Tuesday, July 16, 2013

PEPLUM KANAK-KANAK by TSUGOI

*sticky post*
*scroll down for new entry*

Puasa tak hari nie? Jangan ponteng-ponteng ok? Baju raya dah siap ke u olls? aku baju raya takde.. hebat kan? hahahaha.. baju anak-anak pon haritu Wan yang belikan kain cotton bunga kecik-kecik warna purple.. siap belikan Pak Radie kain purple untuk baju melayu... ko mampu? hahaha.. patut bini yang gi carikkan baju utk laki.. kahkahkahhhh.. baju i olls pon takde.. nak carik baju orang? tak yah.. 

Sib baik ada kaftan lilac tu.. match jugak lah ngan baju tema purple tu.. tapi kalau sempat nak mintak Wan jahitkan ;) 

Ni dah masuk bulan puasa.. tak lama raya plak... Kalau tak sempat shopping baju raya anak-anak tak pe.. I boleh selesaikan masalah u oll... Jom tengok gambar saki baki masa photoshoot hari tu.. Sila tengok sekali keselesaan dan keanggunan peplum dan kaftan by Tsugoi ok?

Tsugoi menawarkan 3 warna iaitu Green, Pink and Lilac.. terpulang untuk anda membuat pilihan.. samada Peplum atau Kaftan.. semua pon lawa.. yang penting kain sangat selesa untuk dipakai kanak-kanak.. Rekaan tsugoi pon memang dari dulu pentingkan keselesaan, simple tapi tetap nampak exclusive.. kata kanak-kanak yang nak pakai kannn.. tak moh lah busy-busy sangat.. lagi-lagi anak-anak yang dah start pandai bergaya nie.. taste dah tak berapa nak kanak-kanak.. diorang pon nak jugak pakai ala-ala remaja.. so Peplum dan Kaftan memang sesuai ;) 

Kaftan dan Peplum kami semua dihiasi batu-batu (beads) yang sepadan dengan warna kain.. Untuk Kaftan, beads di tabur di bahagian leher.. dan untuk Kaftan pula beads di tabur di bahagian leher dan hujung tangan.. 

Balik kampung berhari raya bersama Atok.. Baju harus meletops ok ;)

Sambil mendengar cerita Atok.. amboi Atok Braim memang suka kelentong budak-budak hahaha.. 


Kaftan dan Peplum kami semua dihiasi batu-batu (beads) yang sepadan dengan warna kain.. Untuk Kaftan, beads di tabur di bahagian leher.. dan untuk Peplum pula beads di tabur di bahagian leher dan hujung tangan.. 

Peplum Lilac

Kaftan Green and Pink

Bisku Raya dijamu bersama teman-teman

Bergambar bersama sahabat handai dan sanak saudara satu kewajipan.... 

Adik Ameera menggayakan Kaftan Pink by Tsugoi 

Kesemua 3 warna yang dipakai mereka nampak sangat selesa dan anggun.. kan? kan? hahahah

Cantik manis duduk bersimpuh 

Jika mahu anak anda tampil bergaya dan menawan di hari Raya nanti.. boleh lah lawati facebook Tsugoi..

Kaftan Dewasa (FS) Green, Pink, Lilac.



FB : Tsugoi


Peplum Size S = RM95
Peplum Size M dan L = RM125

Kaftan Size S = RM95
Kaftan Size M dan L = RM125

Kaftan dewasa (Free Size) = RM140

(All free postage)

Visit Tsugoi FB for details.

No comments: