Wednesday, June 17, 2009

Biler sakit menular...

fuh tajuk.. heheh.. menular gitew.. aku gi klinik petang tadik... pastu doc tu check ler aku... memula masuk tu aku lak tak tentu arah.. nak letak handbag kat ner tatau.. doctor tu dah tanyer.. sakit ape?.. aku ckp "tah ler.. macam demam..tapi tak..eh tapi taktau lah kalo saya demam".. bongok tak?.. org biasa membebel.. biasalah... seboleh2 nak ckp banyak..mcm doc tu tatau plak keje dia..hahahah..

last2 dia check.. dah check dia diam.. nampak gaya kene lah aku yg ramah tamah lagi skali.."doktor, saya demam ke tak?".. pastu doc ckp so far tak de demam.. ceh ceh cehhh.. aku pon cpt2 tambah.."tapi saya batuk teruk.. kepala sakit sangat... tiap2 hari saya makan activefast".... citer mesti kene hover...pastu tambah lagik "lagi satu doc, bawah tulang dagu kiri kanan ni sakit..kadang tinga pekak".. ho hooo.. dia pegang ler bwh tulang dagu.. dia ckp "ni kelenjar bengkak ni".. oooohhhhh... dia dah check pressure darah kat tgn sumer.. dia ckp darah aku ok.. x der aper...

pastu laju jerk aku ckp "doktor, saya nak MC boleh.. saya tak larat nak keje"... hahahahah.. "doc tu plak tanye nak mc bile?".. adoiiii aiiii.. lagi nak tanyer..dah tentu la esok... arini dah kul 6ptg aku ngn baju kurung balik keje.. ape ke jadah nyer nak bagi arini plak!!!.. doctor tu kata ok... yiiihaaaa..

sudahnyer tnggu turn amek ubat.. terus balik umah.. sental ubat batuk... beranginnnn tokak den...
oh ye... ada sesiapa yg nak gi photoshoot bersama Miss Moon? ada slot kosong lagi tuh... rm150 sahaja... siler booking skarang untuk PhotoShoot 28 June (Ahad).... package utk PS moon yg paling istimewa ialah:-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anda berpeluang mendapatkan autograph saya...huahahhahaha... mau ketemu?? marilahhhhh...

EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
PLEASE REFER OUR PORTFOLIO AT THE SIDEBAR
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

2 comments:

Mimy Hamid said...

MC gak ko ek...tahniah...hahahah..dh gi jln2 ngan acih

mannira said...

ooiiitt..apa cite sekerat..pahtu tetiba..mausk iklan jap..mcm kat tv plak...