Monday, June 01, 2009

Birthday Celebration...

Sunday 31st May 2009

heheh..melompat2 entry aku nih... ni plak jadik hari ahad seblum gi tumbletots acih.. sedia maklum kalo cuti sekolah..acih akan dipost ke Shah Alam untuk tonggang tebalikkan rumah nenek dier..heheheh... so celebrate skali bday Azhar ngn Syasya cousin2 acih yg comel tuh... so aku ngn pak radie pi ler bli cake... bli skali topi kaler2 supaya nampak poyo sket... hahah..

(uiii tetiba aku mcm bangga sbb anak aku nampak mcm pompuan laaaaaaaa) ni celebrate birthday anak buah kesayanganku selalu Syasya n Azhar yg diri ngadap cake tu!!ini ler En. Azhar kiter... hahah... satu2nyer cucu lelaki yg ado!!!tgh dokong baby Nurin Ariana.. adik si azhar tu... dia siap leh sampai tetido okeh!! betapa syahdunyer lepak kat dada mak nieh haaaa... auwwwwwwwwwwwwwww... zoom sket... kang kata aku tipu.. tul tak dia tido??? hahahah... pastu kan kan kan.. rambut aku ala2 bejaya sket tak wat wavy? hihaiahahahhahaha.... Acih yg hover.. basah2 kuyup rambut.. tak ingat donia dpt lepak ngn cousin dia.. now Acih tak der... huhuuuu... sibuk okeh.. dia gi tgk wayang... gi swimming.... fuhhhh... mcm aku gak anak aku nie.. dah tentu anak aku!! hihih.. pastu seperti biasa... lepas celebrate b'day tu.. ajak kasih gi tumbletots dulu... nasib Acih ok..heheh.. sementara kelas acih tu.. mak ngn apak dier.. lepak dulu... ni pak radie yg poyo.. prasan artis.. geli aku.... main gitar pon tekial2... (mati ler aku kene maki pasni)..hahahoh gambo ni sajer nak promote DOME... hehehe.. penat aku wat ayat naper i LOVE dome.. kalo menang dpt aper tah.. harammm laa kan nak menang.. tp takper.. ni nama dia apple crush.. siler minum... sedap laaa memula masuk tekak tu... tp biler dah tak sejuk sgt... rasa mcm ko minum hampas epal.. ceh!!!!! tesangkut2 kat tekak melayu aku nie....

2 comments:

Mimy Hamid said...

kelakar ko bg statement pak radie baca magazine...selamba jek..heheheh

Liyana said...

mmg syahdu tgk kak filla dukung baby tuh...pe kata TAMBAH sorang lagik?bagilah kasih aleeya adik kak filla...*muahahahaha...sib baik jauh,kalo x kena hempuk dgn kek tuh!!* =D