Thursday, July 25, 2013

MASKER.. MASKER...

Baru-baru ni aku cuba produk ni pulak.. Hahahaaaaa.. jangan nak ketawa sangat ok.. Apa aku try kali nie? nama dia Peel of Rubber Mask.. Ko agak-agak aku suka ke tak nak tepek-tepek mask kat muka? pastu kena duduk diam-diam.. tak leh cakap.. tak leh senyum.. anak melalak pon ko tepaksa mendiamkan diri.. kalau tak muka crack sapa nak jawab.. Ok sebenarnya aku malas.. hahahah... Apa? kena bancuh? huwaaaaaaaaaaaaa malasssss! apa laa nak jadi fillanie nie.. kemain pemalas lagi, ko bajet ko dah cun sangat sampai suruh jaga muka pon malas? 

Tapi sebab aku dah janji nak try product ni.. so aku tak nak mungkir janji.. aku pon gigih bancuh.. padahal bukan susah pon.. letak je dua sudu kecik dalam bekas.. letak air.. bancuh sebati pastu sapu kat muka.. deyyyy.. tu pon malas ke??? sepak satu kali baru tau. 

Yang aku punya ni is trial punya packaging ye... harga cuma RM60 untuk trial nie.. Ada 3 perisa u olls... meh akak tunjuk ada perisa apa untuk korang pilih..

Gitewww... Aku guna Rose sebab aku kan ayu lagi jelita.. puiiii... hahahah.. sebenarnya ada sebab kenapa aku pilih ROSE... nah ni sebab dia..

Rose
Peel Of Rubber Mask
-normal skin
-dry skin
-dehydrated
-pigmented
-dull
-fatigued

Gittew.. normal sangat lah konon.. maksudnya kalau muka korang biasa-biasa je.. takde lah jerawat teruk sangat ke apa.. boleh lah pilih ROSE.. 

Orange
Peel Of Rubber Mask
-normal skin
-combination
-oily
-acne prone
-dull
-fatigued

Kalau kulit korang jenis combination yang terlalu oily.. dan sedikit bermasalah.. boleh cuba yang ORANGE nie... 

Tea Tree
Peel Of Rubber Mask
-jerawat yang teruk
-combination
-oily
-seborrheic
-blemished

So siapa yang ada masalah kulit wajah yang teruk, sila cuba Tea Tree Peel Of Rubber Mask nie.. Jangan risau.. cuba dulu ok?

Tengok akak cuba.. tenang je wajah akak kan? padahal Leecha melalak kat sebelah.. tapi aku buat derk je.. muahahahha... Korang tau tak apa rasa dia pakai Peel Of Rubber Mask nie?.. rasa dia lebih kurang macam pakai bedak sejuk! So aku rasa ingredients dia sangat asli.. dan lembut untuk wajah.. bezanya sebab benda ni Mask.. so lepas dah sapu kat wajah.. baring dan rehatkan minda.. Ya Allah, lama betul aku tak rasa release stress macam nie.. aku rasa macam ada kat spa.. mungkin sebab aku punya mask ni perisa rose.. jadi aku rasa very relaxing sangat.. gila kan kita ni.. boleh je buat kat rumah.. tapi gigih nak gi facial.. Elly aku sindir kau.. hahahahha... cepat beli ni buat sendiri kat rumah.. sedap gila ok.. 

Pastu aku try lagi satu Produk iaitu Eye Mask.. Hoiii.. eye mask aku dulu belambak aku bagi kat anak buah je.. sebab aku ni jenis pemalas ok.. pastu eye mask yang ni aku picit-picit macam apasal tebal sangat nie??? berapa lapis mask dalam ni??? 

Honey Collagen Eye Mask
1pc = RM10
1 box (10pcs) = RM80

Lepas aku basuh muka bersih-bersih.. rasa perghh nyaman lepas guna Peel Of Rubber Mask tu.. dah alang-alang tu aku tepek sekali Eye Mask ni pulak kan.. pelan-pelan aku letak sebab eye mask ni basah gila.. kalau makanan diibaratkan mask ni very juicy gitew.. boleh yeh buat perumpamaan mcm tu? hahaha.. aku rasa memang dia absorb gila babeng lah.. tu gambar atas tu saja aku bukak bahagian mata.. kang korang tegezut plak tgk macam hantu.. hahahahha... lepas snap pic, aku tutup mata, cover mata ngan mask utk mata tu.. terlelap kejap.. pakai dalam 15minit macam tu lahh.. 

Anjal tak? muahahahha.. Aku memang recommend lah kat korang.. muka rasa sejuk gila.. pastu lembap.. pastu cerah... untuk orang yang nak manjakan diri tapi tak berpeluang nak gi facial.. buat je facial sendiri.. tak susah pon.. aku yang mengada pemalas ni pon boleh buat.. 

Testimoni

Trial tu botol putih RM60.. kalau nak beli yang standard tu untung la sebab besar.. harga cuma RM140

Now ada promosi.. so Beli Rubber Mask tu.. dapat free Eye Mask

HARGA:RM140 Free Eye Mask
Postage Add RM15 (Semenanjung)
Add RM20 (Sabah/Sarawak)

Eye Mask dalam box tu.. 

So sesiapa yang berminat.. boleh lah order sekarang.. Raya dah nak dekat.. ko pakai 2 minggu, InsyaAllah nampak perubahan ketara.. muka akan lebih cerah.. confirm meletops di pagi raya.. 

Berminat boleh email:

ATAU
Wassap/Mesej:0175888578

Jangan lepaskan peluang keemasan ini ya.
Jom cantik-cantik di Hari Raya nanti.

*Untuk mereka yang berminat nak menjadi stokis dan pengedar
Peel Of Rubber Mask atau Honey Collagen Eye Mask ini
boleh lah hubungi 0175888578

For details please click links below:

No comments: