Wednesday, July 24, 2013

PRIMA TROPICANA DOWNTOWN AND FUNFAIR

Apa yang best kat kawasan rumah korang? amboi soklan berbunyi riak dah ni.. kueng kueng... takde lah nak riak pon... untuk orang-orang yang pemalas nak bawak anak-anak to have fun jauh-jauh seperti Genting Highlands kan.. Aku dah cukup teruja bila ada tempat-tempat macam nie.. tu aku tu.. belum ko tengok muka Acih ngan Ani lagi.. padahal sekangkang kera dari umah... kat mana ni Kak Filla? alahai, kat belakang Giant Equine tu jer..

Apa ada kat situ Kak Filla?? ni semua soalan ramalan.. hahaha meh aku jawab siap-siap.. kalau korang ada anak-anak, memalam tak tau nak berpeleseran kat mana.. meh lah datang sini.. ok lah.. ada Downtown jual macam-macam.. baju, tudung, casing phone, ada tempat service urut kaki..dan macam-macam lagi.. ular pon ada jual >__<"

ada stage.. tatau la kot-kot ada concert ke apa ke? haha.. masa aku gi takde apa pon.. kosong je.. 

Dah lah ada bazaar kan.. pastu yang buat teruja sebab funfair tu.. hahaha.. concept token tu.. ko main lah apa ko nak main anak-anak ku.. 

Nampak tak muka teruja Acih and Ani? hahaha

Main yang cenggini belambak lah.. nak menang tu memang tak laaaa.. hahaha 

Haritu beli kat kedai uncle nie.. wife dia pandai lukis tangan.. untuk gantung kat pintu tu.. macam 'welcome'.. haha.. so Acih belikan untuk Wan sempena birthday Wan.. lupa pulak nak snap.. 

Ani ni kelaka lah.. hahah. dia nampak ular tu.. aku nak snap pic dia.. tapi suruh pegi dekat ular dia macam takut-takut.. diri kemain jauh.. 

puji lebih sikit.. terus datang dekat.. hahahah


budak-budak boleh naik sampan ni hah.. rasanya sorang RM8.. 2x round.. besar gak lah tempat ni.. 


muka kemain sronok lagi.. 

Pak Radie main ni memang tak menang lah.. pastu dukung Ani suruh dia baling coins tu.. tak kena jugak.. tapi uncle tu bagi Ani patung kecik.. tanda terima kasih sebab participate.. hahah pepandai je mak ko ni.. 

terus Ani muka bangga.. dia ingat dia menang ke apa nie? 

Siapa nak naik power shot bungee pon ada.. tak silap aku RM50.. 

pastu budak dua orang ni merayu nak naik train pulak.. RM6 kot sorang? pusing banyak kali jugak lah.. 


Time aku pegi tak ramai sgt orang.. so diorang je lah yang naik ;)

Ni pon ada.. aku tengok ada budak naik.. tak berenti-renti.. hahaha.. sebab tak de budak ke dia bagi duduk lama-lama.. ntahla..  


ni best! besar gila ok.. tapi anak-anak aku tak nak pulak main dalam nie.. eh bagus jugak korang nie.. 

nak perabis kan token.. main menda ni.. eish aku dari dulu tak suka benda ni sebab aku rasa menipu.. memang takkan dapat lah ko nak sepit.. dah tentu bear tu berat.. pengepit tu alahai.. macam tak mampu nak angkat bear tu.. 

Eh dah habis dah gambar? ok lah sebab gambar dah habis.. aku pon kene habiskan jugak entry nie.. So siapa duduk dekat-dekat area sini, bawaklah anak-anak gi sini.. ala yang couple-couple pon boleh.. pegi lah naik powershot tu.. naik sampan pon boleh gak.. hahaha.. 

Ok sehingga ketemu lagi.. tata.. 



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

ida said...

haaa, hari tu masa g kedai perabot kat depan pasar borong tu nampak funfair ni, my kembar duk rengek2 nak pergi, ingat kan cam funfair2 biasa tu, malas laaa nak bawak,,,,tapi nampak cam best jer, esok lusa boleh bawak dorang ni hehehe

Siti Fatimah said...

bestnyer dekat sgt tuh leh gi nnt bwk si sofia & syafiq tue...

NUNU EERA said...

mcm seronok je tmpt ni kak..