Monday, June 22, 2009

Mana yang beli..Mana yang masak???

ini adalah aper yg dimakan oleh buk fillanie sepanjang seminggu yg dah lepas... hehehhe...(pon nak masuk blog ker?).. ehhhh harussssss laaa!!! kata suker tgk2 makanan.... aper salahnyer...


ayam goreng: (lauk semalam tak abis..tejumpa dlm microwave..blasah!!!)

nasik: (semalam punyer ada lebih..bau2 mcm okeh... blasah!!!)

telur: ada tinggal sebijik dlm fridge.. gagahkan gak goreng..huahhaha....

result: Janji kenyang..blasah!!!!

seeeee... kan aku dah kata... senang jek nak bela aku nih... aper pon aku blasah..janji kenyang.. the best nasik kerabu laaa aku rasa... bli kat bawah umah jer.. time dpt MC aritu.. baru RM3.50.. sedap giler...abis okeh...(tak sedo diri demam..tekak laju jerk)


sian ekor ikan siakap nie.. kuar-masuk-kuar-masuk fridge jek.. (sebab asik tak jadik goreng)..heheh..akhirnyer... digoreng gak!!!! (part kepala aku dah blasah ngn Acih time Pak Radie tak balik arituh..heheheh)
ni ialah lauk udang masak lemak cili api yg podeh bedosing... pastu tegolek2 dog jek udang tu sbb tak der mende lain selain udang... takkan aku nak buh kentang plak kan...hehheh
bekfast pagi sabtu..nampak mcm org pemalas ker? ok ler tu... pandai aku rebus telur 3/4 masak..heheh..tp termasak gak sket.. utk menampakkan kepoyo-an.. siap angkat kusi meja solek tu... letak kat bacony...(hidup mesti poyo kalo nak best)... sgt relax... sambil menghirup udara berjerebu kat luar tu...aku mmg kewl... huahahahhahahah....

ok ler... sebelum aku wat entry bergambar yg gambar2 tah haper2.. baik aku berenti disini..byk lagik keje lain nak buat nih... assalamualaikum.....




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
PLEASE REFER OUR PORTFOLIO AT THE SIDEBAR
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

genny da bomb said...

ahaksss...mak suke entry makanannnn..hiihihi..walopun kicap telur ng ayam jek tetap sedap okeh..rajin le jugak masak..mak kalo tak sihat kompem tak berasap le dapo..suma beli import sajorkkk

Miss Moon said...

Filla nko jgn tak tahu telor kicap tew la fav aku di kala tak sehat hahahh sebab sebab cam tak lalu je nak makan nak makan pedas kang pedih anak tekak . Nak makan yg bersantan mau melugaii je ...last last yg kering n sempoi cam nih jugaks yg menjadi pilihan hati

hope nko recover soon ya buk pilllanieeeeeee so dapat la kiter berpoya poya 28hb neh ...hokey laling ..........jgn lupa makan ubats ya lalinx

hOtMaMa said...

yer noks.. kalau dah time lapar tahap dewa murugan....ada nasik sejuk + telur mata kobau & kicap...mmg dah betul la kombinasi tuh... santap dng penuh berselera yer..
mak datuk udang masak lomak cili api podeh berdosing... takut den dongar... kompem paneh telinga pak radhi dapek makan tuh...berasap dek podeh eh..hihihi

Unknown said...

waaa...sedapnya...da la tga lapa..huhu

Unknown said...

dalam banyak banyak menu ko letak yang paling mengiurr dan terliurrr kan aku adalah yg 1st itewww.

dap nyer lah hoiiii...menggigil kelaparan aku tgk! nasi putih..telor goweng + ayam goweng (ayam ni takde pon takpe..tellor dah cukup) letak kicap..perrgghh. kalo aku...taruk sos tomato sket.. fuhhh sehingga menjilat jari okehhhh...

Softtouch [Hanim] said...

lauk yang telur n ayam goreng jugak yg membuka selera..he he hekalu tgh lapar semua pun boleh belasah jekan..

MamaIcha said...

sedapnya makan nasi dgn telur mata + kicap kan :D

Sham Ummi Echa said...

nasi kicap ngan telur tu gak yg jd pilihan aku.. kalo ko potong cili api..lg sodap..bg pedas2 sket lg la brselera nk mkn.. tp ni menu ko masa demam tu kan..ptt la x pedas..kang skt perut kang naya jer..

mannira said...

walalaikummusalam...

Anonymous said...

Hai..sy silent reader akak..terliur sy nengok makanan2 akak tu...tp kan kak, udang lemak cili api tu letak nenas pn sedap..heheheehe