Sunday, July 14, 2013

Nak hadiah bernilai RM12,000 tak???

[sponsored post]

Hari ni aku nak share video-video yang menarik... Jom tengok dulu video ni ok?

Kisah ibu yang anaknya berganda dan happy nya berganda.. comel nya ada anak twins!!

Kisah seorang ibu yang hidupnya berubah dari akuarium besar menjadi akuarium kecik..hahah.. tapi berbaloi!!

Kisah seorang ibu yang life nya bertukar.. dari selalu keluar jalan-jalan bersama suami.. kini lebih seronok membesarkan anak di rumah.. dah kurang merajuk-merajuk dan bergaduh.. amboi ni aku suka!

Kisah seorang pramugari yang mengorbankan kerjaya glamour demi membesarkan anak-anak dan dia rasa sangat berbaloi dengan keputusan itu.. 

Huwaaaa tetiba rasa bangga dan terharu tengok para ibu dari pelbagai kategori ni kan... Besarnya pengorbanan seorang ibu demi membesarkan anak-anak.. Anak adalah segalanya ok... Semuanya berubah setelah kita memiliki cahayamata.. 

Kehidupan aku sendiri pon dah banyak berubah.. Korang nak tau ke apa perubahan yang terjadi kepada diri aku sejak menjadi seorang ibu? Ok fineee... dah lama dah pon jadi ibu hahaha.. tapi setiap anak berbeza.. dan setiap anak membawa pelbagai perubahan bagi seorang ibu itu sendiri.. betul tak?

Perubahan aku sejak ada anak kecil nie pulak berbeza dengan zaman dulu-dulu lahhh.. Aku dah jarang keluar rumah tanpa anak-anak.. Anak dah 3 kan? kalau sorang tinggal, lagi 2 orang akan ikut.. kalau tak 2 orang.. sorang mesti ikut.. hahaha.. berbeza lah dengan zaman dulu.. suka sangat keluar merayau ngan Pak Radie.. anak-anak asyik kene tinggal ngan Wan atau Nenek dia.. aku merambu ngan apak dia lepak-lepak.. minum-minum sampai ke 2 pagi.. Tapi now semua tu dah tak de.. semua dah berubah.. Aku lagi suka duduk kat rumah tidur behimpit-himpit ngan anak-anak.. dan aku takde pulak rasa frust sebab anak-anak merubah hidup aku.. malahan aku rasa sangat berbaloi.. janji aku dapat tengok anak-anak membesar depan mata aku sendiri ;)

Jadi sekarang ni, apa kata u olls pon share video atau gambar bagaimana anda berubah dengan kehadiran si kecil.. dan pastinya perubahan diri kita sangat berbaloi demi anak tersayang ;)

Cara-caranya mudah sahaja... ambil video atau pilih gambar untuk diupload ke Changes Worth Making website

Click "Tell us now!"

Pilih nak upload picture or video..

Ok aku masuk gambar paling cun dan paling menonjolkan sifat-sifat ibu mithali.. muahahahahha.. ni confirm menang nie.. muahahahhaaaa... RM12,000 tuu.. ko tak nak, aku nak!!! hahahah...

Ok lepas korang upload picture/video.. nanti buatlah ayat sikit.. pastu click submit.. dah itu je.. bukan susah sangat ponnnnnn... 


Dan korang berpeluang memenangi hadiah bernilai RM12,000 ok!!! takat share video (not more than 10MB size) atau gambar je.. senang sangat ok..Aku dah excited nie.. confirm menang punya lah.. muahahahah... 

Drypers ada full range of baby diapers.. dulu masa Leecha baru lahir aku guna Drypers Soft.. serious memang soft sangat.. and now Leecha dah 4 months aku guna Drypers Wee Wee DRY size M.. pon masih soft jugak ;) dan kalau korang nak tau, Drypers Wee Wee DRY menggunakan extracts like Aloe Vera, Chamomile, Olive Extracts and Vitamin E untuk memastikan kulit bayi sentiasa bersih, sihat dan terpelihara.. So far Leecha tak pernah kena rash.. I'm a happy momma ;)

Drypers DryPantz pun best jugak.. Bila anak makin membesar dan aktif.. guna je jenis pantz nie.. mudah dan pantas.. ibu gembira anak pon gembira ;) 

Contest bermula dari 1st July 2013 hingga 2nd August 2013.. Be as creative as u can and stand a chance to win prizes worth up to RM12,000.. 

Click http://www.changes.drypersmalaysia.com and share your stories!!!  

1 comment:

Irfa said...

emm malasnya nak join contest
tp rm12000 tu mmg menarik
moga ko menang ye ;)