Tuesday, July 09, 2013

PROJEK SHOPPING BAJU RAYA..

Assalamualaikum ;)

So korang cemana? dah start shopping baju raya budak-budak ke blom? Aku dah settle.. mencabar tahun ni sebab anak dah 3 uollss.. hahaha... Yang kakak very the cerewet.. aku berkenan dia tak berkenan.. cawat ketat, paha tak ngam.. kenapa mcm ni kenapa tak mcm tu.. hoih letih ok.. 

Amaani ok la.. dia bedal je.. tapi kalau fitting pastu dia tak berkenan memang terus terang je.. Ani tak nak baju ni.. buruk! hahaha.. over gila.. sekali aku ugut terus dia cakap cantik.. berani ko melawan yeh? hahaha.. 

Aleesya aku suka beli kat Mothercare je sebab kain dia lembut dan lasting.. pegi gak cotton on kids.. tapi untuk baby kain dia macam tak lembut sangat.. so aku tak beli sangat.. ada la 2 helai kot beli.. sekarang tengah sale.. sila cepat-cepat shopping.. aku malas nak tunggu puasa.. sebab aku kalau puasa nak berjalan pon tak larat.. ada yang aku merangkak kat mall.. caner? hahaha.. ok untuk Amaani aku banyak beli kat Debenhams murah sebab tengah sale.. up to 50-70%.. gila babeng.. dapat skinny warna merah utk Amaani, warna peach untuk Acih.. RM30 je sehelai uolls.. pitam tak? hahaha.. 

Untuk Acih aku suka kat Zarakids.. pon sale.. tapi macam tak variety sangat pulak kali nie.. aku carik leggings yang colourful tu.. tapi tak de :( so belikan dia tights blue satu.. ngan lagi satu macam kain tebal sikit.. tapi leggings ada zip kat poket depan.. stretch gila.. bila pakai selesa nak mamp.. Acih kemain suka lagi.. RM40 je.. suka 8x.. hahahaha... baju2 kat zara utk besar Acih ok lah.. macam nak remaja2 gitu.. plain je kedut2 kat bahu.. gituuuuu...

Untuk mak dia? yilek.. tensi ai.. nanti aku nak merayap sorang, nak beli jugak.. hahaha

with budak botak Aleesya.

Kebulur gila so kitorang beli McD makan dalam kereta je.. sambil Leecha pon susu jugak ;)

Beli nugget 20 bijik.. hamik kau.. senyap terus budak dua orang nie.. Ani siap nak beef burger.. 

Huawaaaa lawa gila jacket tu kan? ni kat zarakids OU.. tapi Amaani cakap "Eishhh tak nak lah, rimas lah".. boleh???? siap ngan muka2 cebik macam rimas tu.. tampo kang. 

Baju Acih pegang tu murah je.. RM25 ke 29 tah.. lupa sudah.. 

Pastu bepusing-pusing carik cotton on.. rupanya kat nunnnnnn building lama.. jauh gila menapak. rasa nak nanges.. 

Leecha gak bahagia je dia sleep ;)

Ko tengok Ani... dia dah mengamok dah.. kaki sakit lah.. penat lah.. sebenarnya ngantuk nak tido.. tak pasal Pak Radie kena cancang dia.. kalau aku? aku seret je... 

sepanjang jalan cenggini.. 

Jumpa silent reader.. Hehehe... Jom lah kita bergambar.. Pak Radie cakap awak ni macam Ella.. hahahaha.. stylo habis ngan kasut converse... dulu aku ada beli converse tapi napa aku pakai macam kaki McDonald.. orang pakai lawa jeee.. ok la nak beli jugak lah.. hahahahah... 

Ok entry bersambung.... sebab OOTD untuk next entry pon sama.. tapi aku tak daya nak lambak in one entry....

---to be continued---




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

Anonymous said...

sis...debenhams mane sis gi??? utk dewasa byk choice x

Filla said...

debenhams kat Starhill, baju orang tua banyak tapi tak sempat tengok sbb motif mmg carik baju anak2 hehehe

Reef said...

Salam kak filla. Sy la silent reader tu. huhu. Dpt juga jumpa akk. Memula jumpa akk kt zara. Tp ms tu akk busy layan kawan akk kot. Redhoo je la. Tp mmg niat nk jumpa akk, masa otw nk blk tu. dpt gak jumpa akk kt depan cotton on. Huhu. Alaaa kak oii sy ni bukan la stylo sgt, poyo ada la. Hahaha.