Thursday, June 18, 2009

AWARD LAGIII...

Ok... ini adalah award yg mak terima dari Akma.... vogue mummy... wah gitew... hihihi.. tp Akma bukan setakat bagi award jer... tetiba dia bagi aku kije sekolah.... sib aku rajin sket arinie... aku jawab jerlah ringkas2 yer....

nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award...
1. Akma ni mak kenal time2 FP...tebawak2 sampai ke blog... hihi
2. Akma ni tinggi mcm model
3. Akma pandai masak..sedap gile... masak sendiri utk big bday party anak dia..
4. Akma ada 2 princess yg comel sangat...
5. Akma ni.. masa bday anak dia... anak aku ngn anak dia begaduh..(huhaha..aper ayat aku ni)


Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :.

(giler soklan mcm soklan darjah 5)..haha

1. picit jawat
2. makan sayo
3. lepak
3. makan2
4. muke aku sombong tp aku lemah lembut dan sopan santun(sile pecaya)
5. merapu
6. menyapu a.k.a memvacum lantai
7. masak ikut selera sendiri tanpa mempedulikan selera org lain..
8. pelupa/ tua/ nyanyok/ mamai...
9. suke kumpul sampah dlm bag
10. suke jalan laju2

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :.

kalo aku tak moh buat??? keje sekolah pon tak penah buat masa time sekolah..
apa kata korang sumer anggap jer yg aku dah pass award nie kat korang..hihi...siler siler..copy skang, slamber jer paste kat blog korang..heheheh






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
PLEASE REFER OUR PORTFOLIO AT THE SIDEBAR
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

1 comment:

Mrs.Nury said...

ko memang layak dpt award filla.Memang blog ko amazing hehee :)