Sunday, June 14, 2009

Musical Chair video...saper menang???

weekend kami kali nie... mcm biasa..kali nie turn balik SA.. sblom bali SA ada mcm2 mende nak kene settle... sign suwat lawyer... pastu terus gi glenmarie nak servis kete yg betangguh bebulan dah...Acih mmg suker gi service centre... sbb ada room budak2..hihi...
gigih Acih nolak stroller..bagus.... senang sket keje mak ko..hehehedah kene jerit suh tgk blakang... heheh..mama nak snap...hihih...nasib baik dia kengkadang jenis memahami..heheheh..asal baju acih ni menggelebeh?..aku ni kadang dah serik beli yg kecik takut ketattt jer tang perot..pastu beli beso gelebeh ler plak... (yerlah..ingat nak bejimat cermat..leh pakai sampai darjah 1)...
smile yer...
ok okkkkk... bawak bertenang... ini adalah video berlari2 manja bersama anak tersayang... lagu tema ialah lagu "move it move it".. ye ke title dia gitu?..hahah..hantam jek... dok layan acih masa tunggu kete servis....


lom apa2 Acih dah jatuh..huahahahhaha.... sib aku dah beso..kalo aku muda2 dulu gitu gak..lom apa2 dah jatuh...pemenang musical chair ini ialah Acih yer... dengan bangganyer!!! mak tak larat... dah tua nak berebut2 kusi nieh... rebut remote tv mak terrer laaaa.....
tu sajer laporan yg mak tedaya nak update..idong sumbat arrr!!!

EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
PLEASE REFER OUR PORTFOLIO AT THE SIDEBAR
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

Lyaa Suriany said...

adehhhhhhh...kak filla da jd cm acih da...huhuhuhu...sgt chumill ibu n ank lari together2...........hehe

-butterfly- said...

:: kak filla
:: video nya nggak bisa function lor..
:: huhu

^i|z|z|a||h_n|h|K|M^

Liyana said...

fuh...baru khatam pas lama x bukak blo kak filla...tapikan kak..awat acih nampak susut?dah x tembam mcm dulu?rindu tgk pipi dia yg boolat tuh!!!

...$weE+ 666... said...

aku pon pening sama gak tgk ko pusing2... huhuhu... tp syok gak tgk bontot ko tergedik2 camtu, hahahahahahhaha...

pHat sUe said...

trade mark bontot tetap ader * thumbs up * yg penting menten

bgs gak senaman gini.

Sham Ummi Echa said...

hahahah x thn aku tgk mak ngan anak berlari berebut kusi nih.. tertewas ko ngan tepisan montot acih yer..power tul acih...hahahah mama kalah!!

Lenny said...

ha ah.. padan muka ko kalah..

apsal tah aku dengki.. ahahha..

sbb aku tak bleh balik nak main2 ngan anak2 aku.. aku masih di opis kerja cam org gilerss