Sunday, June 07, 2009

COLLABORATION FILLANIE & MOONIE..

(2nd sticky)
Ini adalah pengumaman kedua saya... kepada sesiapa yang masih tercari-cari.. masih tergodek-godek..masih confuse....masih keliru...masih buntu... boleh cuba untuk melihat2 package yg disediakan oleh teman tapi mesra saya iaitu Miss Moon... Package Miss Moon adalah sangat murah.. anda cuma perlu melabur sebanyak RM150 untuk mendapatkan gambar2 yg cun-cun dan kebabommm..... dan selepas itu anda tidak perlu untuk pening2 kepala lagi... terus email kan saja gambar-gambar yg disnap oleh Miss Moon semasa Mini Photoshoot itu kepada saya.. dan saya bersedia untuk menghiasi dinding2 rumah anda dengan frame-frame gambar yang sangat menarik.... Mudah bukan???

siler click
here untuk mengenali siapa Miss Moon.... cehhh mcm korang tak kenal jek dia saper kan???? huahahahhaha.... saya pasti gambar2 anda pasti menarik untuk diframekan.. anda boleh mengabadikan gambar2 menarik itu di dinding rumah anda... kini tidak perlu lagi menyimpan gambar2 anda di dalam album yg cuma akan diselak 4 bulan sekali (tu pon kalo rajin...hehehheeh)...


Giler dowww ayat promo aku niehhh.. leh blah ker x leh blah???!!! mak tak memain tau!! mak sungguh2 nie... demi hasil yg memuaskan.... sila lah email saya di framekasih@yahoo.com .. pastikan temujanji anda bersama Miss Moon terlebih dahulu...


Sekian terima kasih...

No comments: