE: huahahaha.... ko mangkuk-hayunkan aku yerr.... sabtu ni aku pass frame tu up lagi harga..ko nyer rm80!!!

pHat sUe said...

sah! aku tau ko kat sbg parade skg.

pen off at 2.45 pm

enjoy ur weekend!