Thursday, July 25, 2013

BERBUKA DI EMPIRE.

Ada date ngan Anny... selalu kalau dengan dia ni memang unplanned lah.. sebab kalau plan memang tak jadi.. dah masak sangat perangai... disebabkan Annynie saingan no.1 Pak Radie.. so kita mesti pelawa Pak Radie pegi sekali.. memula nak pegi semua.. ngan Acih sekali.. tapi Acih sejak dah besar ni selalu malas nak ikut.. lagipon dia tak larat. balik sekolah terus terbongkang tido.. orang suruh mandi kalau nak ikut.. ok tak nak paksa.. tidur lah kat rumah ye sayang? dia bukak puasa ngan bibik je kat umah.. lagipon malam tu dia ada tuition.. aku lupa plak..

Nak makan kat mana? semua orang blur.. Bila tanya Ani.. dia sorang je tak blur.. "Spageti!!!".. baiklah.. ke Empire, sana ada chilli's.  Setakat gi Empire pon guna waze.. well nak buat cemana kan? If korang tanya aku.. apa paling penting yang aku tak boleh hidup kalau takde? of course phone aku.. haritu iphone aku tercicir kat foodcourt.. berderau jantung.. turun balik dah takde... nak buat cemana, takde rezeki kan.. paling takut nak bagitau Pak Radie.. huawwaaa takut kene bebel.. esok tu aku ada meeting kat surian tower.. menggelupur sebab takde waze... last-last aku nekad pegi beli masa tu jugak.. tensi sebab terpaksa membazir duit gitu je.. nak buat cemana? aku memang bergantung kat phone.. :( takde benda lain aku tak kisah.. tapi phone mesti.

On the way.. Ani ada kat sebelah.. saja tak nak snap muka dia.. asik muka dia je.. boringgggg.. hahahah.. set lah Empire.. then relax je pegi.. ko bayangkan yeh, subang parade kanan aku.. then straight lagi ke depan kan masuk kanan? sekali jalan tu tutup!!! damnnnn... menggelupur jap.. so aku gi straight.. waze pon search lah new route balik.. ok lah kan.. kene jauh ke depan pastu macam u-turn tu.. dah ok dah.. sampai kat depan sana, jalan tu pecah dua.. aku boleh susur kiri.. patut ke kanan.. masa aku susur aku dah tau aku salah.. tapi kenapa tah aku nak jugak susur.. gila ke apa.. tu lah tebiat aku selalunya.. pastu keluar ke federal highway.. nice T________________T

Bayar tol, jalan depan, u-turn lagi.. haih rasa macam apakene bebal sangat ni.. patutnya 3 minit aku dah sampai.. tapi sebab jalan tutup, pastu kemana-mana aku pegi.. dah rugi 1/2 jam.. choiiii... pastu yang Ani menambahkan stress aku lagi.. "Mama, Ani nak kencing".. omg.. aku driving ok... "Alamak.. Amaani tahan dulu tau?".. "Ok".. pastu kejap kang "Mamaaaaaaaaaaa tak tahan, Amaani nak kencing".. "Noooo.. tahan dulu, kejap jeee lagi".. "Ok".. sampai Empire, carik parking mcm orang gila.. punya lah susah.. bepeluh-peluh aku sebab takut Amaani tekencing.. dia dah tekepit-kepit dah.. bila suruh tahan muka dia kewl je.. "okkkk".. tapi dia tak ok sebenarnya.. hahahahah... 

Dapat je parking belari gi toilet.. basah dah pon.. nasib aku bijak bawak spare skirt dia ngan panty.. dah tau dah.. kes-kes dia 'terlepas' tu selalu dah.. habih? asik lah 20 minit sekali... Pak Radie dah sampai dulu.. bila tanya Anny "Radie mana?".. "Dia belikan famous amos untuk aku.. sebab aku teringin"... amboi overrrrrrrrrrrr...... 

Filla and Anny

Triple play? dah tukar nama kan? apa tah.

Anny's

Filla's

Kalau burger memang Pak Radie lah.. nyamss.. telioq. 

Amaani.. 


sukati je telan kopi.

Ni ok lagi kene kiss.

Ni muka dia nak start naik angin dah.. muahahahha... Aunty Annnnnyyyyyyyyyyyyy!!!!! 

Ok itu saja kisah berbuka puasa bersama.  Nanti cerita lagi... bye. 


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

Unknown said...

semangatnya ani skrg kak! hehe..bape berat dia kak?

Monamie said...

heee... Anny pegang kepala amani macam nak cabut kepala.. mau ani tak marah.. hahahaha geram sungguh!

Liyana said...

hahaha ani muka pasrah sgt bila kena gomol!

sha said...

when Anny meet Ani..hehehee

Anonymous said...

Ani kalah bila dengan Anny